Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
amf sanoi:Ihan OK mitalli.
Hiihtojärjestys toisinpäin niin se olis ollu hopeaa. Tolle hemmetin Hurreille ei olis mahdettu mitään.
Jakob sanoi:Jos sulta kysyttäis niin Olympialaisissa olis varmaan vaan niitä lajeja joita Suomessa harrastetaan. Kysymyksessä on kuitenkin talviolympialaiset ja osallistujia ja "lajeja" tulee aika monesta maasta.
Eleonoora sanoi:Vai pitäiskö sun mielestä hiihtoa vaikka lisätä entisestään? Tyyliin 5km perinteisellä, 5km vapaalla, 10km perinteisellä, 10km vapaalla, 15km perinteisellä, 15km vapaalla jnejne.

Ruutiukko sanoi:Itse asiassa päinvastoin, Suomi menestyy verrattain hyvin näissä lajeissa, jotka ovat omalla poistolistallani.
esim. kaikki lumilautailuun liittyvä, curling, kumparelasku, lyhyen radan luistelu vai mikä se nyt olikaan jne.)

Annie Stark sanoi:Juu ja toi hurriankkurin loppusuora oli ihan tajuton! En oo KOSKAAN nähny tollasta tasatyöntöä!!Varmaan tuli jotain kahdeksaakymppiä..
Komean näköistä menoa kyllä, siinä jäivät norski ja venäläinen kuin seisoville jaloilleen! :thumbs:amf sanoi:Ihan OK mitalli.
Hiihtojärjestys toisinpäin niin se olis ollu hopeaa. Tolle hemmetin Hurreille ei olis mahdettu mitään.
hyrre sanoi:Tokkopa, jos joku tähän väliajat onnistuu kaivamaan...
protsku sanoi:Kisat on alkaneet hienosti kun heti ensimmäisenä viikonloppuna tuli 2 mitalia. Toivottavasti sama linja jatkuu.![]()
rantapantteri sanoi:Sanokaa mun sanoneen, että huomenna paukkuu. Sieltä on tulossa kumpareista pari mitalia ja yhdistetyn joukkueelle kulta. Lisäks leijonat hakkaa sveitsin oikein näytöstyyliin!

Kyllähän se tiedettiin että ne on ennalta heikompia mutta niinpä sieltä tuli Perneri neljänneks. Suorastaan vitutti kun se ampui viimestä paikasta sakon ja siihen meni mitali:curs: Ois vähän palauttanu selostajia maan pinnalle ettei perkele jaeta niitä mitaleja ennen kun viimenen ukko on maalissa. Ugh!

Annie Stark sanoi:Kyllä mä pahoin pelkään, että huomenna jää yhdistetyn miehet ilman mitalia, valitettavasti. Eiköhän mestaruus ratkea Saksa, Itävalta, Norja kesken. Toivottavasti on äärimmäisen väärässä, ja pojat yltää vähintään mitalille!
Jos yksi mitali tulis kumpareista niiin olis kyllä totaalisen mahtavaa.:thumbs:
Sven Fischer alkaa olla kyllä jo ampumahiihdon ikoni. On poika ollut mukana varmaan niinkauan ku mä olen elänyt. Jos voitto jollekkin "kuuluu", ni tässä tilanteessa mun mielestä hyvin perustellusti voisi sanoa, että svenille toi voitto kuului. upea mies ja urheilija!![]()