Torinon talviolympialaiset 2006

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ribee sanoi:
erittäin hyvä suoritus tallukselta, mutta se perkeleen loppukiri jäi huonoksi...

Tervemenoa ottamaan ite tiukempi loppukiri :D

Olihan toi aika ylläri, ettei Manninen pystyny ton kovempaa hiihtämään vaikka se yleensä siihen pystyy. Pieni pettymys kyllä, mutta ihan turhaa penkkiurheilijoiden alkaa lynkkaamaan ketään, joka tuolla oikeesti suorituksia tekee. Sitä vartenhan ne kilpailut on, ettei tarvi ennustamalla olympiavoittajaa valita :eek:

tosi hyvältä näytti hannun kannalta :D susi paska vittu ei mies voi olla noin paska, voviivkhkh, Pois kisoista ja kotiin harjottelemaan, hymyili vielä "ei oo mitää hätää, kohta on rovaniemellä piirikunnalliset oon niihin keskittyny nyt 4 vuotta, sieltä haetaan ykkössija". Jep,

Sanokaa mitä sanotte, Manninen oli tosi paska. Ottanu joka kisassa vähintään minuutin kaulan seuraavaan hiihtäjään. Nyt hävis haseneylleki vissiin 2minuuttia, sai 3sekuntia kiinni kärkeä. Morojes

MKS sanoi:
Ei nää isot kisat oo ikinä suomalaisia varten
No viime olympialaisissahan Samppa Lajunen putsasi koko pöydän yhdistetyssä, kultaa molemmissa henkilökohtaisissa kisoissa ja joukkuekulta päälle.

Kyllä se suomalaisten mitalitilikin tästä aukeaa, optimistisimmat kymmenen mitalin ylitykset voi kuitenkin varmaan unohtaa.

No voi vitun vittu Manninen

Annie Stark sanoi:
Tottakait mäkin odotin paljon paljon enempää. Mä löin vetoakin tosta, että Hannu voittaa. Mutta missä vaiheessa ihmiset tajuaa sen, että jokaiseen voittoon pitää mennä IHAN kaikki nappiin, sillä siellä on pari muutakin kisaajaa kärkkymässä niitä voittoja. Jokainen niistä antaa kaikkensa, tekee hemmetisti töitä sen eteen, ja taistelee samalla tavalla siitä voitosta kuin kaikki muutkin. Se miten kisassa kävi, sille ei enää voi mitään. Ne tulokset ei siitä muutu, vaikka manattas ja itkettäs kolme vuotta eteenpäin. Joskus on hyvä kisa, joskus huonompi. Valitettavasti tällä kertaa huonompi.
Mä itse urheilin koko pienen ikäni. Tärkeintä mitä koskaan opin oli se, että kunnioita muita urheilijoita, ELÄKÄ KOSKAAN aliarvioi ketään muuta. Voitto ei IKINÄ ole varma! Luojalle kiitos, että olin jo aikoinani niin surkea paska, etten koskaan päässyt mihinkään arvokisatasolle asti. Sillä kansa on oikeasti ihan järkyttävän julma.

Ite olen urheillut kilpaa 10-vuotiaasta asti ja totta, se voittaminen ei ole helppoa.

Mutta onhan noissa mc-kisoissakin joka kerta ihan yhtä monta yrittäjää Hannun lisäksi. Vuodesta toiseen se voittaa lukemattomia cupin kisoja, joissa on ihan samat tyypit kun olympialaisissakin. Tänä vuonna (jälleen) dominoinut ja 11 voittoa takana. Mutta AINA arvokisoissa "sattuu" se huonompi kisa.. Ja pointtina aiemmin oli sekin että onkohan se asenne ollu kuin tappajalla (lue:voittajalla) jos oikeasti ei yhtään harmita penkin alle menneen kisan jälkeen..Onhan se toki kiva kun aurinko paistaa, ei se ole vähään aikaan paistanutkaan..

edit: Hannua en henkilökohtaisesti tunne mutta Sampan kanssa ollu tekemisissä ja voin sanoa että jätkällä oli sitä voittamisen asennetta. Minkä on sittemmin saanut huomatakin..

Mika1979 sanoi:
Ite olen urheillut kilpaa 10-vuotiaasta asti ja totta, se voittaminen ei ole helppoa.

Mutta onhan noissa mc-kisoissakin joka kerta ihan yhtä monta yrittäjää Hannun lisäksi. Vuodesta toiseen se voittaa lukemattomia cupin kisoja, joissa on ihan samat tyypit kun olympialaisissakin. Tänä vuonna (jälleen) dominoinut ja 11 voittoa takana. Mutta AINA arvokisoissa "sattuu" se huonompi kisa.. Ja pointtina aiemmin oli sekin että onkohan se asenne ollu kuin tappajalla (lue:voittajalla) jos oikeasti ei yhtään harmita penkin alle menneen kisan jälkeen..Onhan se toki kiva kun aurinko paistaa, ei se ole vähään aikaan paistanutkaan..

edit: Hannua en henkilökohtaisesti tunne mutta Sampan kanssa ollu tekemisissä ja voin sanoa että jätkällä oli sitä voittamisen asennetta. Minkä on sittemmin saanut huomatakin..
Aivan totta. Yhtään sen enempää hienoa urheilijaa Hannu Mannista kritisoimatta on pakko kuitenkin sanoa että tuollaisen kisan jälkeen EI SAA OLLA TYYTYVÄINEN!

Juu, ei siihen tietenkään voi olla tyytyväinen. Ja olen ihan varma, että Hannua itseään VITUTTAA ihan suunnattomasti, HARMITTAA ihan järkyttävästi sekä pettymys on pahin ikinä. Ja vaikka se onkin hyvä epäonnistumaan arvokisoissa, mutta PASKAA miestä tai LÄPIMÄTÄÄ urheilijaa mä en siitä miehestä saa. Mutta mielellään ottaa tollasen positiivisen haastattelun ku sellasen, jossa se ITKEE ja vollottaa. Parempi vaan keskittyä uuteen kisaan, koska ei sitä mennyttä todellakaan voi muuttaa.
Sampalle vaan terveisiä ihan älyttömästi. Siinä on ehkä historian paras talviurheilija mikä meillä on koskaan ollut.:worship: Niitä hetkiä, mitä Samppa tarjosi kotikatsomoille viime olympialaisissa, ei unohda koskaan.Samppa come back !;)

Taas tämä menee siihen, että "Mikset ite oo hiihtämässä, jos olisit hiihtäny paremmin? Ei kannata arvostella, jos ei ite hiihtäis mitaleille." Eihän tässä voi jumalauta mitään harmitella, jos aina pitäis olla itse parempi. Otetaan tälläinen kuvitteellinen tilanne, että lätkämaajoukkue häviää 24-0 Ruotsille ja mäkijoukkue sijoittuu 10. niin kai siinäkin pitäisi sitten vaan olla, että "No, parhaansa ne yritti. Mikäs minä olen tässä arvostelemaan..pusipusi lööv and peace" Kai sitä täällä useaa harmittaa Mannisenkin puolesta, kun jopa kultamitali oli täysin realistinen ja sitten notkahti yhdeksänneksi.
Onhan tässä yhdistettyäkin 2 kisaa vielä jäljellä silti. Niihin tsemppiä jätkille!

Pertsa, kerrankin säkin sanot jotain järkevää:D :thumbs:

KUKAAN ei ole sanonut, että pitäs olla itse parempi, että saisi kritisoida. Mutta turhaa sitä mitään joukkoitsemurhaa suunnittelee, kun ei niille vaan voi mitään. TOTTAKAIT NE TEKEE PARHAANSA. Ja vaikka tulis hurreilta turpaan 50-0, niin siihen on tyytyminen, kun ei niitä sillä raivoomisella muuteta. Senkin jälkeen on vaan oltava peace and love, niin ja pusipusi:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Angelica-82 sanoi:
Tervemenoa ottamaan ite tiukempi loppukiri :D

Olihan toi aika ylläri, ettei Manninen pystyny ton kovempaa hiihtämään vaikka se yleensä siihen pystyy. Pieni pettymys kyllä, mutta ihan turhaa penkkiurheilijoiden alkaa lynkkaamaan ketään, joka tuolla oikeesti suorituksia tekee. Sitä vartenhan ne kilpailut on, ettei tarvi ennustamalla olympiavoittajaa valita :eek:
Olis pitäny varmaan lainata tätä viestiä tohon mun ylempään viestiin, mutta meni aika umpeen.
Annie Stark sanoi:
KUKAAN ei ole sanonut, että pitäs olla itse parempi, että saisi kritisoida.
Joo, eihän tossakaan viestissä Angelica-82 mitään siitä sanonut, että ei saisi kritisoida, jos ei ole itse parempi, mutta vähän sitä tarkoitti..kai?

:haart: :haart: :piis:

Aika sama, Ketään ei kiinnosta jos sanon että manninen oli tossa kisassa todella paska omaan kuntoonsa nähden, Se on ihan sama onko joku tyytyväinen tai ei tohon mannisen suoritukseen, Mutta itteäni henk. kohtasesti vituttaa aivan järjettömästi tuo mannisen sukkaus.

Mutta kisoja on jäljellä, varsinkin se pilkkikisa tossa keväällä, josko manninen sais sieltä vaikka kilon lohen!

Annie Stark sanoi:
Pertsa, kerrankin säkin sanot jotain järkevää:D :thumbs:

Pitäsköhän mun vetää nyt litra herneitä nenään?

En voi yksilölajin edustajana hyväksyä noita, jotka haukkuu Mannista. Manninen ei ole luvannut kenellekkään meistä kultaa. Hän on ehkä sanonut tavoittelevansa kultaa.

Kun hän ei ole meille mitään luvannut, hän on vastuussa suorituksestaan vain itselleen.

Pettynyt saa olla, mutta muuta "avautumista" en voi hyväksyä.

Voimariini, kyse ei ollut Angelican viestistä, vaan SUN. Sanoit ettei vois koskaan harmitella, jos pitäs olla aina parempi ite! hohoo. Eli tarkotin ettei siitä tässä kyse ollut, ettei sais, jos ei oo parempi:)
Pertsa, ei tarvii eikä saa vetää mitään nenään.:)

Huomenna sitten suuri odotettu päivä, eka mäkikisa:rock:

Sen jälkeen kun itekkään ei tiedä mitä yrittää selittää, olis ehkä parempi olla selittämättä mitään. Sori paikoin epäselvä selitys!

joo että näin tänään...no ei auta,ei auta.yllättävän hampaaton oli moankin kun ois pitäny ruveta hiihtämään.oli kyllä niin yllätysvoittaja että ei järkeä.
kaverilla oo ees yhtään maailmancupin osakilpailuvoittoa ja sitten nappaa tosta vaan olympiakullan.mutta Tallukselle pienet,teki ihan optimisuorituksen.

~Voimariini ~ sanoi:
Joo, eihän tossakaan viestissä Angelica-82 mitään siitä sanonut, että ei saisi kritisoida, jos ei ole itse parempi, mutta vähän sitä tarkoitti..kai?

:piis: vaan.

Tottakai saa kritisoida vaikkei ite oliskaan parempi, en sitä niin vakavasti tarkottanukaan. Muistan vaan omista kisoista joskus kun tuli kuolleena maaliin ja äiti huutaa vastassa et mikset hiihtäny kovempaa jne. Ei oo nii helppoo...

Ja kritisoiminen ja lyttyyn haukkuminen on eriasia. Saati sit vihamieliset "viedään Siperiaan"-kommentit (joita ei tääl pakkiksel kyl ole ollu, muualla kuullut). Ei voi urheilu olla niin vakavaa, että tarvii epäonnistunutta urheilijaa vihata.

Palaan ketjuun, kun on jotain kommentoitavaa taas itse kisoista :D

Annie Stark sanoi:
Voimariini, kyse ei ollut Angelican viestistä, vaan SUN. Sanoit ettei vois koskaan harmitella, jos pitäs olla aina parempi ite! hohoo.
Aattelin jo, että en tätä juttua jatka enää, mutta pakko vielä vähän selventää. :)
Siis tarkoitin sillain, että tuosta Angelican viestistä minä sain sen käsityksen, että tälläinen "sohvaperuna" ei voi arvostella kisaajia, jos ei itse kilpaile siellä jne.

Angelica: Tuo on kyllä tuttua mullekkin, että kotona tai maalissa porukat sitten jauhaa "Mikset juossut kovempaa?! Olisit nyt edes yrittänyt täysiä, kun oli isot kisat blaablaablaa.." Kyllähän se ottaa päähän, kun parhaansa teki ja sitten tulee tommosta kommenttia.

Hyvä kisa Tallukselta:thumbs:

Mannisen haukkuminen on kyllä ihan turhaa touhua. Kaveri vaan ei ole arvokisakilpailija. Vähän kyllä ihmetyttää sen asenteet. Haastattelussa se vaan totesi, että olipa kiva hiihtää kun aurinkokin paistoi niin nätisti (no ei nyt suoraan, mutta melkeen).

Mutta se mikä erityisesti sorahti korvaan oli kun Manninen sano: "Noo, vähän oli nihkee olo. Siinä sitten Moan yritti vähän irti, eikä siinä oikeen jaksanu pysyä mukana" Mikä asenne suomipojalla prkl?

Vähän se aina ihmetyttää, kun kuitenkin läpi kauden on niin hyvin pärjänny ja nyt "pääkisassa" sit oman tason alle...

Mut hei, huomenna on myös snoukkailun finaali. Sieltä vois jopa Autille mitali lohjeta. Saishan nuo suomipojat pärjätä, kun niin hyvin pärjäävät maailmancupissa ja muissa skaboissa. Kosken Markkuun mä taasen en oikeen usko, kun sillä taitaa se paineen sietokyky olla vähän heikoissa kantimissa. Mäkikisasta taas tulee hopeeta.

Alkais jo lätkä, kun on uhkapelit siittä käynnissä....

Itseäni henkilokohtasesti lämmittäis enemmän yhdistetyn mitali kuin lumilautailun. En tiedä mistä johtuu, mutta en pidä lumilautailua läheskään yhtä arvokkaana lajina kuin tollasia raakoja lajeja kuten hiihto, mäkihyppy, yms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom