Top 5 Jääkiekkoilijat!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei ainakaan mun silmään osunu et tällänen olis jotain aattelin laittaa!

Täs mun pelaajat!

1.Gretzky (tai miten nyt kirjotetaan) :D
2.Kurri
3.Crosby
4.Ovechkin
5.Malkin

Kaikki aivan loistavii pelaajii :D ja mä en noist vanhoista konkareista sit tiiä niin laitoin näit nyt pelaavii:D joten laittakaa te ketkä tiiätte näit vanhoi huippukonkareita nii siihen listaa, jos on teijän mielestä huippui!

1.pavel bure
2.ne muut

1. Gretzky
2. Bobby Orr
3. Mario Lemieux
4. Steve Yzerman
5. Dominik Hasek

Liian vaikee top 5:sta saada kasaan. Liikaa hyviä palaajia. (Bobby Hull, Gordie Howe, Mark Messier yms. voisivat hyvinkin olla tuossa listassa) Top 10 vois olla jo helpompi..

1. Gretzky Wayne
2. Lemieux Mario
3. Ovetchkin Alexander
4. Malkin Jevgeni
5. Hasek Dominic

Siinäpä olis. Ilya Kovalchuk tulis kyllä seuraavana.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pärkele mä unohin kokonaan ton Lemiuxin :D ja sit nyt tuli mieleen myös Jagr :D

En keksi enää hassumpaa listaa joten:

1. väinö
2. lemiöö
3. lidas
4. roi
5. selios

älkää homot mussuttako kyllä se kasari punakone oli jotain ylivertaista kaikilla mittareilla. Canada Cupeissa oli otteluissa nikkareita vastaan aina vastassa myös tuomarit, vieraskenttä, pienet kaukalot ja änärisäännöt ja silti punakone painoi kanukkeja 8-1 turpaan vuonna '81, mutta '84 sekä '87 hävisi maalilla tuomaripelin takia.

älkää homot mussuttako kyllä se kasari punakone oli jotain ylivertaista kaikilla mittareilla. Canada Cupeissa oli otteluissa nikkareita vastaan aina vastassa myös tuomarit, vieraskenttä, pienet kaukalot ja änärisäännöt ja silti punakone painoi kanukkeja 8-1 turpaan vuonna '81, mutta '84 sekä '87 hävisi maalilla tuomaripelin takia.

Kyl mun mielestäni Gretzkykin oli aika ylivertanen 80 luvulla, mutta tiedä sitten...

En jaksa laittaa parhaita, mutta laitan suosikit:

1.Toni Mäkiaho
2.Hannes Hyvönen
3.Peter Forsberg
4.Alexander Ovetchkin (Tiki sanois: Oitskin)
5.Jere Karalahti

1. Mario Lemieux
2. Pavel Bure
3. Wayne Gretzky
4. Sergei Fedorov
5. Vladislav Tretjak

Nuo nyt äkkiseltään tuli mieleen

Nuo nyt äkkiseltään tuli mieleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom