Totuus treenaamisesta + muuta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä on mun ensimmäinen kirjoitukseni tänne :evil:
Kerron ensin omaa taustaani, olen 22 vuotias ja noin 173 senttiä pitkä
ja painoa löytyy sen 75 kiloa...

Olen aina ollut se lihava ja heikko ja muutenkin sellanen.. Hmm...
Olen omistanut punttipenkin jotain 2kk mutta nyt olen treenannut jonkun
viikon ja painoa on nyt 2 kiloa vähemmän mitä alussa ilmoitin... Voin sanoa tähän alkuun sen että Aikoinaan intissä (3v sitten) kun menin Aukkiin niin ensimmäisen viikon aikana laihduin 10 kiloa, joka on kaiketi ihan ok setti!

Mä poljen joka päivä fillarilla duuniin ja takas + sen päälle joka päivä
jonkun 3km lenkin (Suurin osa reipasta kävelyä ja loput juoksua) ja sitten
noin 4 kertaa viikossa :

Penkki 45kg 10 x 3
Ranskalainen 20kg 10 x 3
Vipunosto (käsipainoilla maaten???) 7.5kg/käsi 10 x 3
+ sitten kaikkea muuta heviä kuunnellen!!!

Ja jalkalihaksia en ala heti alkuun tekemään koska mielestäni
omat jalkalihakseni ovat muuhun kroppaani suhteutettuna aivan
riittävät (reisissä ei muuta kuin lihasta) Pohkeet on mitä on...

Mutta kysymys onkin, miten te kaikki muut treenaajat olette saaneet kroppanne kehittymään...? Annatte todella hyviä vinkkejä miten laihduttaa jne, mutta kertaakaan en ole kuullut/nähnyt kommenttia omista saavutuksistanne...????

Eli itselläni on tarkoituksena kehittää llähinnä yläkroppaa... Olen todella amatööri näissä hommissa, joten suonette anteeksi jos olen loukannut jotenkin... t:Rimpula

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Meinasin lähinnä sitä että kuinka nopeasti voi saada näkyviä tuloksia (se ikuinen kysymys) Voin sanoa että en ole pohjimmiltani aivan riisi, mutta olen kuitenkin tälläinen läskäri.... Perkele sentään

muakin kiinostais että kuinka nopeasti voi huomata "eron" vanhaan.
tietysti se riippuu treenistä ruokavaliosta yms...
mutta kuitenkin...

Kokeilkaapa kuukausi hyvällä ruokavaliolla ja vaikkapa neljä aamulenkkiä viikossa + siihen salitreeniä koko kropalle tasasesti.

Olen melko varma, että jos otatte nyt kuvat ja sitten kuukauden päästä, niin jotain on täytynyt tapahtua. Edellyttäen, että teillä on sitä rasvaa mistä luovuttaa, niin kuin kerroitte. Aluksihan sitä saa nopeitakin tuloksia ja sitten ne loput onkin tiukemassa. Punnatkaa painokin aluksi ja joitain kriittisiä mittojakin vois ottaa.

Tämä kaikki on mahdollista vain, jos itsekuri jaksaa kantaa sinne maaliin asti ja ruokailu- ja liikuntatottumukset jäävät ns.dietin jälkeenkin.

Tsemppiä molemmille projektiin. :thumbs:

Juuri näin kun Net Virgin sanoi, ja ne kuvat on tärkeät, muuten ei itse välttämättä niitä saavutettuja eroja tunnista. Sitä kun katselee itseään kuitenkin päivittäin niin on vaikee havaita kun eroa tulee pikkuhiljaa. Ja Vipit pääsee tonne kuvaosioon, siellä on kehityksestä hyvää matskua.

Ai mitenkö nopeasti? No että itse huomaa eron, menee pari vuotta. Se, että kaverit huomaa eron, menee noin puoli vuotta. Siis mikäli treenaa kunnolla: riittävän monipuolisesti ja kovaa sekä syö oikein tai edes sinnepäin.

Treeniä kannattaa/pitää ihan alusta asti suorittaa KAIKILLE lihasryhmille, muuten saattaa tulla hassun näköisiä epätasapainoja, kuten että ei oo jalkoja vaikka yläkroppa on ihan sikakovassa kunnossa. Tiedättehän, semmonen sarjakuvasankarin(huumorisarjiksesta) näkönen.

maxmussel sanoi:
Ai mitenkö nopeasti? No että itse huomaa eron, menee pari vuotta. Se, että kaverit huomaa eron, menee noin puoli vuotta. Siis mikäli treenaa kunnolla: riittävän monipuolisesti ja kovaa sekä syö oikein tai edes sinnepäin.

Niin, kyllähän pienen eron huomaa itse jo lyhyemmässä ajassa. Parin vuoden päästä pitäisi sitten olla jo selvä ero havaittavissa.

maxmussel sanoi:

Oliko toi vitsailua. En ole treenannut, kuin 5 kuukautta, mutta väitän kyllä, että itsekin huomaan tapahtuneen kehityksen vaikka perssilmällä. Jopa vaatteet päällä. Ja on muutkin huomanneet.

Se ero riippuu aika pitkälti siitä minkälaisessa kunnossa on ollut ennen kunnon treenausta, eli onko ollut ylipainoinen vai ei. Riippuu myös ihan siitä puhutaanko erosta lihaksien koon kasvusta vai painon pudotuksesta. Kyllä ne tulokset alkaa aika nopeasti näkymään kun ensimmäistä kertaa alkaa kunnolla käymään punttiksella. Ja kyllä se riippuu myös yksilöstä, monet ovat paljon itsekriitisempiä kuin muut katsoessa peiliin.

Mä lähinnä tarkoitin sitä että itse ei välttämättä näe eroa, kun katselee itseään sen verran usein kuitenkin. Kaveri, joka näkee harvemmin huomaa helpommin eron kropan ulkonäössä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Puolisen vuotta oon treenaillu ja painoo on tullu lisää ~8kg... Itse en mitään eroa huomaa, kun peiliin katson, mutta mittanauha kertoo, että hanskaan, forkkuun, reiteen, pohkeeseen ja rintaan on kyllä mittaa tullut. Abauttiarallaa 2-5cm ympärysmittoihin jos rintaa ei lasketa...

Ihan samaa mitä muutkin on jo sanonut. Vuoden oon treenannut aktiivisesti, lähtöpaino 68kg, nyt huidellaan 77 kg:ssa. Peiliin kun katsoo niin en huomaa minkäänlaista eroa lähtötilanteeseen, tosin ihmiset joita en hirveän usein näe ovat kyllä maininneet asiasta.
Ja Testament, ota ne jalat todellakin mukaan treeneihin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom