No niin, pikanen up-date!
Eli tulokset nousee ihan mukavasti, joka treenikerralla oon laittanu 5 kiloo lisää (salilla ei oo 1.25 kiekkoja, tuskin vaikuttaa muuhun kun että resetti tulee nopeemmin) ja vielä saa vedeltyä kaikki sarjat ihan kohtuu helposti läpi. Alkupainot oli todennäköisesti ihan kohtuu hyvin mitoitettu! Voimaakin on EHKÄ jo jonkin verran saanu lisää, ainakin tuntuu siltä! Perkeleen hieno fiilis!
Ruokaa oon alkanu taas kirjailemaan ylös ja koittanu laskee kalorilaskurilla suurpiirteisiä määriä, tällä hetkellä välipäivinä napostelen tommoset 2200-2700 kcal ja salipäivinä 3000-3300 kcal kun normi syömisen päälle vedän vielä Leaderin Heraa.
Loppuun pari nopsaa kyssäriä jos joku viitsii / vaivautuu / kykenee vastaamaan!
1. MaVe; olen TODELLA epävarma ko. liikkeen suhteen. Olen toisin sanoen miltein 100% varma, että teen jotain väärin. Onko tämä mahdollista näin alkuun korvata kulmasoutulaitteella, siis sanotaan vaikka 1.5 - 2 kuukauden ajaksi. Lähinnä saisin vahvistettua täysin olemattomia selkälihaksia, jos tästä ei muuta apu olisi niin varmaankin loukkaantumisen riski ainakin pienenee. Selkä on nimittäin aivan vitun kipeä tuon jälkeen vaikka mielestäni teen liikkeen ohjeiden mukaan. Näihin siis lukeutuu youtubesta katsotut "How To" -videot sekä muijan siskon mies, joka on aiemmin tehny PTn hommia.
2. Toinen ohjemaan sisältyvä liike eli tuo pystypunnerrus, vasurin olkapää iskee salamaa kun suoralla tangolla tekee (sama itseasiassa pätee penkkiin). Miten paljon huonompi / tehottomampia nämä liikkeet olisi tehdä käsipainoilla. PPt pystypenkissä istuen ja penkki nyt luonnollisesti miten penkki tehdään?
Pitää jossain välissä laittaa (perjantain varmaankin) hiukan tuota syömislistaa esille niin voitte haukkua / ehdottaa parannuksia siihen, jos moinen innostaa!
Nyt nautiskelemaan salin ja suihkun jälkieuforiasta feat. 2 x 0.5 A.Le Coq synttärikaljaa!
Kiitos ja anteeksi,
Juha