Torinon talviolympialaiset 2006

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Katon kaikki lajit mitä pystyn. Vuorotyöt sotkee vähän ,mutta kaikki tärkeät lajit näen, paitsi naisten 10km p. Ootan aina hulluna näitä kisoja, katon varmasti kaikki lajit pikaluistelusta curlinkiin.

mielenkiintoisimmat on kyllä lätkä, ampumahiihto, yhdistetty, mäkihyppy, sprinttihiihto, alppihiihto

Kyllähän tuota tulee töllättyä kaikki mitä tulee. No joo, hiihtoa kun tulee niin jakobilla vaihtuu kanava. Tuo on ehkä typerin urheilulaji mitä on olemassa. Aivan saatanan tylsää (Doppauksella ei ole mitään tekemistä asian kanssa, paitsi se, että tunsin suurta mielihyvää 2001 skandaalista :D). Muuten kyllä menee Curlingista lumilautailuun :rock:

katsotaan aina kun on aikaa,mäkihypyt,lätkät, yhdistetyn hiihto-osuudet ja kaikki viestit nyt ainakin

Katsooko kukaan meneillään olevia avajaisia? Ei tuo historiallinen matka oikein nappaa. Tai sit mä en vaan osaa keskittyä/ymmärrä kaikkea. :rolleyes:

Eli Suomen kesäisiä avajaisia ei sitten välttämättä tarvitsekaan enää hävetä. ;) Nämäkään eivät näytä kovin kummoisilta..

Mike sanoi:
Eipäs pertsa nyt riehaannuta, musta vähän tuntuu, että sä et Suomea pahemmin tuolla edustele.

Aika vähän täällä taitaa muutenkaan olla olympiatason urheilijoita palstalla ja silti joka toinen tuntuu tietävän niiden roinaamisesta lähes kaiken.

Mä katon yleensä kaikki Olympialaiset, MM- & EM-kisat sun muut mitä tulee monta tuntia aina putkeen, kun harrastelen tuota neulomista niin sopii kuin nakutettu tommoset ohjelmat joissa koko ajan tapahtuu, on myös puhetta (pitää kattoo työtä välillä) ja sitä rataa. Yleensä olen kyllä yksilölajeista kiinnostunut, joukkuelajit menee vähän puolella korvalla (paitsi futis, mutta ei taida ihan liittyä tähän ketjuun).

Avokkia ei kiinnosta kuin jääkiekko, eli sillä kanssa tietokone sauhuaa kun jotain kisoja pyörii ruudussa. Itse asiassa mun kaveripiirissä on aika yleistä että naiset katsoo ja miehet ei, mistä lie johtuu (punttaajia tm. liikkuvia ei muita ole).

Tää historiajuttu taas on semmonen mitä kattosin muutenkin telkusta :nolo:

...vaikka se Danteselostus oli minusta vajavainen :arvi: .

Nyt täytyy sanoa et vaikka en visuaalisuudesta oikeen mitään ymmärräkkään niin on ollu kyl hemmetin hienon näköset avajaiset tähän mennessä.

Joo. Tosiaan. Jos Suomen avajaiset vaikutti muinoin hävettäviltä, niin eipä noi vesipäiset ympäriinsä koikkelehtivat teletapitkaan hirveästi vakuuttanu.

Kiikkustuolissani asuva Leni Riefenstahlin muumio ei kosteusmittarin mukaan kiihottunut hetkeksikään. Ei ole kuulemma Berliinin olympialaisten voittanutta. Paitsi tietysti Nürnbergin puoluekokous. :triumph des willes:

Minkä takia tommosia avajaisia muuten ylipäätään pidetään? Aloittaisivat suoraan jollain satasen juoksulla. Olympiatuli palamaan ja lähtölaukaus kajahtaa saman tien.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
reino sanoi:
Minkä takia tommosia avajaisia muuten ylipäätään pidetään? Aloittaisivat suoraan jollain satasen juoksulla. Olympiatuli palamaan ja lähtölaukaus kajahtaa saman tien.

Mietin ihan samaa! Avajaiset kuitenkin kestää useamman tunnin, mikä on aivan liian pitkä aika. Max puoli tuntia olisi hyvä. Kilpailemaanhan sinne on menty! :thumbs:

Kauniit avajaiset! Mutta mun makuun niin vois ne FORMULA AUTOT pitää nyt pois sieltä talviolympialaisten avajaisista, vaikka olis kuinka italiassa ja vaikka olis kuinka ferraria! Kyllähän tuo on varsinkin urheilijoille ihan tajuton kokemus! Kyllä ne avajaiset on osa kisoja, nostattaa kisatunnelmaa ihan kivasti. Ja huomenna sitten heti mitalijahtiin SUOMI! Mä askartelin pienen lipunkin paperista coctail tikun nokkaan:nolo: Kaipaan sitä fiilistä, mikä oli lapsena ku katto jotai arvokisoja. Systeri maalasi sellasilla nasuväreillä mulle aina suomenlipun naamaan, sitten hiuksista tehtiin pikku nutturoita, ja niihin coctail tikuilla suomen liput. OI NIITÄ AIKOJA. Toivottavasti tulis näistäkin kivat kisat, ja Suomeen paljon menestystä. Etenkin toivoisin, että Mannisen Hannu jyräis nytten arvokisoissakin. Tsemppiä koko Suomen joukkueelle:thumbs:

Annie Stark sanoi:
Kyllähän tuo on varsinkin urheilijoille ihan tajuton kokemus! Kyllä ne avajaiset on osa kisoja, nostattaa kisatunnelmaa ihan kivasti.Etenkin toivoisin, että Mannisen Hannu jyräis nytten arvokisoissakin.
Totta tuokin, että kilpailijalle on hieno kokemus käydä siellä avajaisissa. Mutta silti urheilijat voisivat olla siinä isommassa roolissa kuin kaiken maailman hattivatit ja trampoliinit.

Mannisen Hannu on tosiaan jäänyt mieleen erittäin sympaattisena urheilijana Tulikoe-ohjelmasta, joten jyrätköön nyt aivan täpöllä! :ja-silti-muistan-vain-evan-pitkät-mustat-karvat-ne-mua-rakastaa:

Tilanne ekan hyppykierroksen jälkeen eli hyvältä näyttää.

1. Petter Tande NOR 131,5
2. Jason Lamy Chappuis FRA 130,5 +0.04
3. Georg Hettich GER 129,0 +0.10
4. Jaakko Tallus FIN 127,0 +0.18
5. Sergej Maslennikov RUS 126,0 +0.22
6. Christoph Bieler AUT 124,5 +0.28
7. Michael Gruber AUT 122,5 +0.36
8. Yosuke Hatakeyama JPN 120,0 +0.46
9. Magnus-H. Moan NOR 119,5 +0.48
10. Felix Gottwald AUT 119,0 +0.50
11. Daito Takahashi JPN 118,0 +0.54
12. Todd Lodwick USA 117,5 +0.56
12. Johnny Spillane USA 117,5 +0.56
14. Hannu Manninen FIN 117,0 +0.58

Manninenhan hiihtää tollasen eron hetkessä kiinni, kun vaan ero ei repeis kauheesti yli 2min. Ja tuo Tandehan ei ole kovin kummoinen hiihtäjä.

Joo, helpottavaa ettei tuolla edellä mitään hirmuisia hiihtotykkejä ole! Mutta kyllä tuon Tanden kanssa saa olla varovainen! Jos nuo asetelmat pysyy suunnilleen tuollaisina myös toisen kierroksen jälkeen, ni tulee mielenkiintoinen läjä tuosta Moan, Gottwald, Lodwick, Spillane ja Manninen! Kun vaan ero ei kasvais yli kahden minuutin, niin olis Hannulla upeat mahdollisuudet. Toivottavasti Tallus hyppäis myös toisella vähintään yhtä hyvän, ja yllättäis hiihtämällä hirmuhiihdon!

Tänään muuten myös ampumahiihdossa alotus. Saa nähdä tekeekö Ole Einari historiaa näissä kisoissa:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom