Torinon talviolympialaiset 2006

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
arpa80 sanoi:
Ei tossa mäkikisassa ole tällä hetkellä mitään järkeä kun keskitason hyppääjätkin hyppelee 100m+ hyppyjä. No toivottavasti Suomalaisetkin.
oo huoleti suomalaisille sattuu usein huono tuuli rako vaikka montussa ois koko kisan ajan tyyntä:)

perkele ku tuo ahonen ei saa henkilökohtaista mitalia ikinä olympialaisista. no ohan tässä vielä mahiksia mutta kyllä tuo mies ansaitsis olympia kullan henkilökohtasella tasolla, niin mahtavan uran on hyppääjänä tehnyt.

neutraali sanoi:
perkele ku tuo ahonen ei saa henkilökohtaista mitalia ikinä olympialaisista. no ohan tässä vielä mahiksia mutta kyllä tuo mies ansaitsis olympia kullan henkilökohtasella tasolla, niin mahtavan uran on hyppääjänä tehnyt.
Juuh alkaa jo hiukan sääliksi käymään, kun se on aina pienestä kiinni, niin alkaa jo pikkuhiljaa toivomaan Ahoselle sitä täysi osumaa.

Totta! Joku kirous tossa nyt on, ei se hyppy ollu huono ollenkaan, mutta ei vittu vaan riitä.. Perkele, Hautamäki teki miehen työn ,mutta nuo loput hypyt oli ihmeen vaisuja, morgi,kuttel,ahonen,vasiljef, ei kaikilla voinu pettää hermo. aika paska tuo normi mäen kisa kun on niin pienet marginaalit että tossa jos missä voitetaan "tuurilla".

ja norjaan kaks mitalia :(

Onnea Hautamäelle mitalista! Harmittavan lähellä jäi kultakin.
Ottaa kyllä päähän Ahosen puolesta. Mies olisi ansainnut mitalin olympialaisista. Haastattelusta huomasi, että ahosta vitutti ankarasti. Plussat siitä, että ei ruvennu mitään selitteleen tai mitään yltiöpositiivista paskaa laukomaan "Eka hyppy oli tosi hyvä ja huomiseks on luvattu auringon paistetta:hyper:"

En mä tiedä tulkitsinko mä noita tuuliviirejä ihan vituiksi, mutta siihen byystööli-hautamäki-toinen norski saumaan tuli kyllä kivasti nostetta, verrattuna tohon ihan kärkipäähän, josta kaikki "epäonnistui". Harmi sinällänsä. Ahosen puolesta harmittaa,mutta veikkaampa että jannelle toi isomäki on aina ollut parempi.
Onnea Hautamäelle:thumbs: Nyt vaan metrejä lisää isoonmäkeen! Ja joukkuemäessä kauhea faitti norskien kans päälle ja kulta kotiin!

Tuossa Autin tapauksessa oli kyllä tavallaan onneakin mukana, sillä jos tuomareiden ei olisi tarvinnut korjata linjaansa Autin tuomaroinnin jälkeen, olisi Kosken pronssi voinut mennä. Parin runin(nimiä en nyt muista) jälkeen olin ihan varma, että nyt ne menee Kosken edelle, mutta ei.

Hohhoijaa, kyllä tuohon Mannisen heikkoon suoritukseen nyt haetaan syypäitä ja selityksiä. Mennyt mikä mennyt.

Voi vittu kun taas potuttaa. Pitäis kai päästä tästä suomifanaattisuudesta jotenkin eroon. Siinä oli taas kulta ja pronssi tarjottimella, mutta ei onnistunut. :curs:

Haloo jotain rajaa! Olkaa tyytyväisiä siihen mitä tulee, eikä kitistä siitä, mitä ei tule. "tarjolla kulta ja pronssi.." Kuules, niitä on tarjolla joka kisassa kolme kipaletta, ja mekö ollaan ihan perse kansa jos ei tuu vähintään paria per kisa? Norjalle ihan huippukisa kahdella mitalilla, Suomelle ihan sikahyvä kisa yhdellä mitalilla. Siellä jäi pari muuta suurta mäkimaata kokonaan ilman mitalia kuten saksa&itävalta. Pettyneitä on siellä ihan tajuttoman monta. mm maailman cupin johtaja Janda. Ja kuten nähty, erot on ihan tajuttoman pieniä.
Mun mielestä tämä oli Suomelle ihan huippu päivä! Pronssi ja hopea:rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Annie Stark sanoi:
Haloo jotain rajaa! Olkaa tyytyväisiä siihen mitä tulee, eikä kitistä siitä, mitä ei tule. "tarjolla kulta ja pronssi.." Kuules, niitä on tarjolla joka kisassa kolme kipaletta, ja mekö ollaan ihan perse kansa jos ei tuu vähintään paria per kisa? Norjalle ihan huippukisa kahdella mitalilla, Suomelle ihan sikahyvä kisa yhdellä mitalilla. Siellä jäi pari muuta suurta mäkimaata kokonaan ilman mitalia kuten saksa&itävalta. Pettyneitä on siellä ihan tajuttoman monta. mm maailman cupin johtaja Janda. Ja kuten nähty, erot on ihan tajuttoman pieniä.
Eihän tuo ollu lähelläkään sikahyvää. Jos olis tullut kulta tai 2 mitalia, ni sitten se olisi ollut vasta sikahyvä. Sen verta kovat on odotukset meidän jamppojen suorituksia kohtaan ettei hopeamitali nyt sentään sikahyvää tee kisasta. Hyvän kylläkin.

On se hyvä, että Hannu on solidaarinen.
http://www.yle.fi/urheilu/looppi/kainalojutut1/id30286.html

btw, aika mielenkiintoisesti nimetty tuo linkki.. kainalojutut???

Annie Stark sanoi:

Äläs nyt vedä melonia nenään. Kaikille ei riitä se "mitä tulee". Mulle on pettymys kaikki muu kuin voitto sellaisissa lajeissa, joissa siihen on potentiaaliset mahdollisuudet. Nää on olympialaiset eikä takapihan suksikarnevaalit, joissa on tärkeintä osallistuminen ja hyvä mieli. Sulla on kyllä sinällään ihan hyvä asenne..olispa mullakin niin ei vituttaisi niin tajuttomasti.

Mun mielestä tämä oli Suomelle ihan paska päivä.

En mä tässä melooneihin sekaannu. Yritän vaan repiä teiltä sieltä pettymyksestä ylös:D Tottakait sitä aina toivoo ja odottaa, oon ite ihan hirmuisen fanaattinen kanssa.Tähän ikään mennessä, kun on parit arvokisat tullu toljotettua, ja hakattua päätä seinään, nakeltua perintövaasit lattiaan sekä muuten aiheutettua pahennusta naapurustossa, on pakko ollut oppia uusi asenne. Muuten käy sydämelle liian raskaaksi.:D Mutta kyllä se tästä, viel tulee niitä ilon hetkiä, jollon kylmät väreet valtaa ruumiimme.:thumbs:

Integrandi sanoi:
Äläs nyt vedä melonia nenään. Kaikille ei riitä se "mitä tulee". Mulle on pettymys kaikki muu kuin voitto sellaisissa lajeissa, joissa siihen on potentiaaliset mahdollisuudet. Nää on olympialaiset eikä takapihan suksikarnevaalit, joissa on tärkeintä osallistuminen ja hyvä mieli. Sulla on kyllä sinällään ihan hyvä asenne..olispa mullakin niin ei vituttaisi niin tajuttomasti.

Mun mielestä tämä oli Suomelle ihan paska päivä.

Kuitenkin vain urheilua. Eli eipä se Suomelle ollut huono päivä, lähinnä sille epäonnistuneelle urheilijalle ja muutamalle urheiluhullulle.

Huomattavasti huonompi päivä Suomelle oli se, kun Halonen valittiin toiselle kaudelle.

Pertti 123 sanoi:
Kuitenkin vain urheilua. Eli eipä se Suomelle ollut huono päivä, lähinnä sille epäonnistuneelle urheilijalle ja muutamalle urheiluhullulle.
Eiköhän se ole aika selvää, että kyse on nimenomaan urheilun kannalta huonosta päivästä kun puhutaan Olympiakisa-thredissä.

Olisin kyllä suonut Ahoselle mitalin. Kaveri on huippukunnossa ollut jo piiitkään eikä vieläkään tule sitä olympiamitalia. :( Mutta onneksi on vielä joukkuemäki ja K120. ;) Hautamäeltä hyvät hypyt. Onneksi edes hän onnistui. :)

Huomenna ei taida suomalaisittain ollakaan mtn seurattavaa.. Naisten jääkiekossa taitaa tosin olla Suomella peli, mutta jää multa näkemättä. Harmi. Onneksi olen sentään tajunnut satuttaa talvilomani olympialaisten kans päällekäin, niin ehtii viikon päästä jo kaikkea seuratakin. :rock:

Gillyanne sanoi:
No täällä on sitten toinen poikkeus, taitaapi nimittäin mennä meillä niinpäin, että Gilly nököttää TV:n ääressä tiiviisti olympialaisia tuijottaen, ja iivili surffailee netissä tai pelaa Civiä tms. ja **skat nakkaa koko kisoille :D
Ja vielä yksi poikkeus. Miulla kun ei ole ketään kumppania jota vois suututtaa, niin miehän katon kisoja mielikseni. Työ- ym. menot panevat vähän toppia, mutta kaikki katotaan, mitä ehitään. Mäkikisat ehoton must. Hiihtoja jos on suomalaisia tyrkyllä hyville sijoille. Eli en katsonut esim. tämän päivän miesten takaa-ajoa. Miesten viiskymppiä on pakko, kun siellä hiihtää (eiku luistelee) pitäjän oma poika. Tsemppiä, Suomi! :thumbs: :hyper: :rock:

Jep, Metri, miesten 50 km on perinne joka pitää aina katsoa. :)

Hieno päivä oli kyllä tänään (eikun siis eilen), kaksi olympiamitskua samana päivänä on kova saavutus pienelle Suomelle! :thumbs:

Hautamäen mitalista huolimatta jäi mäkikisasta vähän paskat fiilikset..harmittaa ahosen puolesta ihan saatanasti,siinä välitty kyllä haastattelussa kaikelle kansalla melkosen pettyneet fiilikset..oli vähän toista kun mannisen "kävin tossa vähän hiihtelemässä"-tyyli...

Suositut

Back
Ylös Bottom