Totaalinen muutos, taas!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reroute
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli jotenkin hyvä fiilis tästä ku katoin ton lähtötilanteen ja ekan postauksen vuosi sitten. Toivottavasti OP jaksaa tällä kertaa, ainakin tietoa on karttunut ilmeisesti :). Kuten joku alussa mainitsikin, niin se muutos tapahtuu asteittain. Ehkä se ei silloin heti alussa onnistunut, mutta nyt taas näyttää kiinnostavan ja uskon, että mahdollisuudet ovat paremmat, kun on jo kerran ns. maistettu sitä treenaamista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olkapäässä on monella rakenteellinen vika, jossa jänne pääsee hankaamaan luuta vasten. Se ärtyy, tulehtuu ja turpoaa. Jonka jälkeen se ärtyy vielä enemmän. Itselläni pystypunnerrus tangolla tekee tämän. Ainoa hoito on kylmä ja lepo sekä mahdollisesti leikkaus, missä olkapäähän tehdään lisää tilaa. Ongelma voi tulla käsipainoillakin, mutta niillä liikerataa voi hakea paremmin. Itse - jos joskus teen pystypunnerrusta (mielummin ei ollenkaan) - teen mielummin vajaata liikettä. Ei ihan alas eikä ihan ylös, vaan pumppausta siinä välillä. Ja kipua ei saa tuntua ollenkaan.

Olkapäätulehduksen huomaa parhaiten illalla, kun sängyssä ei saa hyvää asentoa millään. Olkapäätä jomottaa koko ajan. Ja päivisinkin tuntuu polttavaa kipua. Se paranee ainakin minulla muutamassa kuukaudessa ja tulee takaisin heti kun erehtyy jotain tekemään väärin. Ehkä penkissäkin pitäisi tehdä vain apuliikkeitä ja harvemmin itse punnerruksia. Ottaisi pelkkiä ykkösiä. Pidemmät sarjat ovat myrkkyä.

Vittu mikä sali reissu voi jumalauta..

1. Pää jäässä muutenkin koko päivän, tee penkkiä vaikkei kuulunut koko päivän ohjelmaan. Kruunaa koko komeus jäämällä LÄMMITTELYSSÄ 40kg alle niin että muija ja sen sisko nostaa tangon pois rinnalta. Jos olisi ollut ase, olisin tappanu itteni siihen paikkaan.
Häpeä otti miltein fyysisen muodon.

2. Pystypunnerrusta käsipainoilla, tällä hetkellä tuntuu olevan vasuri tuosta haukkarin puoli välistä niskaan asti tulessa, palon alkamispaikka olkapäässä, sattuu niin vitusti että tekis mieli sahata käsi irti. Ei hyvä. Ehdotuksia tuon koko liikkeen korvaamiseen jollain muulla?

3. 2 x jotain pidempää treenannutta mulkeroa alkoi vittuilemaan kun päätin kysyä MaVe neuvoja perjantaille. Dialogi meni osapuilleen näin:

Minä: "Moi, sori että häiritten mut ootte vissiin treenannu jo hiukan pidempää ni osaisitteko neuvoo tohon maveen oikeen tyylin?"
Peelot: "Siitä vaan kiekot päihin ja alat nostelee."
Minä: "Joo en oo siis hirveesti käyny salilla ja haluisin oppii sen kunnolla etten tee koko ajan väärin."
Peelot: "Juu no sen huomaa kyllä. Nyt ei kyllä oikein ehdi tommosia näyttämään kun on omat hommat kesken."

En nyt muista ihan sanasta sanaan mut vittu miten alko vituttamaan ko. spedet, saatana! Seuraavan kerran ku osun samaan aikaan salille ni kusen sen BCAAn joukkoon, perkele.

Ei mulla muuta, kohta töihin. Jes!

EDIT: Melkein ihan pääsi unohtumaan aamuinen tupakan hakureissu R-kioskille. Just ennen ku lähin niin imasin rahkaa purkin naamariin smoothien muodossa.
Tuun himaan ni huulet ihan valkoset, kassatäti varmaan katto et joku nisti ollu imemässä jonkun dikkiä aseman vessassa. Tyyliä korosti paskaset collarit ja joku vanha huppari..

Nooh, meni kyllä osaks omaan piikkiin.. Olis pitäny kuunnella salaa ko. seppien juttuja ennen ku meni kysymään.
Niitten rinnalla Jersey Shoren jutut on kuin tiedeohjelmasta..

No mutta kysy vaan jatkossa rohkeasti joiltain toisilta. Voihan se olla ettei aina tosiaan ehdi auttaa, mutta itse olen tuossa tilanteessa sanonut tyyliin "mulla menee viitisen minuuttia tässä viel, voin sit tulla näyttään".

1. Penkkijuttu on klassikko ja on käynyt jokaiselle. Seuraava tulikaste on kun pieraiset vahingossa kyykkysarjan aikana hyvännäköisen naisen vieressä. Usko minua, sekin tulee tapahtumaan. Nämä vastoinkäymiset vain vahvistavat luonnetta.

2.Monilla on liian eteenpäin kääntyneet olkapäät ja olkanivel on epästabiili. Jos olkaluu ei istu kuopassaan kunnolla, tuloksena voi olla esimerkiksi hauiksen pitkän pään jänteen tulehdus, mikä saattaa olla sun vaivasi. Se tarvitsee lepoa, kylmää, tulehduskipulääkkeitä ja lääkäriä. Vältä pystypunnerrusta, jos se sattuu mutta vahvista olkakaaren lihaksia monipuolisesti. Kun kipu helpottaa, voi koittaa uudestaan. Face-pull on esimerkiksi hyvä liike vahvistamaan takaolkapäitä, jolloin ne luo lisää stabiiliutta niveleen. Pitää myös vahvistaa lihaksia, jotka vetävät lapaluita taaksepäin: trapseja ja rhomboideja. Ne vahvistuu kyllä itsestäänkin, kun tekee perusliikkeitä oikealla tekniikalla. Muista aina hyvä ryhti ja vedä lapaluita taakse ja rintaa ylös joka liikkeessä.

3. Aika urpoja jätkiä.

Njuuh, eilisestä vitutuksesta selvitty voittajana ja olkapää pääsee fyssarille syyniin! Työpaikka sponsoroi 3 x vuodessa fyssarin (en tiennyt aiemmin) ja ens viikolla pitäis mennä käymään. Siellä on hommissa tuttu kaveri joka lupas samalla käydä mun kanssa ton SSn liikkeet läpi ja opettaa oikeat tekniikat sekä kattoo jos saatais tolle olkapäälle jotain "kunnostavia" hommia kehiteltyä!:)

Samalla pitää pikkusen koittaa selvittää miksi mulla on vasen jalka jotain 3-4 senttii lyhyempi kun oikea kinttu.

Jotain hyötyä sentään tosta duunista, palkkaa sieltä ei saa mut toi on ihan kiva "etu".. :)

Vittu mikä sali reissu voi jumalauta..

1. Pää jäässä muutenkin koko päivän, tee penkkiä vaikkei kuulunut koko päivän ohjelmaan. Kruunaa koko komeus jäämällä LÄMMITTELYSSÄ 40kg alle niin että muija ja sen sisko nostaa tangon pois rinnalta. Jos olisi ollut ase, olisin tappanu itteni siihen paikkaan.
Häpeä otti miltein fyysisen muodon.

Njääh. Pientähän toi on. Ajattele vaikka tästä vuosi eteenpäin, kun lämmittelypainot on jo sellaset, että muija ja sen sisko ei enää riitä ja tarviit jo vähintään anopinkin apuun, että sut sieltä alta saadaan pelastettua. ;)

Njääh. Pientähän toi on. Ajattele vaikka tästä vuosi eteenpäin, kun lämmittelypainot on jo sellaset, että muija ja sen sisko ei enää riitä ja tarviit jo vähintään anopinkin apuun, että sut sieltä alta saadaan pelastettua. ;)

Hahha, anoppi on kuule semmonen karhu etten sen kanssa kehtais edes mennä samalle salille! :D +5 vuotta treeniä itelle alle ni saattaisin EHKÄ harkita uudestaan.. :p

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saatana, paino sen kun putoo.. Perkeleen työt kun on PAKKO sykkiä niin vitusti rappukäytävissä (ylös-alas), että tulee vedettyä kunnon aerobista 6 x viikkoon.. Seuraava palkka kun tulee niin massapussukka kaupasta ja vetämään sitä
päivittäin, saa kalorit pysyvästi tuonne 3500+, koska tuo noin 2600-3000 ei tunnu riittävän eikä tämän enempää oikein pysty ruokaa änkemään suuhun. Pakko alkaa vetämään osa nestemäisenä.

Toukokuun lopussa kesäloma ja sen jälkeen pääsen jakamaan autolla, eli ei tarvii urheilla enää öisin!:)

Tiedän kaverin,joka vaihtoi konttorihommista duunariosastolle ja vanhat ukot kettuili,kun sälli oli melkein puolet vanhoja ukkoja kevyempi. Eihän se sit jaksanut samaan tahtiin painaa töissä,joten piti saada painoa ja energiaa. Jätkä tuplas aamukaakaossa kaakaojauheen määrän ja alkoi korvaamaan puolet maidosta kermalla. Iltaisin ja vapaa-ajalla kaikkee missä on PALJO energiaa. Ei se mitenkään älyttömästi turvonnut,kun ei kai se aluksi pystynyt valtavia annoksiakaan vetää,mut painoa tuli ja samalla myös voimaa. Eivät kuulemma ukot enää kettuile.

Juu, itellä oli ennen nuo ruokailut semmosia et joskus saatoin syödä päivällä kaks ruisleipää ja seuraavaks esim. lämpimän ruuan seuraavana päivänä.. Muuten pidin itteni hengissä kahvilla ja tupakalla, jos oikein heikotti nii jotain suklaata yms. paskaa naamaan ja nopee verensokerit ylös ettei taju lähteny.

Nyt oon kuukauden päivät suunnilleen vetäny aamupala -> välipala -> ruoka (toinen välipala jos eukko tekee ruuan myöhään) -> välipala -> iltapala. Mahtaakohan tuo painon tippuminen johtua siitä, että nyt on lähteny aineenvaihdunta kunnolla rullaamaan, koska ennen se on ollut varmaan ihan sekasin.

Nooh, sitten kun on tilillä enemmän ku 38 senttiä rahaa niin pitää tilaa tota Instant Oatsia ja alkaa sitä vetämään lisänä, katotaan seuraava kuukausi 3500-4000 kaloreilla, jos alkais painokin nousemaan, pysyvästi..

Koita vetää lämpimiä ruokia ainakin muutama päivässä. Tollanen joku rahkavälipala täyttää vatsaa ihan hyvin ja nälkä lähtee, mutta kaloreita siinä on tosi vähän. Joku jauheliha+riisisetti on jo paljon parempi.

Joo tuolla kakkossivulla onkin hiukan jotain mun syömisiä, toi 2-4 kananmunaa + paketti pekonia antaa aika kovan boostin kaloreihin. Lasken sen välipalaksi, vaikka se nyt ehkä lämmin ruoka onkin.

Pakko kommentoida tota sun syömistä, et jos et haluu kasvattaa mitää "hylkeen rasvakerrosta, vaan antaa tarpeeks rakennusaineita lihaksille" nii miks syöt tollai?

Pastat yleensä lasketaan kuivapainona, ei keitettyinä. "kanakastiketta 400g" wtf? mistä mä tai kalorilaskuri tiedetää mitä siin kanasoosissas on?? Oon ite kokki ammatiltani ja tiiän että sitä voi tehdä muulla kuin yhdellä tavalla.
Vedät Salin jälkee/lounaaks/välipalaks pari kananmunaa ja PAKETIN PEKONIA?? miks? sama juttu noi 4 makkaraa yhel päiväl.

Voisin jatkaa listausta vaik kui kauaa mut pääpointti kaikessa on se, että toi ei oo mikää bodarin ruokavalio, jos niin luulet. Toi on keskiverto amerikkalaisen ruokavalio, vaikka onki pari rahkaa ujutettu mukaan.
Turha tota rasvaa on ottaa järkyttävii määrii pekonist, jäätelöst, makkarast yms. Sun pitää saada oikeesti sitä hiilihydraattii, se on polttoaine siellä salilla. paljon mielummin ite otan 1000kcal hiilarist ku rasvast.

Aterioita on paljon, mikä on hyvä asia. Jaa päivän kokonaisproteiinien määrä tasasesti jokaiselle aterialle, yleensä se on noin 20-30g/ateria. Iltapalalla sitä roheiinii voi tulla vaik enemmän jos et oo saanu sitä tarpeeks muuten päivän aikana.
Jos jatkat tota pari munaa ja paketti pekonii linjaa ni paras sijotus sille on iltapala, ja mielummin niin päin että 4 munaa ja puol pakettii pekonii. Ota mielummi välipalal ton tilal 100g riisii(kuiva) ja 100g kanaa, sillä jaksat salillaki vääntää kovempaa.

Mikset muuten syö aamupalaa? Vaikka ei aamul ruoka maistuis ni se on opeteltavis. Juo vaikka Joku smoothie/maitopurkki aamupalaks näin alkuun. Viikon parin jälkee se maha oikee anelee sitä safkaa aamul ja voi alkaa vetääkki ton puurosatsin heti herättyäsi.

Sori vaan mahollisesti sekavast tekstist ja kirjotusvirheist mut jos saisit jotai muutosta näil vinkeil toho ruokavalioos ni hyvähyvä

Tiedän kaverin,joka vaihtoi konttorihommista duunariosastolle ja vanhat ukot kettuili,kun sälli oli melkein puolet vanhoja ukkoja kevyempi. Eihän se sit jaksanut samaan tahtiin painaa töissä,joten piti saada painoa ja energiaa. Jätkä tuplas aamukaakaossa kaakaojauheen määrän ja alkoi korvaamaan puolet maidosta kermalla. Iltaisin ja vapaa-ajalla kaikkee missä on PALJO energiaa. Ei se mitenkään älyttömästi turvonnut,kun ei kai se aluksi pystynyt valtavia annoksiakaan vetää,mut painoa tuli ja samalla myös voimaa. Eivät kuulemma ukot enää kettuile.

?

Juu kiitoksia vipunostolle hyvästä vastauksesta, juurikin jotain tuon tapaista hiukan kaipailinkin. Hmm, nopeena yhteenvetona tuosta; voi raapia PALJON rasvoja pois (säilyttäen kuitenkin sen mitä kroppa päivässä tarvii), 2 x päivässä jotain kuollutta eläintä ja enempi hiilareita.

Aamupalan koitan syödä aina mut "aamuissa" on se erilaisuus ettei ole koskaan kiire mihinkään kun herään ja usein unohdun istuskelee koneelle tjsp. ton kahvin kanssa. Tämän tiesinkin jo et tohon pitää panostaa!:)

No mutta, aletaan korjailemaan!:)

No niin, pientä up-datea tännekin!:)

Syömisiä on nyt tullut katteltua paremmalle mallille, annoskoot on pienentynyt ja vedän 2 x lämmintä ruokaa per päivä (samaa safkaa kahteen otteeseen).
Aamusin oon alkanu väkisin tunkemaan puuroa kitusiin, kai tuohonkin aika nopeesti tottuu.

Sitten itse treenaamisesta. Nyt kun alkaa pikku hiljaa painot nousemaan, (2.5kg korotuksilla / 5kg MaVeen) on treeni muuttunut koko ajan paljon hauskemmaksi kun pitää alkaa ns. tosissaan vääntää, että saa
sarjat tehtyä!:) Esim. MaVe on todella mukavaa vaikka painoa onkin vasta 75kg. Alkaa siis pikku hiljaa tulemaan jo oikein hiki salilla.. :D

Nyt kun jonkin aikaa on jo tuota SSää tehnyt niin ajattelin lisätä perjantaille Keethnabin (?) muokatun SSn mukaan haukkarit ja ojentajat, (2x8 settiä) tuntuu kädet ainakin tässä vaiheessa vielä pääsevän aika vähällä.
Perjantaille, koska siinä on sitten kaksi välipäivää niin ei pitäisi häiritä tuota alkuperäistä ohjelmaa kun ehtii palautua viikonlopun aikana!:)

Kävin fyssarilla, olkapäässä ei ainakaan mitään sen suurempaa vikaa ole, mutta samalla selvisi, että mun vasen jalka on 3-4 senttiä lyhyempi kuin oikea. En tajua miten en ole itse tuota huomannu ikinä ennen.
Nyt kun ko. asia siellä käydessä selvis niin tosiaan seistessä oon aina vasurin varassa ja oikee on semisti koukussa / oikeella ei ole painoa yhtään. Nooh, ei anneta sen häiritä. Pitää alkaa venyttelemään jos se korjais edes hiukan tilannetta.

Ei kai siinä sen kummempia, fiilis / olo / itsetunto paranee joka ikinen kerta kun salilla käy, vaikkei tuo peilikuva oikein mihinkään olekkaan muuttunut, vielä!:)
28.5 napsastaan valokuvat ja verrataan niitä 28.4 otettuihin, tuskin mitään ihan hirmusta eroa näkyy mut kuitenkin!

p.s En tiedä kuvittelenko vaan mut luulisin et käsissä, etenkin haukkarin kohdalla on nuo verisuonet jotenkin enempi näkyvissä / pinnalla ku ennen. Voi tosin olla että on vaan ihan omaa mielikuvitusta
kun ei nuo kädet oo mun mielestä mihinkään kasvanu..

Hauskaa on! Vielä kun löytäis jostain töitä mistä sais sen verran palkaa et riittää rahaa ruokaan koko kuuksi ni olis vielä hauskempaa! :D

Kyllä on mahdollista että näkyy jo joitain muutoksia 1kk jälkeen, itse alotin tossa viime vuoden lopulla, ja kyllä itse hoksasin muutoksia yläkropassa silmämääräisesti tossa reilun kuukauden treenin jälkeen.

Itse huomannut tämmöisen, että ei itse ole kasvanut ollenkaan, vaan muut, jotka aikaisemmin näytti "skrodeilta" näyttääkin nyt pienemmiltä :) (no, ehkä vähän liioiteltu...) Olisi kannattanut ottaa niitä ennen/jälkeen kuvia joo.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom