Tosi asiaa voimanostajista - ennen ja nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarre55
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ei muuta ku piukempaa denimiä vaan päälle. se on oikeeta voimaa ja komeeta katsottavaa!
eiköhän denimipaidat kuulu tonne ammattipuolelle,ja kuulun siihen koulukuntaan joka ei niitä tiukkoja paitoja päällensä laita kun yritän myös kehittää sitä oikeaa voimaaki eli natuvoimaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ite oon sitä mieltä, että ne kovimmat raakatunkit löytyy voimamies ja kehopiireistä. Mentulakin ottaa 260kg rawina, ja täällä ihmetellään suuauki jotain 300kgn paidalla tai kahdella tehtyä epämääräsen näköstä suoritusta, jonka tekijällä mahan ympärys on enemmän kuin rinnan:piis:

Jaa nytkö Mentula on 260 raakakunnossa? hmm...

Ja muistaakseni ko. herra on aikaisemmin keskittynytkin ihan penkkailuun.

Ite oon sitä mieltä, että ne kovimmat raakatunkit löytyy voimamies ja kehopiireistä. Mentulakin ottaa 260kg rawina, ja täällä ihmetellään suuauki jotain 300kgn paidalla tai kahdella tehtyä epämääräsen näköstä suoritusta, jonka tekijällä mahan ympärys on enemmän kuin rinnan:piis:
Onko piruvie ottanu kisoissa?

Zone-sarja -42%
Roina ei mitenkään vaikuta yhtä paljon kuin varusteet - vai väitätkö että iskemällä steroidia suoneen saadaan kaivinkoneen voimat? Roina on yty lisäravinne, ei sen kummempaa. Jos roinaa vastustetaan niin saman tien kreatiini ja palkkari pannaan, ja siitä sitten suunnitelmallinen ruokavalio pois, sitten siirrytään syömään pelkkiä marjoja ja raakaa hirveä ja lopulta nälkäkuoleman partaalla olevat ihmisenkuvatukset nostavat penkistä tuhansia kiloja kirahvinosturilla. Eipä voida syyttää huijaamisesta :piis:

Roina ei mitenkään vaikuta yhtä paljon kuin varusteet - vai väitätkö että iskemällä steroidia suoneen saadaan kaivinkoneen voimat? Roina on yty lisäravinne, ei sen kummempaa. Jos roinaa vastustetaan niin saman tien kreatiini ja palkkari pannaan, ja siitä sitten suunnitelmallinen ruokavalio pois, sitten siirrytään syömään pelkkiä marjoja ja raakaa hirveä ja lopulta nälkäkuoleman partaalla olevat ihmisenkuvatukset nostavat penkistä tuhansia kiloja kirahvinosturilla. Eipä voida syyttää huijaamisesta :piis:

jaa-a steroidia (suoneen) vaan:david: voi potkasta aika ytimekkäästi kyl jo jos sitä suoneen laitat.

Eli kooste ketjun annista: paitapenkkaajat on naurettavia pellejä ja feikkaajia, kovat raw-nostajat taas ovat roinapellejä jotka eivät "omin avuin" nostaisi edes 50 kiloa. Kummastakaan porukasta kukaan ei ole nähnyt edes vaivaa tulostensa eteen, koska paitapenkkaajilla paita tekee työn ja muilla roina. Ainoita oikeasti kovia jätkiä ovat ne salilla 100 kiloa natuna ja paidatta runkkupenkkaavat, jotka täälläkin kai kovimpaan ääneen valittavat :zzzz:.

Mä en itse nosta paskaakaan roinalla, paidalla enkä ilman että sikäli ei ole pätevyyttä puuttua keskusteluun, mutta joutava valitus alkaa olla jo sillä tasolla että vituttaa.

Sitähän minä oon tässä kokoaja hoilottanukki että sit kun ei enää voi valitta varusteista niin sanotaan että kaikki raw nostajat on roina pellejä ja 80kg salipenkkaajat on kovimpia jätkiä... AAAAINA valitetaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos mietitään maailman kautta-aikain huippu raakapenkkaajia, joiden tulokset liikkuvat siinä 300-320 haitarissa, niin mikä on kovin raakakisapenkki, jonka tiedät varmasti natuksi? Kun mietitään että mikekin, joka on ilmeisesti melko lahjakas penkkaaja joutui roinaamaan huolella 220kg tuloksiin?

Omaan korvaan toi noin 100 kilon hyöty kuulostaa aika uskottavalta :D
aivan varmasti myrkkyjen hyöty on kova kun vuosia käytetään.

aivan varmasti myrkkyjen hyöty on kova kun vuosia käytetään.

Hyöty voi olla kova, mutta yltääkö se koskaan paidasta tulevia hyötyjä lähellekään ? Ei.

edit. Ja tottakai se roina auttaa enemmän, jos et ole koskaan paidalla nostanut. Mutta nostele paidalla vuosi tai roinaa vuosi, niin varmasti saat paidasta enemmän irti.

Vaikka unohdettais toi "steroidia suoneen",niin tää on kyllä niin speden arvoinen kommentti ettei mitään rajaa. Mutta kai sitä mielipiteitä saa 15 vuotiaallakin olla..

Hyöty voi olla kova, mutta yltääkö se koskaan paidasta tulevia hyötyjä lähellekään ? Ei.

Tuli tässä mieleen että muutamia vuosia taaksepäin yksi suomen kovimmista raakapenkkaajista kirjoitti josain foorumilla että sai 200 kg puhtaana ja kun alko roinaan,sai penkin kolmenmarkan huiteille... Seki siitä väittämästä sitte...:worship:

edit. Ja tottakai se roina auttaa enemmän, jos et ole koskaan paidalla nostanut. Mutta nostele paidalla vuosi tai roinaa vuosi, niin varmasti saat paidasta enemmän irti.
voi voi saleilla näkee välillä kun nuorimies alkaa douppaan ja on kun pitkänmatkan juoksia laiha sitten 6kk päästä on tullu painoa 20kg lisää ja tekee 20 toiston sarjoja samalla romulla ku puolvuotta aikasemmin ni olen aivan varma että mitkään varusteet ei samallaista kehitystä tuo tai en minä ainaakaan ole yhdenkään varusteen huomannu kehon painoa lisäävän.
.

voi voi saleilla näkee välillä kun nuorimies alkaa douppaan ja on kun pitkänmatkan juoksia laiha sitten 6kk päästä on tullu painoa 20kg lisää ja tekee 20 toiston sarjoja samalla romulla ku puolvuotta aikasemmin ni olen aivan varma että mitkään varusteet ei samallaista kehitystä tuo tai en minä ainaakaan ole yhdenkään varusteen huomannu kehon painoa lisäävän.
.

On eri asia rueta käyttämään niitä aineita ekan sali kerran jälkeen ja ihmetellä kun painot nousee niin vitusti. Nousi ne mullakin alkuun nopeasti, ihan ilman roinaakin.

Olisiko esim asiallisempi verrata kaveria joka on reenannut 10v puhtaasti ja alkaa tämän jälkeen roinata vs kaveria joka on reenannut 10v rawina ja alkaa nostaa paidalla. Varmasti paita mies kehittyy paremmin.

On eri asia rueta käyttämään niitä aineita ekan sali kerran jälkeen ja ihmetellä kun painot nousee niin vitusti. Nousi ne mullakin alkuun nopeasti, ihan ilman roinaakin.

Olisiko esim asiallisempi verrata kaveria joka on reenannut 10v puhtaasti ja alkaa tämän jälkeen roinata vs kaveria joka on reenannut 10v rawina ja alkaa nostaa paidalla. Varmasti paita mies kehittyy paremmin.
kyllähän 10v puhtaana reenannu jos niin idiootti olis et alkas roinaa kehittys ni valtavasti ettei mitkään varusteet veisi kehitystä niin nopeaa ylös jo pelkästään oman kehon paino nousisi niin paljon että voimaa tarttus ihan hirveesti.

ei se ihme ole jos suunnilleen kaikkia yli 120kg penkkaavia pidetään roinaajina kun alan harrastajatkin uskovat joihinkin 100 kilon parannuksiin dopingilla. sama kun väittäisi että alle 12s ei juosta 100m tai yli 15m työnnetä kuulaa natuna.

Suositut

Back
Ylös Bottom