No niin, pientä up-datea tännekin!
Syömisiä on nyt tullut katteltua paremmalle mallille, annoskoot on pienentynyt ja vedän 2 x lämmintä ruokaa per päivä (samaa safkaa kahteen otteeseen).
Aamusin oon alkanu väkisin tunkemaan puuroa kitusiin, kai tuohonkin aika nopeesti tottuu.
Sitten itse treenaamisesta. Nyt kun alkaa pikku hiljaa painot nousemaan, (2.5kg korotuksilla / 5kg MaVeen) on treeni muuttunut koko ajan paljon hauskemmaksi kun pitää alkaa ns. tosissaan vääntää, että saa
sarjat tehtyä!
Esim. MaVe on todella mukavaa vaikka painoa onkin vasta 75kg. Alkaa siis pikku hiljaa tulemaan jo oikein hiki salilla.. :D
Nyt kun jonkin aikaa on jo tuota SSää tehnyt niin ajattelin lisätä perjantaille Keethnabin (?) muokatun SSn mukaan haukkarit ja ojentajat, (2x8 settiä) tuntuu kädet ainakin tässä vaiheessa vielä pääsevän aika vähällä.
Perjantaille, koska siinä on sitten kaksi välipäivää niin ei pitäisi häiritä tuota alkuperäistä ohjelmaa kun ehtii palautua viikonlopun aikana!
Kävin fyssarilla, olkapäässä ei ainakaan mitään sen suurempaa vikaa ole, mutta samalla selvisi, että mun vasen jalka on 3-4 senttiä lyhyempi kuin oikea. En tajua miten en ole itse tuota huomannu ikinä ennen.
Nyt kun ko. asia siellä käydessä selvis niin tosiaan seistessä oon aina vasurin varassa ja oikee on semisti koukussa / oikeella ei ole painoa yhtään. Nooh, ei anneta sen häiritä. Pitää alkaa venyttelemään jos se korjais edes hiukan tilannetta.
Ei kai siinä sen kummempia, fiilis / olo / itsetunto paranee joka ikinen kerta kun salilla käy, vaikkei tuo peilikuva oikein mihinkään olekkaan muuttunut, vielä!
28.5 napsastaan valokuvat ja verrataan niitä 28.4 otettuihin, tuskin mitään ihan hirmusta eroa näkyy mut kuitenkin!
p.s En tiedä kuvittelenko vaan mut luulisin et käsissä, etenkin haukkarin kohdalla on nuo verisuonet jotenkin enempi näkyvissä / pinnalla ku ennen. Voi tosin olla että on vaan ihan omaa mielikuvitusta
kun ei nuo kädet oo mun mielestä mihinkään kasvanu..
Hauskaa on! Vielä kun löytäis jostain töitä mistä sais sen verran palkaa et riittää rahaa ruokaan koko kuuksi ni olis vielä hauskempaa! :D