Torinon talviolympialaiset 2006

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Crusader sanoi:
Vuoden -95 maailmanmestaruuden jälkeen tähän näytti tulevan muutosta, mutta sitä voittamisen kulttuuria ei sitten keritty omaksumaan.

Kaikki hokee sitä, että voitto tuli -95, koska Suomella oli unelmajoukkue. Olihan se mahtava ja hyvä joukkue, ei sitä sovi kiistää. Silti asia epäilyttää mua. Miks voitto tuli just silloin, kun meillä sattui olemaa hurri valmentajana. Voi olla, että valmentajalla ei ole ollut mitään merkitystä, mutta ihmeellinen yhteensattuma se oli.

The Sweden- Finland Olympic final was the Nordic Super Bowl.
Tätähän toi oli ja ei moni ulkomaalainen voi ymmärtää, kuinka paljon tunteita tässä kohtaamisessa oli pelissä.

Pahalle tuntuu koko joukkueen puolesta. Erityisen pahalta Selänteen ja Nummisen puolesta, Teemu sai koiven kuntoon ja näytti luistin kulkevan niinkun nuorena poikasena. Olisin niiiiin toivonut heille tätä kruunua uran loppupuolelle.

Suomella ei ollu paperilla paras joukkue mutta suomalaiset olivat jäällä parhaita tässä turnauksessa. Ylpeitä voidaan olla tästä suorituksesta, ja eiköhän se hopeakin ajan kanssa paremmalle maistu. Ehkä jo ensi kerralla sitten enemmän...

Intervivos sanoi:
Kaikki hokee sitä, että voitto tuli -95, koska Suomella oli unelmajoukkue. Olihan se mahtava ja hyvä joukkue, ei sitä sovi kiistää. Silti asia epäilyttää mua. Miks voitto tuli just silloin, kun meillä sattui olemaa hurri valmentajana. Voi olla, että valmentajalla ei ole ollut mitään merkitystä, mutta ihmeellinen yhteensattuma se oli.
varmaan oma merkityksensä oli sillä ettei nhl-pelaajia ollu messissä...

kyllä mulle maistuisi MM kulta PALJON mieluummin kuin olympiakulta, vaikka ovatkin 4kertaa harvemmin kun MM kisat.

ihme homma kun jo vuosien ja vuosien ajan finaaleissa ja muissa tärkeimmissä peleissä ei suomella homma pysy kasassa, varsinkaan kolmannessa erässä. tämä on kyllä aivan varmasti ollut kaikilla valmentajilla tiedossa muttei siihen siltikään ole muutosta saatu.

Jaa siellä mitalijuhlissa porukalla laulettiin pelimiestä. :jahas:
Helvetin hyvä ettei kuitenkaan voitettu, muutenhan tuo paska jatkuisi päiväkausia ellei jopa viikkoja. :lol2:

erkjetter sanoi:
kyllä mulle maistuisi MM kulta PALJON mieluummin kuin olympiakulta, vaikka ovatkin 4kertaa harvemmin kun MM kisat.
Mulle ei todellakaan.MM kisojen kaltaisissa rupukisoissa pelaa ne keitä nappaa siellä pelata eli ei kovinkaan monia NHL -heppuja. Tätä ennen World Cup oli ainoa huomion arvoinen turnaus muutaman vuoden sisällä koska silloin kaikki pystyivät pelaamaan NHL -lakon takia. Summasen tavoitehan valmentajana oli kultaa Torinossa. Nyt voisi loputtomiin spekuloida olisiko onnistunut.

Paskin homma on että ei oikeastaan edes vituta koska tohon nöyryyttämiseen on jo niin vitun tottunut.

kuljetusala sanoi:
Paskin homma on että ei oikeastaan edes vituta koska tohon nöyryyttämiseen on jo niin vitun tottunut.
Sanos muuta, tähän alkaa jo turtua. Muutama hopea lisää niin vitutustakaan ei enää tule.

palmu sanoi:
tarkoititko minua? jos tarkoitit, koska mä sun muroihin kussut olen?:curs:
jos et tarkoittanut ohita seuraavat
eli jos haluaa vip:iksi pitää olla vähintään mensan jäsen?
hirveästi anteeksi että en ole mensan jäsen.. äö oli mensan testissä vain 132.. pakko varmaan olla maksamatta vippiä tästä lähin koska en ole tarpeeksi älykäs vip:iksi..
Rauhotu hyvä mies, tarkotin sitä provo-miestä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jansku sanoi:
Sanos muuta, tähän alkaa jo turtua. Muutama hopea lisää niin vitutustakaan ei enää tule.

Siis eihän se itse hopealle jääminen vituta, vaan se että hävitään saatana ruottille. :curs: Ei todellakaan kyrpisi näin paljoa jos oltais hävitty esim. Kanadalle. Ei mua ainakaan WC finaalin tappio harmittanut, koska siinä hävittiin selkeesti paremmalle joukkueelle.

Ei vituta kovinkaan paljoa, sillain sopivasti. Olihan turnaus kuitenkin Suomelta loppujen lopuksi melkoinen menestys ja kyllä mulla on fiilikset enimmäkseen plussan puolella. Missään nimessä ei voi sanoa etteikö Ruotsi olis kultansa arvoinen, helvetin kovia pelimiehiä joukkue täynnä. Pienellä kiekon ponppimisella olis tietty voinu olla eri tulos mutta so not. Eniten harmittaa se että Summasen ja Westerlundin hyväksi havaittu pelisysteemi on kyllä nyt melkein jo pelattu maailmancupissa 04 ja nyt Torinossa. Jatkossa ko. pelitapa tulee oleen kyllä muillekin joukkueille harvinaisen hyvin selvillä eikä yllätyksellisyydestä voi enää puhua.

E: Peltonen on kyllä mun idoli numero 1. Mies joka pelaa Sveitsin liigassa eikä todellakaan ole yleisesti tunnustettu yhdeksi maailman taitavimmista kiekkoilijoista tuntuu aina vaan ja uudestaan ilmestyvän ratkaisumatseissa kuin tyhjästä ja toimittavan kiekon sinne minne se kuuluu eli vastustajan verkkoon. Armoton taistelija ja raataja pelikentällä ja välkehtivän tappavat raateluhampaat (vaikka edestä pari legoa puuttuukin) :rock: .:5:

E 2: toi alemmuuskompleksi-läpätys alkaa oleen kyllä jo melko vanhentunutta teoriaa. en jaksa uskoa että sillä nyt oli tässäkään turnauksessa mitään virkaa tai merkitystä. tää oli suomentaso ja täts it. kaikki pelaajat on täysammattilaisia ja kovissa väännöissä rutinoituneita. siks toisekseen en usko että nuoremmilla polvilla on pätkääkään tosta kumartamismentaliteetista takaraivossa. vanhat jarrut voi tollasella tunnelmoida slaavilaisessa mielentilassa jos haluaa.:down:

E 3: itseasiassa mun mielestä tota alemmuudentunto-juttua ei missään nimessä pitäis ylläpitää ja ruokkia sillä ainaisella itkulla ja valittamisella mitä harrastetaan ko. asian tiimoilta. olis kaikille paras kun heitettäis se pysyvästi tunkiolle ja ruvettais ruokkiin pärjäämisen kulttuuria.:thumbs:

tokkopaisto sanoi:
itseasiassa mun mielestä tota alemmuudentunto-juttua ei missään nimessä pitäis ylläpitää ja ruokkia sillä ainaisella itkulla ja valittamisella mitä harrastetaan ko. asian tiimoilta. olis kaikille paras kun heitettäis se pysyvästi tunkiolle ja ruvettais ruokkiin pärjäämisen kulttuuria

Totta, mutta Suomella oli joka tapauksessa 19 minuuttia 50 sekuntia aikaa tehdä tasoitusmaali. :wall:

Huh huh! Sydän löi pelin aikana normiviikon lyöntimäärän, ja pettymyksen helpotettua ei voi sanoa muuta kuin että olipahan trilleri...ja valitettavasti myös klassikko :)

Triv sanoi:

Aavistava pelikäsitys. Vaikkei sillä nyt suoraa näkökontaktia kiekkoon ollutkaan niin kyllähän se nyt tiesi suurinpiirtein millä suunnalla se kiekko tod. näk. liikkui ja kun lisäksi vielä Jokinen kaarteli siitä suunnasta niin eikun heittäytyyn rähmälleen siihen eteen. Tätähän se molarin arki usein on maalinedustahäslingeissä.

No nyt näin päin. Naganossa Suomi nöyryytti Ruotsia ja 2004 World Cupissa Suomi otti Ruotsista tasurin ja svedut joituivat pelaamaan tsekkejä vastaan ,jotka pyörittivät Ruotsia 6-1. Eli kyllä Suomikin on aiheuttanut pahoja pettymyksiä ruotsalaisille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom