Tony Halme

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sham69
  • Aloitettu Aloitettu
ehec sanoi:
Nojoo, toi WBF-liiton "amerikan mestaruus" on lähinnä vitsi.
no jos se on vitsi niin käy nappaan itselles se.
Tomppa85 sanoi:
Suostuikohan Halme matsiin pikaistuksissaan? Toivottavasti tämä ei ole niitä surullisenkuuluisia uhoamisia, jotka itse unohtaa autuaasti, kunnes joku koputtaa olkapäähän: "Hei, muistatsä sullon matsi tiistaina" - "Ööh...Mitäh? ...Ai...Vittu!"
en muista yhtäkään tapausta missä halme ois uhonnut ottavansa matsia jonkun kanssa, kyllä hän on aina aikomuksensa toteuttanut.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niille jotka väittävät ettei Halme olisi nyrkkeilijä ,eikö se ole karkeasti nyrkkeilyä jos nyrkeillä mätetään toista. en minä mitään balettia halua nähdä...

Halme :rock:
 
ehec sanoi:
Nojoo, toi WBF-liiton "amerikan mestaruus" on lähinnä vitsi. Eli iha sama vaikkei koko titteliä ois olemassakaan, kukaan ei huomais :)


Halme on ihan paska kehässä ja muutenkin ihan imbesilli,mutta sen sijaan sä oot ihan päällikkö ja joku Halme ei ole mitään SUHUN verratttuna. :jahas: :david:
 
ehec sanoi:
Niin no, ei ne lääkärit varmaa matsaamisen lopettamista suosittelekaan sillä perusteella onko äijän enää varaa muuttua tyhmemmäks :)


Minen tiiä miten halmetta voi sanoa kunnon nyrkkeilijäks, on se sen touhu niin kamalan kankian näköstä heilumista.

Niin kiitos, että valaisit minua tässä asiassa. Aivan kympillä uskoin, että sitä lopettamista oli tyhmemmäksi muuttumisen vaaran vuoksi suositeltu :jahas:

Yhen matsin Halmeelta oon nähny ja se oli jotaki ranskalaista vastaan. Halme seiso keskellä kehää ja ranskis juoksi pari kertaa kansanedustajamme ympäri ja tyrmäsi lasileuan.

Heh, veikkaan, ettei taida Pakkiksen kotininjoista ketään pärjätä Halmeelle kehässä ;-))

Eipä kovin moni täällä tituuleeraa itseään nyrkkeilijäksi, eikä ammattilaisnyrkkeilijäksi, eikä suomen parhaaksi, eikä rautavuoreksikaan. Ei täällä kovin moni sano, että antaisin Halmeelle turpaan, mutta ei se sitä muuta, että Halme on pelle. Joku sanoi aiemmin hyvin, että antaisi tekojensa puhua sanojen sijaan.
 
neutraali sanoi:
en muista yhtäkään tapausta missä halme ois uhonnut ottavansa matsia jonkun kanssa, kyllä hän on aina aikomuksensa toteuttanut.

Miten mä muistaisin että Halmeen piti kohdata Yomhod joskus kehässä ja Taakinki ei olisi suostunut pelkästään pystyotteluun mutta sanonut lähtevänsä vaparisäännöillä, johon taas Yomhod olikin suostunut ja lopulta Wekinky olis feidannut koko ottelun. Muistelisin jostain lukeneeni.
 
Toi Halmeen "uho" on mun mielestä vielä hauskaa luettavaa ja sen ymmärtää puoliks huumorilla, toisin kun ulkomailla. Katoin joskus aamulle telkkarista Halme vs Barkley matsin punnituksen telkkarista niin Barkley alko jo sielä haastamaan riitaa ja sano haluavansa tapella heti yms, lisäks telkkarissa uhos että vetää Halmetta turpaan niin kovaa ettei tämä pysty ottelemaan enää koskaan. Halme tuskin noin pahaa läppää ryhtyis heittämään.

Se Jomhod (mikälienee) oli alun perin halunnu thainyrkkeilyä Halmeen kanssa johon Halme vastas että otetaan samantien ultimate fightningia. En tiedä koska toi tapahtu mutta siitä lehtijutusta sai sen käsityksen että Jomhod oli treenannu sitä varten jonku aikaa ja sitten lehdessä Rantalainen uhos että nyt se on valmis.
 
Spidey sanoi:
Niin kiitos, että valaisit minua tässä asiassa. Aivan kympillä uskoin, että sitä lopettamista oli tyhmemmäksi muuttumisen vaaran vuoksi suositeltu :jahas:

Yhen matsin Halmeelta oon nähny ja se oli jotaki ranskalaista vastaan. Halme seiso keskellä kehää ja ranskis juoksi pari kertaa kansanedustajamme ympäri ja tyrmäsi lasileuan.



Eipä kovin moni täällä tituuleeraa itseään nyrkkeilijäksi, eikä ammattilaisnyrkkeilijäksi, eikä suomen parhaaksi, eikä rautavuoreksikaan. Ei täällä kovin moni sano, että antaisin Halmeelle turpaan, mutta ei se sitä muuta, että Halme on pelle. Joku sanoi aiemmin hyvin, että antaisi tekojensa puhua sanojen sijaan.
jaa ja halmeellako ei oo tekoja, voi vittu. suomalaisia vaan vituttaa ku tuollaisella asenteellakin voi pärjätä elämässä yleensäkin ja nyrkkeilyssä eikä aina sillä anteeksi ku olen olemassa meiningillä ja "nöyryydellä". Halme lasileuka? LOL :lol2: . halme ei oo pelle, ei uhoa netissä vaan nousee kehään ja hoitaa hommansa niin hyvin kuin osaa, ottelu rahat veteraaneille :rock:

ps: :offtopic: halmeen teoista, moniko täällä menisi esim puolustamaan naista jos näkisi että 2miestä raiskaa naista, ei kovinkaan moni vaan kädet täristen soiteltas poliisia paikalle mikä onkin ihan oikein mutta valitettavasti raiskarit olisivat jo tipotiessään poliisien saapuessa paikalle, halmehan hoiti kyseisen tilanteen mielestäni mallikkaasti aikoinaan, pisti toisen ukon levyksi ja toiselta kädet nurin niskoin, sitten soitettiin poliisit. oli varmaan kyseissen tilanteen naikkonen hyvillään.
 
Jos Halmeella on jokin paha vaurio aivoissa niin ei se pääse ottelemaan. Jokainen suomalainen ammattinyrkkeilijä käy kerran vuodessa pään CT-kuvauksissa, jossa sitten näkyy onko se "lanttu" kunnossa vai ei. Joten turhaan siitä huolehtimaan, ei se Halme ottele kuin terveenä. On se vaan kova äijä jos vielä jaksaa alkaa treenaamaan ja otteleen.. Toivottavasti ottelu toteutuu ja paras mies voittaa!!!
 
Eipä kovin moni täällä tituuleeraa itseään nyrkkeilijäksi, eikä ammattilaisnyrkkeilijäksi, eikä suomen parhaaksi, eikä rautavuoreksikaan. Ei täällä kovin moni sano, että antaisin Halmeelle turpaan, mutta ei se sitä muuta, että Halme on pelle. Joku sanoi aiemmin hyvin, että antaisi tekojensa puhua sanojen sijaan.

Nii joo,eihän se Suomenmestaruus oo teko eikä mikään!
Suomenmestari = Suomen paras.Mikä siinä on niin vitun vaikeeta ymmärtää?
 
Mun mielestä halmeella on "hieno" tyyli nyrkkeillä, ei turhaa tanssimista raa'alla voimalla mennään :) Oon jopa sen kirjat lukenu ja mielenkiintosta / mukavaa luettavaa oli. Joittenkin täs topikis pitäs kyl lukee se. Ja on amerikan mestaruus nyt aika kova jo ku mietitään että se on tommosseelta, köyhältä suomalaispojalta joka onb myyny torilla kaloja ym :P Mut tosiaan, tiätääks kukaan koska tuo matsi on, mistä sasi lippuja tms ?
 
Mielenkiinnolla menisin kattomaan ottelua. On toi mun mielestä kova juttu et halme nousee kehään, ei se enään ole nuorukainen. Eikä nyt aleta arvostelemaan sen kansanedustaja suorituksia. Tunnustan et hieman nauroin kun kuulin radiosta,eilen tästä ottelusta. En ehtinyt kuulla oikeen muuta kuin et Tony nyrkkeilee taas.
 
Directions^ sanoi:
Mun mielestä halmeella on "hieno" tyyli nyrkkeillä, ei turhaa tanssimista raa'alla voimalla mennään :) Oon jopa sen kirjat lukenu ja mielenkiintosta / mukavaa luettavaa oli. Joittenkin täs topikis pitäs kyl lukee se. Ja on amerikan mestaruus nyt aika kova jo ku mietitään että se on tommosseelta, köyhältä suomalaispojalta joka onb myyny torilla kaloja ym :P Mut tosiaan, tiätääks kukaan koska tuo matsi on, mistä sasi lippuja tms ?

Tarkkaa päivää ei ole päätetty, mutta mahdollisesti syyskuussa.

Karjalaisesta.
 
Jos se meinaa rahat antaa veteraaneille niin ihan sama vaikka olisi täysi fiasko koko juttu, hyvä teko silti. Onhan toi aika populistista mutta kai siinä jotain pyyteetöntäkin on takana.Toivon kyllä että saisi kunnon dopingit, kunnon kipinän ja välttyisi loukkaantumisilta, silloin nähtäisiin vielä kerran huippukunnon halme. Ei se mikään taitonyrkkeilijä ole mutta Suomessa aikanaan nyrkkeilysäännöillä paras ottelija. Mieluummin vastuksena hiukan pienempi Allu kuin joku pahannäköinen portsari ( a la Murikka).

Tuota Jomhod-juttua en muuten kyllä ikinä usko, ainakaan että sitä ikinä olisi tarkoitettukaan toteutuvaksi, kyllä Jomppakin sen verran ymmärtää ettei minkäännäköisiä mahdollisuuksia olisi ollut, kamppailu-urheilijana varmasti tiedostaa tällaiset realiteetit. Joku PR-kikka että saadaan äijiä vähän esille.
 
sss sanoi:
Halme on ihan paska kehässä ja muutenkin ihan imbesilli,mutta sen sijaan sä oot ihan päällikkö ja joku Halme ei ole mitään SUHUN verratttuna. :jahas: :david:

No siehä sälli oot :) Elä hyvä mies hermostu. Toi titteli on vaa yks pikkunen tekemällä tehty titteli, ja kuvaus "amerikan mestari" ilman että tarkemmin puhutaan mistä tittelistä on kyse on erittäin harhaanjohtavaa!! Ite arvosta tota suomen mestaruuttakin huomattavasti korkeemmalle.

Kai sie ymmärrät etten minä koittanukkaan väittää olevani halmetta kovempi sälli, en ole edes nyrkkeilijä. Nyrkkeilystä vaan tiedän aika paljon ja esitin mielipiteeni asiasta. Mun mielestä ei esim tartte itse juosta satasta alle suomen ennätyksen että on varaa sanoa että suomalaiset pikajuoksijat ovat aika kehnoja.

Edit:

Spidey: joo, mulla oli iha sellanen keventävä hymiö siinä heitossani
 
ok, ok piis piis.

Oli se titteli kuinka huuhaata tahansa niin eihän se Berkley mikään huono vastustaja ollut(aikoinaan taisi olla tosi kovakin). Eli tittelistä viis mutta mestaruusmatsi ja Halme sen voitti. Niihin aikoihin kun se kohtasi edesmenneen killen(RIP) ja Berkleyn niin Halme oli ihan aikuisten oikeastikin todella kovassa kunnossa. :rock: (paljonkos noiden matsien välillä nyt olikaan väliä...)

Kuinka vaan arvostan Halmetta paljon, niin urheilijana kuin "poliitikkonakin". Pakkolisäys: kohtuullisen korkeasti olen itsäni kouluttanut, en asu kontulassa vaan espoossa, asunut koko ikäni hyvämaineisella alueella ja olen kunnon töissä.
Sitä vaan haen takaa että kaikki Halmeen diggarit eivät tule kontula-itäkeskus-myllypuro akselilta :D :lol2:

Se on vaan tää suomalainen luonne joka ei voi hyväksyä sitä, että jostain Helsingin paska-alueelta tulee surkeista elinoloista kundi joka tekee sen mistä monet vaan näkevät haaveunia.

ehec sanoi:
No siehä sälli oot :) Elä hyvä mies hermostu. Toi titteli on vaa yks pikkunen tekemällä tehty titteli, ja kuvaus "amerikan mestari" ilman että tarkemmin puhutaan mistä tittelistä on kyse on erittäin harhaanjohtavaa!! Ite arvosta tota suomen mestaruuttakin huomattavasti korkeemmalle.

Kai sie ymmärrät etten minä koittanukkaan väittää olevani halmetta kovempi sälli, en ole edes nyrkkeilijä. Nyrkkeilystä vaan tiedän aika paljon ja esitin mielipiteeni asiasta. Mun mielestä ei esim tartte itse juosta satasta alle suomen ennätyksen että on varaa sanoa että suomalaiset pikajuoksijat ovat aika kehnoja.

Edit:

Spidey: joo, mulla oli iha sellanen keventävä hymiö siinä heitossani
 
sss sanoi:
Se on vaan tää suomalainen luonne joka ei voi hyväksyä sitä, että jostain Helsingin paska-alueelta tulee surkeista elinoloista kundi joka tekee sen mistä monet vaan näkevät haaveunia.

Lauttasaari = paska-alue? Eikö se kasvanutkin siellä? Tonille nostan hattua unelman toteuttamisesta (ja samalla Fingerroosille, harvempi sentään nousee Keskisen salarakkaaasta seiskan webcamiin). Unelmat toteen. Tunnen monta muutakin köyhistä lähtökohdista olevaa ihmistä ketkä ovat nousseet yhteiskunnassa hyvään asemaan. Unelmat toteen.

Tonin nyrkkeilylle on tilausta, tämäkin ketju on kerännyt hyvin posteja. Boxing.fi sivujen keskustelupalstalla itketään jatkuvasti suomalaisen ammattilaisnyrkkeilyn alennustilaa, toivottavasti tämä antaa taas vähän uskoa.

Käsitykseni mukaan Halmeen suomen mestaruus oli rehellinen mestaruus, kaksi kovinta raskaansarjan ammattilaista kehässä. Halme voitti sen joten aikanaan hän oli kovin raskaan sarjan ammattilainen suomessa. Mielestäni nyrkkeilyllisesti Halmeen ottelut on tylsää katsottavaa ja taktinen silmä heikko.
 
neutraali sanoi:
en muista yhtäkään tapausta missä halme ois uhonnut ottavansa matsia jonkun kanssa, kyllä hän on aina aikomuksensa toteuttanut.

En hetkeäkään epäile, etteikö Halme seisoisi sanojensa takana. Sen sijaan epäilen olosuhteita, joissa päätös matsaamisesta tehtiin, ja ennen kaikkea sen järkevyyttä.

No itseasiassa kun miettii, niin poliittisesti tämä oli melko hyvä, joskin ilmiselvä, liike. Halme saa jokatapauksessa propsit hyvistä tarkoituksistaan kävi matsissa miten tahansa. On olemassa julkisuutta, josta kannattaa muutamalla mustelmalla maksaa. ;)

Toivottavasti hoitaisi itsensä niin hyvään kondikseen, ettei matsista tule pelkkä näytöstyylinen ottelu, jossa kaksi paksua nojaa toisiinsa ja taputtelee sovussa.
 
On se vaan täysin käsittämätöntä, miten isojen miesten matsit aina kiinnostavat eniten vaikka taso niissä suomessa on selkeästi heikoin. Tässäkin maassa on muutama aloitteleva ammattilainen, jotka oikeasti osaavatkin nyrkkeilläkin, mutta heistä ei kukaan ole kiinnostunut.

Sitten joku halmeen kaltainen tapaus harjoittelee pari viikkoa ja ottelee kuin suoraan nakkijonosta repäistynä täysille katsomoille.
 
Sepsis sanoi:
On se vaan täysin käsittämätöntä, miten isojen miesten matsit aina kiinnostavat eniten vaikka taso niissä suomessa on selkeästi heikoin. Tässäkin maassa on muutama aloitteleva ammattilainen, jotka oikeasti osaavatkin nyrkkeilläkin, mutta heistä ei kukaan ole kiinnostunut.

Sitten joku halmeen kaltainen tapaus harjoittelee pari viikkoa ja ottelee kuin suoraan nakkijonosta repäistynä täysille katsomoille.
näinhän se menee lähes lajissa kuin lajissa missä on paino luokat, isot kiinnostaa hankisääsket ei.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom