Tositarinoita ja "tositarinoita" elävästä elämästä

Tähän ketjuun värikkäitä tositarinoita ja "tositarinoita" elävästä elämästä :D

"TOSITARINA"

Eräs nimeltä mainitsematon mies oli tavannut ravintolassa elämänsä naisen, jonka kanssa hän oli päätynyt yön pimeinä tunteina samaan osoitteeseen naisen kotiin. Tunnelma oli ollut villi ja he olivat päätyneet harrastamaan sitä kauneinta asiaa, joka voi tapahtua kahden aikuisen ihmisen välillä.

Yhteisymmärryksessä tapahtuneen ja molempia tyydyttäneen seksin päätteeksi tämä elämän nainen oli siirtynyt kylpyhuoneeseen peseytymään miehen jäädessä makailemaan ilkosillaan ja elämäänsä tyytyväisenä naisen silkkilakanoiden väliin.

Kesken makailun miehen suoli oli alkanut elämään ja hän oli päättänyt kruunata tämä ihanan seksinjälkeisen hetken normaalin suomalaisen miehen tavoin - päästämällä ilmaa suolestaan nostaen jalkansa samalla alla olevan kuvan esittämään asentoon.

selka.gif

Mutta kuinka ollakaan...? Suolessa ollut ilma sekä alkoholin löysyttämä suolen sisältö tekivät miehelle tepposet. Ilma purkaantui ulos suolesta mitä järjettömimmällä paineella aiheuttaen ulos tullessaan niinkin ennennäkemättömän varpusparven, ettei sitä olisi enää kukaan pystynyt hallitsemaan. Mies katsoi hetken aikaa järkyttyneenä varpusparven peittäviä silkkilakanoita sekä makuuhuoneen seinää yrittäen miettiä samalla, että oliko tämä kaikki unta vai totta?

Tajuttuaan, että hän todellakin oli päässyt harrastamaan sitä kauneinta aikuisten välistä asiaa elämänsä naisen kanssa ja että hän oli todellakin tämän jälkeen täräyttänyt ilmoille mitä pahimman luokan varpusparven, oli mies päätynyt ainoaan jäljellä olevan vaihtoehtoon. Tämä kovia kokenut ja kauhuissaan ollut mies pakeni elämänsä naisen elämästä sekä tämän asunnosta porraskäytävään ilkosillaan, vaatteet kainalossa ja kylpyhuoneen suihkun vielä loristessa.

Tarina ei kerro sitä, joutuiko tämä elämän nainen tapetoimaan makuuhuoneensa uudelleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä tarina on kuulemma tositarina ja sain tarinaan lainausoikeuden kirjoittajalta:

SHIT HAPPENS...

"Mä vietin ensimäisiä päiviä Nairobissa, Keniassa. Kaikki sukulaiset ja kaverit oli pelotelleet mut päästä varpaisiin, että siinä kaupungissa ei ainakaan yksin pidä mennä mihinkään. Olinkin ollut monta päivää hotellihuoneessa tekemättä mitään kunnes vihdoin rohkaistuin lähtemään hotellin aulapojan kanssa hotellialueelta pois. Sovimme, että hän näyttää minulle Nairobin slummia. Mitään ei tietenkään saanut ottaa mukaan, ei puhelinta eikä käsilaukkua vesipulloineen ainakaan, vain bussikolikot taskun pohjalle. Slummialue oli aika järkyttävää nähtävää. Kaikki ne hajut ja likaisuus, se väenpaljous ja töryn määrä, yleensäkin se kuumuus yllätti.

Paluumatkalla bussissa alkoi olla jo aika tukalat oltavat. Vatsaa särki ja oli paha olo. En kyllä tiennyt miten päin olisi hyvä olla, helpottaisiko jos päästäisi ison mojovan pierun. Vatsassa kiersi siihen malliin, että en uskaltanut päästää kun ei tiennyt mitä sieltä tulisi ulos, joten päätin pidätellä. Bussimatka tuntui kestävän ikuisuuden ja mulla vain olo paheni. Vatsaan koski ihan mahottomasti, oli pakko päästä pois bussista. Sittenpä bussi olikin meidän pysäkillä, mahtoi tämä mun hotellipoika olla ihmeissään kun olin niin tuskaisen näköinen.

Tässä vaiheessa piti laittaa tassua toisen eteen vähän reippaammin, että pääsisin hotellille mahdollisimman nopeasti. Ei kuitenkaan kannattanut tämä hetken rentoutuminen ja raitis ilma, vaan kohta alkoi valkoisten löysien puuvillahousujen lahkeesta valua sitä itseään aivan valtoimenaan. Mun perä oli päättänyt, että loppui pidättely ja niin vain eivät stringit pitäneet sisällään vaan ihan tuutin täydeltä valahti paskaa lahkeesta asfaltille. Keskellä Nairobia. Mahtoivat ne kadun varrella istujat, kerjäläiset, kauppiaat ja ohikulkijat ihmetellä kun valkoisen naisen lahkeesta valuu sontaa valtoimenaan. Mitäpä sitä enää tässä vaiheessa pidättelemään kun kerta katastrofi oli jo tapahtunut. Annoin sitten tulla loputkin, ravistelin enimmät pois lahkeesta, potkaisin raviojaan isoimmat kokkareet ja jatkoin matkaa lahkeet kurassa. Päästiin vihdoin hotellialueelle ja ystävällisesti tämä mun hotellipoikani haki minulle pyyhkeen, jotta voisin edes vähän peittää vahinkoa.

Hotellihuoneessa en voinut muuta kuin nauraa. Olipa paskainen loppu mun retkipäivällä."

Ja joo, tämän tositarinan "mä" -naishenkilö en ole minä. En ole ikinä näynyt Keniassa.

Vanha

Kerro sää lisää. Polliisilaitokseksen kaffeepöydässä kuulee hauskoja tarinoita, mut kun mun mies on nyt ulkomailla, niin kukaan ei oo niitä mulle kertomassa.

Tämäkin juttu on lainattu ja luvalla. Julkaisen sen sellaisenaan. On kuulemma tositarina.

"Oltiin Portugalissa kauniissa Sintran kaupungissa. Kaupunki sijaitsee suurella kukkulalla, ja kukkulan laella on upea palatsi. Palatsia ympäröi muuri joka kulkee kruununa kukkulan ympäri. Se on vähän kuin Kiinan muuri pienoiskoossa. Sitä pitki voi siis kävellä, ja vähän väliä tulee vastaan torni jonne voi kiivetä katsomaan maisemia.

sintra_escaleras0.jpg

Aikamme muuria pitkin käveltyämme, tunsin kummaa leiskuntaa vatsassani. Kohdallamme oli juuri tuollainen torni, ja hädissäni en keksinyt muuta kuin mennä sinne päästelemään. Vannotin miehelle ettei päästä ketään kurkkimaan. Oli tullut jo housuun, tai siis hameeseen, kun pääsiin torniin piiloon. Paskaiset alushousuni tungin muurin koloon, ja itseäni huuhtelin sillä kahden desin vesitilkalla mikä oli pullossa jäljellä. Väänsin jo itkua kun tilanne oli niin kammottava ja kuvottava. Ja juuri kun olen kyykyssä toosa levällään, niin eiköhän jonkun äijän pää työnny sinne torniin. Sen ilmettä en unohda ikinä. Kääntyi samantien kannoillaan. Oli sitten liikaa pyydetty mieheltä että pitäisi vahtia...

Noh, jotenkin pääsin nilkuttamaan yleisövessaan, jossa viivyin hyvän tovin, sitten nousi kuume, ja kolmen päivän kuumeilun jälkeen minulta leikattiin umpisuoli Lissabonin British Hospitalissa. Se onkin sitten oma tarinansa."

Ja ei, en ole kertomuksessa esiiintyvä naishenkilö. En ole ikinä käynyt Portugalissa.

Kerran soittoruokalasta tarttui mukaani nainen ja kämpilläni tämä tahtoi käydä wc:ssä ja viettikin siellä hetken aikaa. Sitten puuhasteltiin ja tämän jälkeen menin vessaan kuselle ja kun nostin wc pöntön kannen niin siellähän oli pytty täynnä paskaa. Nainen oli ilmeisesti tuntenut vatsassaan kummaa leiskuntaa ja onneksi mennyt vessaan eikä keinumaan sänkyyn selällään.

Ja ei, tämän tositarinan naishenkilö ei ole Anonymity.

En ole lainkaan varma olenko kertonut tätä jo, mutta annan palaa silti.

Minulla oli aikanaan sutinaa erään tarjoilijattaren kanssa baarissa jossa olin ovella. Päädyimme sitten kerran vapaalla ollessamme jatkoille mimmin luokse ja yö kulki kuten sen pitikin. Aamulla menin luonnollisesti ensimmäisenä vääntämään jäätävän krapulapaskan. Huomasin pesukoneen poistoletkun olevan pöndessä joten heitin sen lattialle ja istahdin tortulle. Jossain vaiheessa huomasin että jalkani olivat aivan märät, koska poistoletku oli pulputtanut tietty sisältönsä lattialle. Ikävä kyllä myös bokserini olivat nilkoissani ja nyt aivan läpimärät.

Kuulin että mimmi oli herännyt ja talsi ympäri kämppää. Kuulostelin kun hän meni köökin puolelle ja hipsin nopeasti makkariin vetämään farkut jalkaan. Märät bokserit eivät miellyttäneet niin kovasti joten piti sitten kipaista takaisin vessaan ja siirtyä housutyylissäni kommandomalliin. Bokserit piilotin takkini povitaskuun.

En nyt tiedä miten noloa olisi ollut myöntää että onnistuin kastelemaan bokserini, muttei myöskään miellyttänyt ajatus siitä että tästä tulee joku työpaikkalegenda.

Lainattu, todenperäisyydestä ei tietoa :)

"Kaveri oli tavannut joskus vanhan miehen, joka aikanaan oli ollut mielisairaalan vahtimestarina. Mies kertoi seuraavan tarinan...

Sairaalaan tuotiin epätoivoisen ja kyynelehtivän äitinsä saattelemana mies. Mies oli asunut vanhempiensa kanssa peräkammarin naimattomana poikana. Vahtimestari ihmetteli miestä, joka ei aiheuttanut mitään hämminkiä osastolla, oli mukava ja muutenkin normaalin oloinen maalaismies. Vaksi kävi sitten jonkin ajan kuluttua juttusille tämän miehen, joka ei tuntunut kuuluvan mielisairaalaan.

Selvisi, että mies oli sekaantunut kotonaan eläimiin, ilmeisesti lehmiin. Aikansa jutusteltuaan vahtimestari ihmetteli asiaa miehelle ja kyseli, että no, minkäslaista eläintä sitten olisi parasta päästä panemaan? Mies oli innostuneena tokaissut, että vuorikaurista jos kerran saisi!"

Aikansa jutusteltuaan vahtimestari ihmetteli asiaa miehelle ja kyseli, että no, minkäslaista eläintä sitten olisi parasta päästä panemaan? Mies oli innostuneena tokaissut, että vuorikaurista jos kerran saisi!"

OT:
Ainakin poliisissa tämä juttu kiertää noista MT-keikkojen potilaista. Kuulin ensimmäisen kerran
joskus Helmikuussa 2007.

OT:
Ainakin poliisissa tämä juttu kiertää noista MT-keikkojen potilaista. Kuulin ensimmäisen kerran
joskus Helmikuussa 2007.

Tää olikin "tositarina" eikä tositarina. Itse en ole kuullut tätä aikasemmin ja kun kuulin, niin kuulin sen ihan siviili-ihmiseltä. Mutta hauska juttu silti.

Kannattais jäädä Suomeen tai ommella persereikä umpeen, jos lähtee ulkomaille.
Paskamaista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom