Tää ois jo aivan hemmetin pelottavaa. Mä en ikuna uskaltais nukkua teltassa yksin.
Mä en uskalla enää nukkua teltassa... thänks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää ois jo aivan hemmetin pelottavaa. Mä en ikuna uskaltais nukkua teltassa yksin.
Muutama kymmenen vuotta sitten Alkossa oli tiski, jolta kaikki viinat piti käydä ostamassa. Sukulaismies kävi pyytämässä pullon jallua. Myyjä kysyi "minkä tähen?" Sukulaismies vastasi "No, muuten vaan..."
Tuo telttajuttu on niin legendaa ku olla ja voi.Eikö täällä kukaan muu oo kuullu tuota samaa stooria miljoonan eri henkilö kertomana muka tapahtuneen kaverilleen?Toinen mahdollisuus tietysti on,että tää tarina on totta ja tää teltta jannu vaan on niin sosiaalinen,että kaikki tuntee sen.:D
PS.On muuten aika creepy stoori jos siinä on ees jotain todenperää.
On kuultu ja ihan varmasti ollu myös tällä foorumilla aiemminkin. Plus että siitä on ollu tv-sarjoissa ja- tai leffoissaki.
Olin avustamassa colonskopiaa(perätähystys) ja lääkäri oli vanhanajan lääkärismies ja ei missään vitsimiehen maineessa. Toimenpiteessä oli mukana yks kandi, joka oli isoine silmälaseineen varsinaisen lukutoukan perikuva, kyseli koko toimituksen ajan ja oli muutenkin kiinnostunut. Vanhempi lääkäri oli lopettamassa tähystystä ja sanoi kandille , että tunnustelee sitten lopuksi potilaan peräsuolen sormellaan tuntuuku mitään poikkeavaa. kandi laittoi hanskat käteen ja sormi sisään, muutaman sekunnin viivellä potilas totesi, että taitaa pojalla olla sormi VÄÄRÄSSÄ REIÄSSÄ. kandi meni välittömästi paloauton väriseksi ja minä ja vanhempi lekuri poistuimme välittömästi ovesta , arvatenkin yhdet parhaimmista nauruista mitä on naurettu.
Kandilla oli vissiin jäänyt käytäntö vähän vähille....
..kunnes huomasi, että oli aamuisella ulostusreissulla kyllä pudottanut farkut nilkkoihin, mutta unohtanut alushousut ylös..