Tosi asiaa voimanostajista - ennen ja nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarre55
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no kyllähän roina on ulkoinen apu jos mikä ja on lahjattomien pellejen touhua vetää niitä.

eli suuri osa huippu-urheilijoista on lahjattomia pellejä.

olen itsekin paidalla aikoinaan kisannut ja se on niin pelle touhua ku vaan olla voi. äijät on ku makkarat piukan kuoren sisällä. väittääkö joku, että se ei ole naurettavan näköistä touhua?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%

olen itsekin paidalla aikoinaan kisannut ja se on niin pelle touhua ku vaan olla voi. äijät on ku makkarat piukan kuoren sisällä. väittääkö joku, että se ei ole naurettavan näköistä touhua?
No enpä usko, että suurin osa huippu-urheilijoista käyttää roinaa.
Taitaa olla aika kovat noi douppitestit esim. MM-tasolla.
Olettaen siis, että tässä puhuttiin muistakin kuin voimanostajista.

Olen käynyt katsomassa RAW sekä varuste kisoja niin kyllä on 100 kertaa kivempi katsoa Raw kisoja kun näkee että itse nostaja hallitsee painoja.

tässä hyvä esimerkki nosto, ei tarvitse perkele ketään antamaan edes rautaa käsille kun on itsellä sen verran voimaa mitä nostettava rauta vaatii.

Niin... Oha se tietenki melkosta touhua tuo varuste homma. Ite reenaan raakana ja ennen kisoja sitte varusteilla... Pelkät IPF-varusteet tuo mulle suoraan yhteistulokseen n.150-200kg ilman et reenaisin niilä. Ku kerran reenasin vuosia sitten paidalla koko ajan sain siitä yli 80 kilon hyödyn... =O Raakapenkki tosin putosi koko ajan ja paitapenkki sen ku nousi vain...
Reenaamalla kaikissa lajeissa saan sen 200-300 väliin tulevan hyödyn IPF-varusteista.

Ei mua hävetä sanoa paljo saan varusteista hyötyä.. :) Tällä hetkellä penkissä kisaan 5vuotta vanhalla paidalla ja paljon sekin auttaa, mutta ei kuitenkaan iha nii paljo ku uudet paidat. Sain juuri uuden paidan ja suunnittelin et ottasin sillä syksylä pitkän reenijakson ja katon paljo siitä oikeasti voi hyötyä. :)

Raakana kisaisin ite kuiten mieluummin tällä hetkellä...
Ny loukkaantuneena taas vaihteeksi ja kaikki auki tälle syksyle... =O Katotaan sano tohtori!
Nii ja painotan et oon edelleen natikka pullea poika! ;)

No ainakin kasvuhormonia ne vetää niin paljo kun sielu sietää...

Ja et sitten ole kuullutkaan aineista jotka ei näy testeissä?

Etkä peiteaineista?

Etkä muista vippaskonsteista?

Uskomatonta että tänäkin päivänä joku on vielä noin sinisilmäinen.:D

Lapsellista on sun juttusi.

Tajuatko että huippu-urheiluun kuuluu doping, oli laji mikä tahansa.
mitäs lapsellista tosiasioissa on,ja näyttää riittävän se piirikunnallinen tasoki kun roinaavat.pointti on siinä et kyllä roina taitaa auttaa vielä enemmän kun varusteet.

kyllä sekin on naurettavan näköstä ku päät punasena ja leuat pitkinä vakuutellahan et mitään en oo vetäny.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rohkeeta puhetta ja tosi fiksu nimimerkki.

Et taida kuitenkaan ymmärtää, että vaikka nostaja X ei saisi yhdellä roinakuurilla lähellekään 100kg:a lisää yhteistulokseensa, niin silti vuosien roinaamisen kumulatiivinen vaikutus on varmasti tätä luokkaa.

Roinat ovat ihmiskehoon dramaattisella tavalla vaikuttavia voimakkaita lääkeaineita, varusteet lähinnä polyesteriä. Turha vähätellä yhtään kemiallisten menetelmien tuomia hyötyjä urheilussa. Jos vähättelet, väitän että olet vähän asiasta pihalla. :rock:

roina ei varmasti auta niin paljon kuin varusteet,kukaan ei mitään 100 kiloa saa penkkiin lisää roinaamalla!

Jos mietitään maailman kautta-aikain huippu raakapenkkaajia, joiden tulokset liikkuvat siinä 300-320 haitarissa, niin mikä on kovin raakakisapenkki, jonka tiedät varmasti natuksi? Kun mietitään että mikekin, joka on ilmeisesti melko lahjakas penkkaaja joutui roinaamaan huolella 220kg tuloksiin?

Omaan korvaan toi noin 100 kilon hyöty kuulostaa aika uskottavalta :D

Zone-sarja -42%
huippu-urheiluun kuuluu doping, valitettavasti. se on kuitenkin eri asia nostaako se urheilija rautaa yksin omalla fysiikalla vai apuvälinein. voimannostossa kuuluisi olla kyse siitä mitä omalla kehollaan pystyy nostamaan, eikä se mitä ulkoisilla varusteilla.

sellaise varusteet joiden hyöty on n. 10 % luokkaa voidaan mielestäni lukea turvallisuutta edistäviksi mutta siitä ylöspäin parantavat vermeet nostavat rautaa jo nostajan puolesta, eikä kyse nostajastan voimista vaan nimenomaan varusteiden hyödyistä.

moni nostaja ei näe metsää enää puilta kun ovat lähteneet varustetouhuun niin täysillä mukaan. tuntuu että ihan oikeesti uskotaan, että 300 penkki on tosiasia omista voimista vaikka 200 jäisi rawina nostamatta.

Jos mietitään maailman kautta-aikain huippu raakapenkkaajia, joiden tulokset liikkuvat siinä 300-320 haitarissa, niin mikä on kovin raakakisapenkki, jonka tiedät varmasti natuksi? Kun mietitään että mikekin, joka on ilmeisesti melko lahjakas penkkaaja joutui roinaamaan huolella 220kg tuloksiin?

Itsellä on raakapenkki tällä hetkelle juuri tuo 220kg ja olen kyllä kovasti elänyt siinä uskossa että olen natu. Tosin nosto on otettu salilla että kisapenkki varmaan ois vähän vähemmän.

Mä näkisin asian niin että huipulla varmasti käytetään aineita lajissa kuin lajissa. Kuitenkin uskon vakaasti että natunakin voi päästä todella koviin tuloksiin, mutta siinä tulee sitten sellanen ongelma että ei kukaan usko niitä tuloksia puhtaana tehdyiksi. Ja kun ne dopingtestitkään ei ole aukottomia niin tulos on se että katsojan silmissä jokainen on douppaaja vaikka sinne sekaan sattuisi joku natikka mahtumaankin.

Mainitaan nyt vielä että mun penkin kisaennätyksellä (paitanosto/ipf) ois ollut sen vuoden penkin mm-kisoissa sijalla 6. Natu tulen olemaan hautaan asti, se on ihan periaatekysymys.

Mun pointti oli tossa enempi, että et säkään DeadBar varmaan usko kehittyväs 100kg tosta sun nykysestä tasosta ilman aineita. Sekä oot varmasti aika lahjakas + tehny paljon hommia ton 220kg eteen. Eli olisi vaikea uskoa että kukaan olisi 300kilon tasolla ilman aineita.

Natu urheilussa on kyllä se kiva puoli, että aina voi elää uskossa että on maailman paras natu nostoja. Siis olettaen että tulokset on melko hyviä. Esim 250kilon himo roinaa ei tietenkään näin voi kuvitella, koska hänellä on paljon todistusaineistoa kovemmista kavereista jo netti pullollaan, jotka urheilevat samoilla säännöillä kuin hän :D

Mun pointti oli tossa enempi, että et säkään DeadBar varmaan usko kehittyväs 100kg tosta sun nykysestä tasosta ilman aineita. Sekä oot varmasti aika lahjakas + tehny paljon hommia ton 220kg eteen. Eli olisi vaikea uskoa että kukaan olisi 300kilon tasolla ilman aineita.

Totta, en usko kehittyväni 100 kiloa. 5 kiloa/vuosi on ollut jo kova juttu viimeset pari kolme vuotta.
En ota kantaa siihen paljonko natuna voi mielestäni punnertaa, mutta en todellakaan pidä itseäni maailman lahjakkaimpana nostaja joten kyllä mä uskon ihan täysin että lahjakkaampi sekä painavampi kaveri, joka treenaa vielä kovempaa ja tekee kaiken vielä paremmin mitä ite oon tehny voi päästä natuna sellasiin tuloksiin joita ainakaan Pakkotoiston väki ei usko.

No mutta mä en tästä aiheesta enempää jauha, totuudenhan tietää aina ainoastaan urheilija itse.

mitäs lapsellista tosiasioissa on,ja näyttää riittävän se piirikunnallinen tasoki kun roinaavat.pointti on siinä et kyllä roina taitaa auttaa vielä enemmän kun varusteet.
Siis väität, että Turtiainen,Selkäinaho,Kiri ovat siis LAHJATTOMIA PELLEJÄ???

joo itelläkin on salilla otettu raw penkki 200kg natuna,joten en mitenkään usko että joku oikeasti lahjakas ei voisi nostaa 250-270kg natuna.ihmeellisiä satuja että kaikki yli 200kg penkit olisi roinalla tehtyjä tai mahdottomia.

Siis väität, että Turtiainen,Selkäinaho,Kiri ovat siis LAHJATTOMIA PELLEJÄ???
enpä rupea ketään nimillä syyttelemään lahjattomaksi sen enempää kun lahjakkaaksi.mutta oikiasti mitä lahjakasta on vuodesta toiseen nostaa tuloksia lääkeaineilla ja kun on roippeet tauolla ni tulokset tulevat kolisten alas kysympä vaan et mitä oikeaa voimaa se on.ja lopuksi viälä kun tuskailin tossa salilla omaa nolouttani siihen et en saa penkkipaidasta hyötyä kun 20kg ni siihen eräs voimailia että mitä noista paidoista lyö piikkiä hanuriin ni pian hyöryt 50kg et sellasta lahjakkuutta lääkeaineilla.

enpä rupea ketään nimillä syyttelemään lahjattomaksi sen enempää kun lahjakkaaksi.mutta oikiasti mitä lahjakasta on vuodesta toiseen nostaa tuloksia lääkeaineilla ja kun on roippeet tauolla ni tulokset tulevat kolisten alas kysympä vaan et mitä oikeaa voimaa se on.ja lopuksi viälä kun tuskailin tossa salilla omaa nolouttani siihen et en saa penkkipaidasta hyötyä kun 20kg ni siihen eräs voimailia että mitä noista paidoista lyö piikkiä hanuriin ni pian hyöryt 50kg et sellasta lahjakkuutta lääkeaineilla.

ei muuta ku piukempaa denimiä vaan päälle. se on oikeeta voimaa ja komeeta katsottavaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom