Top 5 Jääkiekkoilijat!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
1. Mike Richter
2. Petteri Nummelin
3. Pavel Bure

En osaa sanoa mitään vanhan ajan tähdistä joten kirjoitan mielestäni tämän hetken parhaat pelaajat

1. Ovetchkin
2. Kovaltchuk
3. Crosby
4. Lidström
5. Getzlaf

Olettaen, että kaikki uransa huippukunnossa. Toivottiin TOP5:sta, mutta laitoin nyt tuommoisen "ykköskentän"...

John LeClair - Adam Oates - Teemu Selänne
Raymond Bourque - Paul Coffey
Dominik Hasek

1. Pillu
2. Ne muut joiden sijoituksista voitte taas jatkaa taistelua -->>

All-Time

1.Lemieux
2.Gretzky
3.Forsberg
4.Selänne
5.Janecky

Nykyiset

1.Ovechkin
2.Malkin
3.Crosby
4.Datsyuk
5.J.Ruutu

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
1. THE GREAT ONE....:worship:

2. Gordie Howe, Steve Yzerman, Mario Lemieux,

3. Dominik Hasek , Martin Brodeur, Ray Bourque, Bobby Orr, Nicklas Lidström

Pistetään parhaat kolmeen eri koriin.

Lähdetään siitä, että listassani ei ole kuin yksi aktiivipelaaja. Kun muutama muu uransa lopettaa, listaa pitää päivittää. Tai lähinnä lisätä sinne muutamia. On vaikeata laittaa yleensäkin pelaajia paremmuusjärjestykseen, kun pelipaikka -ja tapa eroaa. Silti yksi on yli muiden, sitä ei muuta mikään.

1. Steve Yzerman
steve+yzerman.jpg

2 --> loput

1. Steve Yzerman
steve+yzerman.jpg

2 --> loput

Hyvä valinta Teude.

Tämä herra tässä: On Arvostuslistani sijalla 1. Olen tämän aiemminkin sanonut : Jos uskoisin jumalaan, hän näyttäisi tältä !!!!

1 Mario Lemieux

Mario on aina ollut minulle se ykkönen. Pelasi liigan huonoimmassa joukkueessa (80-luvulla) ja teki huikeat määrät pisteitä. Ilman sairauksia hän olisi tosissaan uhannut Gretzkyn ennätyksiä.

2 Bobby Orr

Ehkäpä liigan kaikkien aikojen puolustaja. Ei mikään luunmurskaaja, mutta muilta avuiltaan eliittiä. Orr voitti mm pistepörssin. Kehitti puolustuspelaamista uudelle tasolle.

3 Martin Brodeur

Liigan paras maalivahti 90-luvun puolivälistä ja on sitä edelleen. Monet ennätykset ovat hänen nimissään ja mahdottomana pidetty nollapeliennätyskin meni rikki tällä kaudella. Tehnyt myös 2 maalia.

4 Wayne Gretzky

Pitihän se väinökin tähän joukkoon ottaa. Järkyttävät maali ja syöttöpistemäärät. Tuskin niitä kukaan saavuttaa. Todella hyvä pelinlukutaito.

5 Jaromír Jágr

Euroopan kärkipelaajia. Teki Marion kanssa tuhoa 90-luvulla. Todella taitava ja vahva suojaamaan kiekkoa.

Tämän hetken parhaat:

1. Alex Ovechkin
2. Cindy Crosby
3. Evgeni Malkin
4. Joe Thronton
5. Martin Brodeur

Ja kaikkien aikojen parhaat:

1. Wayne Gretzky
2. Mario Lemieux
3. Jari Kurri
4. Bobby Orr
5. Patrick Roy

Pitää munkin kantaa oma korteni kekoon tässä aiheessa.

Aihehan on sinänsä erittäin haastava, koska itseni on vaikea sanoa kuinka hyviä esim. Gretzky, Messier, Orr, Howe, Richard jne. ovat olleet parhaimmillaan. Gretzky ja Messier toki on tullut nähtyä kentillä, mutta eivät enää kovimpia staroja olleet. Jätän siksi siis näitä pelaajia pois listalta, koska en luota kuulopuheisiin ja numeroihin niin paljoa :D Nyt merkitsee vain se, mitä oon itse nähnyt.

1. Peter Forsberg
2. Mario Lemieux
3. Raymond Bourque
4. Joe Sakic
5. Martin Brodeur

Kolme ekaa tuli helposti, mutta sitten Sakicin tilalle olisi voinut laittaa myös Yzermanin - ovat omasta mielestäni kaksi ammattimaisinta ja hienointa kapteenia, jotka oon nähnyt(pelitaitoja tietenkään väheksymättä). Brodeurin tilalla olisi yhtä hyvin olla Roy, mutta valitsin Brodeurin parempien runkosarjapelien perusteella.

Listalle olisi kiva ollut laittaa vielä Lidström, Selänne, Bure ja Ovechkin, mutta näin tällä kertaa.

1. The Russian Rocket
2. Pavel Datsyuk
3. 90-luvun Jaromir Jagr
4. Maalivahdeista Roberto Luongo
5. Suomalaisista Jari Kurri

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom