Tositarinoita ja "tositarinoita" elävästä elämästä

Päätettiin joskus kuus vuotta sitten silloisen jätkäfrendin kanssa lähteä lenkittämään koiraa. Mulla on laktoosi-intoleranssi ja varsinkin tuolloin se oli aika paha. En muista mitä olin syönyt, mutta sen muistan että vatsassa alkoi kiertää sen verran, että pääsettiin kipittää helvetin kyytiä mummulle vessaan kun se asui siinä hollilla. Siihen päästyämme totesin, että kipu alkoi vähän helpottaa ja jaksan kyllä kotiin, ei matkaa ole kuin kilometri.

Puolessa välissä sitä helvetin kilometriä ei vaan pystynyt enää. Kipu palasi ja olo oli aivan mahdoton, väkisin alkoi puskea tavara ulos. Ei siinä auttanut kun vääntää sissipaskat lähimpään pusikkoon, joka olikin pätevästi kirkon porttien vieressä. Onneks sillä jätkällä oli nenäliina niin ei tarttenut ihan ryöttäsenä kävellä kotiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerran muuanmies oli tavannut elämänsä tytön ja treffien jälkeen mennyt hänen luokseen(asui vielä porukoilla), no siinä sitten suurimman jännityksen lauetessa tämä muuanmies lähti vääntämään paskat vessaan. Kuinkas ollakkaan sattui tulemaan kaikkein kovaäänisimmät töräykset kera valtavien pökäleiden. No muuanmies siinä hetken hengittäessä pyyhkäisi perseen ja veti pöntön MVNT?? julmettu pökäle jäi killumaan pönttöön, toinen vetokaan ei tuottanut tulosta, viisaana miehenä hän latoi muutaman paperiarkin pökäleen päälle ikäänkuin piilottaakseen sen.

tarina ei kerro selvisikö tuo episodi kellekään, ja kuka oli seuraava joka kyseiseen vessaan meni.

-ei ,kyseinen tarina ei ole omasta elämästäni-

Okei. Tämä sattui eräälle kaverilleni vaikka kerron tän minä persoonassa.

Pari päivää festareita oltiin siinä vietetty ja istuin jossain varjossa ja juttelin Andy McCoyn kanssa, joka soitti kitaraa. Jaettiin siinä lava kaljaa yhdessä kunnes tunsin viiltävää kipua ja murinaa vatsan pohjalta. Oli selvää, että piti löytää jostain huusi ja äkkiä! Lähdin samoilemaan rinnettä alaspäin kun suolessa ollut tavara ei vaan millään pysynyt sisällä, ja hieman pääsi housuun. Siitä äkkiä sissityylillä puuta vasten ja tavaraa pukkas monen minuutin ajan niin maan perkeleesti. Siinä puuta vasten nojaillessani housut kintuissa mietin, että mihin helvettiin mä pyyhin. Housujen takamuksessa selvä paskaläntti ja persekin ihan kurassa. Mitään paperia tai kasvien lehtiä ei ollut näkösällä. Helvetti. Ei muutakun käsin vaan suurimmat pois ja hieroin kädet sitten multaan.

Tarina ei lopu vielä tähän. Kun suurimmat paskat oli myös housuista kaavittu pois totesin, että nyt on päästävä kyllä johonkin siistiytymään. Kävelin varmaan 2 kilsaa paskalta haisevana yhteen ravintelliin. Olin tässä vaiheessa ollut kokoajan niin humalassa, että ravintolaan päästyäni tilasin pihvin ja lasin maitoa. Olutta eivät jostain syystä suostuneet myymään ja ottivat maksun vielä etukäteen. Muistaakseni ainakin, koska lähtiessäni ravintolasta en mitään maksanut. No siinä pihviä odotellessa vihdoin muistin miksi olin tuonne ravintelliin tullut ja kävin miestenhuoneessa siistiytymässä niin hyvin kuin suinkaan pystyin.

Söin pihvin ja menin baariin jatkamaan ryyppäämistä.

" Tositarina " Armeija-aikana tämän kuulin. Oli tapahtunut viikonloppuvapailla.

Poika on tavannut tytön ja asiat ovat jo siinä vaiheessa, että siirrytään tytön kotiin. Vanhemmat ovat poissa ja koko kämppä on yksin heidän. Pojalla hirveä panetus, kun on ollut pitkän aikaa metsäkeikalla. Vähennetään vaatteita, suudellaan ja hyväillään. Leikitään aikuisten leikkejä...Kesken kaiken tyttö ehdottaa pojalle jotakin perverssiä : Suostutko vääntämään bythonit lasipöydälle, niin että katselen pöydän alla? Saat tämän suorituksen jälkeen piparia, kuiskaa tyttö pojan korvaan...

...Tuumasta toimeen, sillä panetus on hirveä. Tytsy pöydän alle ja poika torttua vääntämään...Ah, niin aukeaa pojan peräaukko, lämmintä tavaraa pöydälle työntäen ja samalla aukeaa olohuoneen ovi...TULEVAT APPIVANHEMMATHAN NE SIINÄ. Ovatkin tulleet ajoissa mökiltä kotiin.....

Poika on tavannut tytön ja asiat ovat jo siinä vaiheessa, että siirrytään tytön kotiin. Vanhemmat ovat poissa ja koko kämppä on yksin heidän. Pojalla hirveä panetus, kun on ollut pitkän aikaa metsäkeikalla. Vähennetään vaatteita, suudellaan ja hyväillään. Leikitään aikuisten leikkejä...Kesken kaiken tyttö ehdottaa pojalle jotakin perverssiä : Suostutko vääntämään bythonit lasipöydälle, niin että katselen pöydän alla? Saat tämän suorituksen jälkeen piparia, kuiskaa tyttö pojan korvaan...

...Tuumasta toimeen, sillä panetus on hirveä. Tytsy pöydän alle ja poika torttua vääntämään...Ah, niin aukeaa pojan peräaukko, lämmintä tavaraa pöydälle työntäen ja samalla aukeaa olohuoneen ovi...TULEVAT APPIVANHEMMATHAN NE SIINÄ. Ovatkin tulleet ajoissa mökiltä kotiin.....

Pitäs tajuta millon vaihtaa osoitetta :D

Kerran soittoruokalasta tarttui mukaani nainen ja kämpilläni tämä tahtoi käydä wc:ssä ja viettikin siellä hetken aikaa. Sitten puuhasteltiin ja tämän jälkeen menin vessaan kuselle ja kun nostin wc pöntön kannen niin siellähän oli pytty täynnä paskaa. Nainen oli ilmeisesti tuntenut vatsassaan kummaa leiskuntaa ja onneksi mennyt vessaan eikä keinumaan sänkyyn selällään.

Ja ei, tämän tositarinan naishenkilö ei ole Anonymity.

Ja ei, tämän tositarinan naishenkilö ei ole Anonymity. Hän ei ole ikinä käynyt vessassa.

Viitaten vanhempiin viesteihin...

^ Toihan on saatanan vanha legenda. Todenperäisyys voi olla vähä niin ja niin.
Jep niin on.
Tämä oli niitä "tositarinoita"...Hevosmiehet kertoivat. Täytyy olla totta...:D

Kaverini lähti arizonaan autiomaille kuvaamaan jotain. En muista mitä. Hän oli yksin eikä kilometreihin ollut mitään asutusta missään, eikä hän nähnyt ketään moneen päivään. Hän nukkui yöt teltassa yksin. Hän palasi Suomeen, teetti kuvat ja näki hän teetetyissä kuvissa itsensä nukkumassa teltassa :wtf: muiden kuvien joukossa!

True Story and a fucking creepy one too.

Muutama kymmenen vuotta sitten Alkossa oli tiski, jolta kaikki viinat piti käydä ostamassa. Sukulaismies kävi pyytämässä pullon jallua. Myyjä kysyi "minkä tähen?" Sukulaismies vastasi "No, muuten vaan..."

Mä kuulin saman tarinan vuonna 1993, kun olin itse armeijassa. Oli kuulemma tapahtunut tupakaverin kaverille tuo juttu.

Menin joskus nuorena kollina yhen tytön luo leikkimään kotia tai jotain.. Matkalla tuli kova kusihätä ja olin menossa kuselle johonkin kun takana joku työmies ampui naulapyssyllä tai jollain. Säikähdin ja tuli kuset housuun. Sitten menin kuralätäkön luokse ja läikyttelin siitä vettä housuille kun pääsin eukon luo sanoin että kaaduin lätäkköön...........

Kerran heräsin kello 7 aamulla roskiksesta. Pyyhin suurimmat paskat pois olkapäiltä ja kävelin kaverille ja kysyin joinko mä eilen paljon sitä viinaa.

Oli vuosi 1970, kun eräs läheinen sukulaiseni oli nuori poika ja talvipakkasella leikkimässä maatalon pihalla. Hetken kuluttua hän ryntäsi pirttiin ja huusi nähneensä ufon. Sisarukset eivät ilmeisesti uskoneet tätä, eikä hänen äitinsä, mutta ihmettelivät vain, kuinka poika oli onnistunut polttamaan naamansa ja kämmenensä punoittaviksi kuin olisi ottanut aurinkoa koko päivän aurinkorannalla.

Seuraavana päivänä naapurit kertoivat myös nähneensä ufon.

Kaverini lähti arizonaan autiomaille kuvaamaan jotain. En muista mitä. Hän oli yksin eikä kilometreihin ollut mitään asutusta missään, eikä hän nähnyt ketään moneen päivään. Hän nukkui yöt teltassa yksin. Hän palasi Suomeen, teetti kuvat ja näki hän teetetyissä kuvissa itsensä nukkumassa teltassa :wtf: muiden kuvien joukossa!

True Story and a fucking creepy one too.

Tää ois jo aivan hemmetin pelottavaa. Mä en ikuna uskaltais nukkua teltassa yksin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom