Fat Rat sanoi:
Deividimpää tekstiä tulee lukeneeksi lähinnä vain silloin kun siivotessa sattuu käsiin jokin oma raapustus.
Nyyh, ei saa voittaa kuin parilla maalilla ettei häviäjälle tule paha mieli :itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fat Rat sanoi:
Raven sanoi:En oikein tajua mitään tuosta lajista mitään. Mutta miksi ne ei ottanut sitä yhtä pistettä heittämällä sitä viimeistä kiveä niiden kivien välistä siihen lähemmäs keskustaa? Nyt yrittivät ulkokautta ratsastaa lähemmäs.
Tai vaikka olisivat siihen Suomen kiven kylkeen kevyt nakkaus ja oma kivi lähemmäs..
Hyvä siis tietenkin että Suomi voitti.
Jakob sanoi:Sori mä en nyt kyllä muista sitä vimosta tilannetta, eikä tuo sun sepustus edes auttanut. Eiköhän tuo vielä tule urkkaruudussa uusintana niin sitten voin heittää oman mielipiteen asiasta.
Mä en ole mikään curling asiantuntija, mutta tuo on mahtava laji ja siihen jää tosiaan koukkuun kuten jo mainittiin
Eleonoora sanoi:Mitä? Miten mä saatoin missata ton? :itku: Voi paska. Curling on muuten sellainen laji, että sitä kun kerran katsoo, niin jää koukkuun. Mulle ainakin kävi niin, kun aikoinaan ekan pelin vahingossa satuin katsomaan. Millos tulee Suomen seuraava peli? Ettei vaan jäis taas katsomatta.
Hyvä, tajusit pointin todella hyvin.flagellum dei sanoi:Deividimpää tekstiä tulee lukeneeksi lähinnä vain silloin kun siivotessa sattuu käsiin jokin oma raapustus.
Nyyh, ei saa voittaa kuin parilla maalilla ettei häviäjälle tule paha mieli :itku:
Raven sanoi:En oikein tajua mitään tuosta lajista mitään. Mutta miksi ne ei ottanut sitä yhtä pistettä heittämällä sitä viimeistä kiveä niiden kivien välistä siihen lähemmäs keskustaa? Nyt yrittivät ulkokautta ratsastaa lähemmäs.
Tai vaikka olisivat siihen Suomen kiven kylkeen kevyt nakkaus ja oma kivi lähemmäs..
Hyvä siis tietenkin että Suomi voitti.
Integrandi sanoi:Oli kyllä jännä matsi!
Ei niillä jenkeillä ollut oikein muuta mahdollisuutta tuossa kuin yrittää tökätä (siis ratsastaa) se oma kivi lähemmäs keskustaa. Suomen kivi siinä edessä keskellä blokkasi tehokkaasti suoran tien keskustaan. Ne kyllä pahasti epäonnistuivat omassa heitossaan...toisaalta se ei varmastikaan oo kovinkaan helppoa osua juuri sopivassa kulmassa noihin kiviin. Matka on kuitenkin kohtuu pitkä eikä niillä harjoilla tehdä ihmeitä.
Fat Rat sanoi:Hyvä, tajusit pointin todella hyvin.
rimppis sanoi:Miksei ne jenkit vaan yrittänyt putsata sitä kolmen kiven rypästä (kaksi keltaista ja yksi punainen) kokonaan pois, jolloin ruudusta katsottuna oikealla puolella olleista kivistä jenkkien kivi olisi ollut lähimpänä keskustaa. Hyvä kuitenkin, että Suomi voitti.:thumbs:
Ei kiitos, ei maksa vaivaa.flagellum dei sanoi:Kerro toki mikä sinun mielestäsi pointti oli, muu kuin se että selvässä johtoasemassa pitäisi antaa vastustajalle helpotusta (tai muutoin vastustaja saattaapi ryhtyä käsikähmään pelillisesti jo menetetyn kunniansa rippeiden puolustamiseksi).
rimppis sanoi:Miksei ne jenkit vaan yrittänyt putsata sitä kolmen kiven rypästä (kaksi keltaista ja yksi punainen) kokonaan pois, jolloin ruudusta katsottuna oikealla puolella olleista kivistä jenkkien kivi olisi ollut lähimpänä keskustaa. Hyvä kuitenkin, että Suomi voitti.:thumbs:
Fat Rat sanoi:Ei kiitos, ei maksa vaivaa.
ZannaZ sanoi:Sattuko kukaan muu seuraamaan alkuyöstä pariluistelun vapaaohjelmaa? Upeeta katsottavaa! :rispekt: . Mä oon aina ihaillut näitä taitavia luistselijoita. Puvutkin ovat upeita. Tosi näyttävää. Pienenä tylleröisenä taisin joskus haaveillakin luistelijan urasta .... askeleet vieneet sitten vähän eri lajin pariin..
'
Mutta voi jeesus että pelästyin kun sen kiinalaisparin tyttö tuli siitä heitosta alas ni pahannäkösesti! . Jumalauta! Yli metrin korkeudesta heitosta, melkeen spagaatii jäähän alas... Auuuu! Oli kyl ihme että jatkoivast ohjelmaa vähän huilailun jälkeen ja vetivät kuin ei olis mitään tapahtunutkaan. UPEETA SINNIKKYYTTÄ! Pokasivat sitten hopean ylivoimaisten ryssien jälkeen. Loistavaa! Olivat todellakin ansainneet.