Torinon talviolympialaiset 2006

Ihan OK mitalli.
Hiihtojärjestys toisinpäin niin se olis ollu hopeaa. Tolle hemmetin Hurreille ei olis mahdettu mitään.

amf sanoi:
Ihan OK mitalli.
Hiihtojärjestys toisinpäin niin se olis ollu hopeaa. Tolle hemmetin Hurreille ei olis mahdettu mitään.

Niin no, toisaalta Aino-Kaisalla oli helpompi ryhmä.

Jakob sanoi:
Jos sulta kysyttäis niin Olympialaisissa olis varmaan vaan niitä lajeja joita Suomessa harrastetaan. Kysymyksessä on kuitenkin talviolympialaiset ja osallistujia ja "lajeja" tulee aika monesta maasta.

Itse asiassa päinvastoin, Suomi menestyy verrattain hyvin näissä lajeissa, jotka ovat omalla poistolistallani.

Eleonoora sanoi:
Vai pitäiskö sun mielestä hiihtoa vaikka lisätä entisestään? Tyyliin 5km perinteisellä, 5km vapaalla, 10km perinteisellä, 10km vapaalla, 15km perinteisellä, 15km vapaalla jnejne.

Ei pitäisi, ei pitäisi lisätä mitään, ei lajeja eikä matkoja. Pitäisi olla paljon tiukempi linja uusien lajien mukaanotolle, varsinkin kesäolympialaisissa. Nämä uudet lajit ovat tällaisia kivoja harrastuksia mutta ei ne kyllä mitään urheilua ole.

Toivotaan, että saadaan kesäkisoihin petankki mukaan niin curlingin ystävillä riittää kesäkisoissakin jännitettävää.

Aino-Kaisalta upea hiihto! Tuossa tytössä uhkuu TAHTO! Tärkeintä oli, että Aikun osuudella sai norjan tiputettua. AK on tarpeeksi "röyhkee" ja ehdottomasti avaamaan Suomen naisten viestiä! Virpiltäkin ihan ok hiihto, eipä noille mitään mahtanut. Jotenkin ei kuitenkaan samanlaista runttaamisen ja taistelun meininkiä noin ulospäin ku aino kaisalta. Mut onnea tytöt mitalista!
En mä tiedä onko meidät opetettu liian "hyvälle".. Sillä jotakin tosta niinku jäi hampaankoloon. No maksetaan sitten takas tavallisessa viestissä, kuhan siihen nyt löytyis se neljäs lenkki.(Saarisen,Lassilan ja Kuitusen lisäksi). Svartedal pistää pikkasen pitkällä vuorotahdilla:eek:

tääkin jäi näkemättä :wall: ja huomenna jää yhdistetyn viesti näkemättä :wall:
eikös se kanada muka ois ollu voitettavissa?

Ruutiukko sanoi:
Itse asiassa päinvastoin, Suomi menestyy verrattain hyvin näissä lajeissa, jotka ovat omalla poistolistallani.

esim. kaikki lumilautailuun liittyvä, curling, kumparelasku, lyhyen radan luistelu vai mikä se nyt olikaan jne.)

Voisitko sitten hieman perustella miksi nämä lajit ei kuulu olympialaisiin? Curlingin kritisoinnin ehkä vielä jollain tavalla ymmärrän, mutta lumilautailun lisääminen poistettaviin lajeihin on kyllä aika ihmeellinen ajatus. Laji on kuitenkin niin lähellä ideaalia olympialajia kuin voi olla, ei liiallista hampaitten kiristystä kilpailusta vaan "parempi voittaa" ajatuksella ja aidosti iloiten muiden onnistumisista tekee lumilautailusta todellisen olympialajin. Edelliseen lisäten vielä lajin vaativuuden niin :thumbs: lumilautailulle. Pelkät lökäpöksyt ei riitä poistamisen syyksi :jahas:.

Mä sydämestäni toivon, että lumilautailusta ei ikinä tule hiihtoon verrattavaa lajia vaan kisaaminen on tällaista mitä se nyt on. Taitaa vaan olla pelkkää toiveajattelua. OK, mä puhun nyt pääasiassa halfpipestä, mutta kuitenkin..

En mä nää noista lajeista mitään haittaa olympialaisille, lajeja voidaan vaikka lisätä. Ja eiköhän siellä jokut herrat ole aika tarkkaan miettinyt mitä lajeja lisätään listaan, ei niitä vaan fiilispohjalta tuonne lisätä.

hurreilla kahden kultamitalin päivä,voi vitun viikset

Toi on huvittava, että monet luuli, että joku kanada on tossa ihan heittopussi! Kaverit nauro mut tänään pystyyn, ku puhuttiin asiasta. Sara Renner, ja etenkin Becky Scott on varmaan parhaimpia sprinttereitä mitä maailmasta löytyy!
Juu ja toi hurriankkurin loppusuora oli ihan tajuton! En oo KOSKAAN nähny tollasta tasatyöntöä!!Varmaan tuli jotain kahdeksaakymppiä..:D

Tähän vetoon pitää sanoa, että tuo Aino-Kaisa Saarinen on mulle sellainen urheilija, jota arvostan ihan tajuttomasti. Tyttö on hiihtänyt kauan, jaksaa tehdä töitä ja toi tahto on jotakin ihan käsittämätöntä. :thumbs: :thumbs: :thumbs: :worship: :worship: :worship:

Annie Stark sanoi:
Juu ja toi hurriankkurin loppusuora oli ihan tajuton! En oo KOSKAAN nähny tollasta tasatyöntöä!!Varmaan tuli jotain kahdeksaakymppiä..

No eipä vissiin, oli kuin lentoon lähdössä :eek: Komean näköistä menoa kyllä, siinä jäivät norski ja venäläinen kuin seisoville jaloilleen! :thumbs:

Virpille ja Aikulle iso :thumbs:

amf sanoi:
Ihan OK mitalli.

Tokkopa, jos joku tähän väliajat onnistuu kaivamaan, niin aika tasoissa tai jopa Kuituselle ne menee. Kuitusen ryhmä oli paaaljon kovempi. Kai sitä pitää olla tyytyväinen, että Norja epäonnistui, olisi voinut jäädä jopa mitalit saamatta, vaikka Unibetin kertoimien mukaan Suomi oli suurin kultamitalisuosikki.

Saatana en nähny kumpaakaan viestiä, hienoa että pronssi tuli, mutta kulta oli tavote :) Nyt kuitunen selittelee että olis pitäny olla kisa alla, no olis sitte hiihtäny takaa-ajon. Turhaa settiä.

Sanokaa mun sanoneen, että huomenna paukkuu. Sieltä on tulossa kumpareista pari mitalia ja yhdistetyn joukkueelle kulta. Lisäks leijonat hakkaa sveitsin oikein näytöstyyliin! :rock:

Kivasti vielä kaikki abihässäkät tässä, niin saa loistavia kisastudioita järjestettyä. :kippis1:

Äijä alotti jo olympialaiset kohtuu väkevästi. Otti kahden viikon katseluloman töistä (pitää aina lomansa jonkun suuren urheilutapahtuman kanssa päällekäin, niin urheiluhullu se on) ja voitti heti veikkauksilla 1700e ja 100e ekoina päivinä.

protsku sanoi:
Kisat on alkaneet hienosti kun heti ensimmäisenä viikonloppuna tuli 2 mitalia. Toivottavasti sama linja jatkuu. :worship:

Tässähän löytää itsestään jo pelottavia ennustajanlahjoja, taas tuli mitali Suomeen! Kolme mitalia neljässä päivässä. :D

rantapantteri sanoi:
Sanokaa mun sanoneen, että huomenna paukkuu. Sieltä on tulossa kumpareista pari mitalia ja yhdistetyn joukkueelle kulta. Lisäks leijonat hakkaa sveitsin oikein näytöstyyliin!

Mahtavaa, toivottavasti! :)

Tulipa kateltua "päiväkahvilajina" ampumahiihtoa..Puuruselta aika vaisu suoritus, itekin ainakin ajattelin mahkuja olevan jopa viiden sakkiin..."Aika" kauas jäi... No onneks lohdutti pitkäaikasen oman suosikin Fischerin voitto:thumbs:
Mutta ihmetystä herätti se kun selostajat ja ilmeisesti maalialueella aika moni muukin suurin piirtein jakoi jo mitalit kärkikolmikolle vaikka monta kymmentä äijää oli vielä matkalla:eek: Kyllähän se tiedettiin että ne on ennalta heikompia mutta niinpä sieltä tuli Perneri neljänneks. Suorastaan vitutti kun se ampui viimestä paikasta sakon ja siihen meni mitali:curs: Ois vähän palauttanu selostajia maan pinnalle ettei perkele jaeta niitä mitaleja ennen kun viimenen ukko on maalissa. Ugh!:)

samaa itteki mietin, perner olis voinu ottaa ronssia. Suomi voi itseasiassa ihan mahdollisesti hävitä huomisen pelin sveitsille. nehän on harjotellu jo monta viikkoa yhdessä, toisin kuin suomi. Toivotaan kumminkin parasta.

Kyllä mä pahoin pelkään, että huomenna jää yhdistetyn miehet ilman mitalia, valitettavasti. Eiköhän mestaruus ratkea Saksa, Itävalta, Norja kesken. Toivottavasti on äärimmäisen väärässä, ja pojat yltää vähintään mitalille!

Jos yksi mitali tulis kumpareista niiin olis kyllä totaalisen mahtavaa.:thumbs:

Sven Fischer alkaa olla kyllä jo ampumahiihdon ikoni. On poika ollut mukana varmaan niinkauan ku mä olen elänyt. Jos voitto jollekkin "kuuluu", ni tässä tilanteessa mun mielestä hyvin perustellusti voisi sanoa, että svenille toi voitto kuului. upea mies ja urheilija!:rock:

Annie Stark sanoi:
Kyllä mä pahoin pelkään, että huomenna jää yhdistetyn miehet ilman mitalia, valitettavasti. Eiköhän mestaruus ratkea Saksa, Itävalta, Norja kesken. Toivottavasti on äärimmäisen väärässä, ja pojat yltää vähintään mitalille!

Jos yksi mitali tulis kumpareista niiin olis kyllä totaalisen mahtavaa.:thumbs:

Sven Fischer alkaa olla kyllä jo ampumahiihdon ikoni. On poika ollut mukana varmaan niinkauan ku mä olen elänyt. Jos voitto jollekkin "kuuluu", ni tässä tilanteessa mun mielestä hyvin perustellusti voisi sanoa, että svenille toi voitto kuului. upea mies ja urheilija!:rock:

Ja jopa niin kauan kuin minä olen elänyt:D Sotilas ja muutenkin kova jätkä, hiihtää aina paljain käsin vaikka ois 20 astetta pakkasta:worship:

Back
Ylös Bottom