Torinon talviolympialaiset 2006

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli perjantaina ne nyt sit vihdoin alkaa. Ajattelin pistää threadin pystyyn, jotta voidaan aiheesta tarpeen tullen keskustella.

Ja kuinka moni ylipäätään meinaa katsoa noita kisoja? Itse olen ainakin ymmärtänyt, että suurin osa naisista inhoaa näitä aikoja, kun miehet lähes tauotta katsoo kisoja. Itse olen kai jonkinlainen poikkeus, kun tahtoisin ottaa töistäkin vapaata, jotta voisi katsoa etenkin kaikki suomalaissuoritukset.

Itse olen edelleen hiukan pettynyt, kun Kaisa Varista ei joukkueseen valittu. Olisi ollut viestijoukkueen menestyksen kannalta tärkeä. Mutta eipä näytä olevan täysin varmaa, että onko hänellä puhtaat jauhot pussissa, joten parempi kai näin..

[mod]Ei mitaliveikkauksia tähän ketjuun. Toisaalla on jo semmoinen ketju, tämä ketju on vain yleistä Olympialaisjuttua varten :Mike[/mod]

Aika hyvältä näyttää ainakin miesten hiihdon suhteen. Viimeisimmässä kisassa paras suomalainen 40. ja toiseksi paras 51. No ei muuta kuin tuttuun ja turvalliseen tyyliin "lähdetään tekemään omaa suoritusta ja katsotaan mihin se riittää..." niin hyvä siitä tulee! :thumbs:

Alkas noi hiihtäjät vaan taas douppaamaan ihan saatanasti. Niin paljon mömmöjä, kun suoneen mahtuu. Jos jää kiinni, niin ei ainakaan ole mitään mainetta, jonka vois menettää :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
Ja kuinka moni ylipäätään meinaa katsoa noita kisoja? Itse olen ainakin ymmärtänyt, että suurin osa naisista inhoaa näitä aikoja, kun miehet lähes tauotta katsoo kisoja. Itse olen kai jonkinlainen poikkeus, kun tahtoisin ottaa töistäkin vapaata, jotta voisi katsoa etenkin kaikki suomalaissuoritukset.

No täällä on sitten toinen poikkeus, taitaapi nimittäin mennä meillä niinpäin, että Gilly nököttää TV:n ääressä tiiviisti olympialaisia tuijottaen, ja iivili surffailee netissä tai pelaa Civiä tms. ja **skat nakkaa koko kisoille :D

Pertti 123 sanoi:
Alkas noi hiihtäjät vaan taas douppaamaan ihan saatanasti. Niin paljon mömmöjä, kun suoneen mahtuu. Jos jää kiinni, niin ei ainakaan ole mitään mainetta, jonka vois menettää :rolleyes:
Niinpä, suomalaiset juoksijat vois kans kokeilla samaa vaihtoehtoa.

Itse ainakin aion töllöttää niin paljon kun kerkiän noita kisoja. Etenkin jääkiekko kiinnostaa. Toki muutkin suomalaislajit (ehkä poislukien nuo "skeittarit").

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pulla sanoi:
Aika hyvältä näyttää ainakin miesten hiihdon suhteen. Viimeisimmässä kisassa paras suomalainen 40. ja toiseksi paras 51. No ei muuta kuin tuttuun ja turvalliseen tyyliin "lähdetään tekemään omaa suoritusta ja katsotaan mihin se riittää..." niin hyvä siitä tulee! :thumbs:

Tulipa tässä mieleen, et olishan ne mieshiihtäjät voinu vaikka samantien jättää kotiin. Olis siinäkin säästetty muutama euro. Eikä olis tarvinnu hävetä. Hiihto on mua aina kiinnostanut (siis penkkiurheilijana lähinnä :D ), mutta jostain syystä taidan jättää miesten hiihdot tällä kertaa katsomatta.

Onneksi edes Kuitusella on asennetta tähän hommaan. Taisi jo kuukausia sitten ilmoittaa, että mitalia lähtee tavoittelemaan. :thumbs:

Kyllä kisoja tulee katsottua varmasti melko tiiviisti. Ainakin suomalaisten suoritukset. Ja vedonlyönti on niin mukava lisä kisojen seuraamiseen. Melkein olutta parempi...

Kyllä tässä on duunihommia yritetty säätää niin, että lukuhommia olen delegoinut itselleni olympialaisten ajaksi. Talvilajithan on usein niin hidastempoisia tai huipentuvat osaan kisaa (ei millään pahalla 50 km:n hiihtäjät ym. tai heikommat mäkihyppääjät tai mäenlaskijat, pikaluistelijat ym.), että hyvin pystyy lukemaan samaan aikaan ja nostaa pään töllöä kohti kun jotain tapahtuu. Lätkä on hieman hankalampaa :)

Mikelle tiedoksi että Pertti123 on edustanut Suomea maajoukkuetasolla yleisurheilussa.

Niin ja vielä aikuisten sarjassa.

Näinköhän Pertsa on edes kovin paljon huonompi kuin Suomen paras mieshiihtäjä...

maneater sanoi:
Näinköhän Pertsa on edes kovin paljon huonompi kuin Suomen paras mieshiihtäjä...

Mietin samaa. OT:na jatkan vielä, että mulla on jonkin verran tuttuja Suomen maajoukkueessa (kesälajien) ja esimerkiksi yleisurheilulla ei mene kovin hyvin. Ovat kuulma karsineet aika rajusti leirityksiä jne. Saapahan nähdä, että mihin tässä ollaan menossa. Kohta varmaan ole urheilijoita ollenkaan. :jahas:

maneater sanoi:
Mikelle tiedoksi että Pertti123 on edustanut Suomea maajoukkuetasolla yleisurheilussa.

Niin ja vielä aikuisten sarjassa.

En kuitenkaan vielä Olympialaisissa... jahka kuurin saa käyntiin... :D

Tää olis aika hienoa, kun musta tulis joku stara ja sitten iltalehdet kaivais nää mun roinaläpät täältä ja sitten tulis hirvee poru.

Iltiksen kannessa: "Pertti 123: Mitään en oo ottanut" :D

Mäkin aion katsoa vaan niin paljon kuin kerkiän. Talvilajit ei varsinaisesti ole mun suosikkeja, vaikka hiihtoa ja taitoluistelua on kyllä ihan kiva katsoa. Niin, ja lätkämatsit tietysti kiinnostaa. Viime olympialaiset (Ateena siis) meni melkeinpä vähän överiksi, niitä katsoin ihan hulluna. Kaikki meni ammunnasta judoon. Sen jälkeen ollaan muutettu ukon kanssa saman katon alle, eiköhän se nyt pidä puoliaan että saa lempisarjansa katsottua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom