Tony Halme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sham69
  • Aloitettu Aloitettu
Luulen että Murikka oli paskat housussa heti kun astui kehään. Ilmiselvästi pelkää. En usko että on ottanut kunnon sparriakaan oikeassa valmennuksessa montaa erää. Uskon että olisi voinut jatkaa matsia niska osuman jälkeen. Taisi vain tajuta että nyt tulee turpaan ja huolella jos jatkan. Murikka on kaikessa hauskuudessaan legendaarinen mies. Jotenkin tulee kummeli hahmot mieleen. Pitää silti arvostaa kun uskalsi kehään.

Toi oli varmaan ylempänä kirjoteillut Huhtamo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulen että Murikka oli paskat housussa heti kun astui kehään. Ilmiselvästi pelkää. En usko että on ottanut kunnon sparriakaan oikeassa valmennuksessa montaa erää. Uskon että olisi voinut jatkaa matsia niska osuman jälkeen. Taisi vain tajuta että nyt tulee turpaan ja huolella jos jatkan. Murikka on kaikessa hauskuudessaan legendaarinen mies. Jotenkin tulee kummeli hahmot mieleen. Pitää silti arvostaa kun uskalsi kehään.

Ei jostain syystä toimi linkki vaan siellä se on.
Olie näemmä kopioinut "Katso Yle Areenassa" mukaan linkkiin, siinä vielä muille halukkaille.

No nehän näki jokainen että nuo matsit olivat sovittuja, muistan hyvin etenkin tuon ekan matsin, tuli telkkarista neloselta jossain koosteessa. Sama se Jeep Swenson homma.

Kyllähän Tony Halme on suurin suomalainen show äijä koskaan.
Hän oli ensimmäinen ja ainoa ison luokan showpainija suomesta.
Hän oli ylivoimaisesti ensimmäin UFC:ss otellut suomalainen.
Hän näytteli Die Hard 3:ssakin.
Hän oli nyrkkeilyn suomen raskaansarjan mestari.
Kova suustaan ja näytävän näköinen iso mies.
Osasi englantia hyvin jo aikanaan joka ei ollut yleistä silloin.
Eduskuntaankin pääsi.
Toki negatiivisiakin juttuja mutta itse showmiehenä hirveäsn kovia saavutuksia ja oli hänessä muutoinkin paljon hyvääkin.

Saakohan Tony koskaan huilata rauhassa?
Aina Löytyy joku joka haluaa hänellä rahastaa.
Kyllähän Halme oli enimmäkseen huikea show mies vasta toiseksi keskinkertainen nyrkeilijä joka osasi rahastaa hommalla.
Hänen kausi osui myös sellaiseen aikaan että Suomesta ei parempaakaan löytynyt.
Muut lauseesi kumoavat ensimmäisen lauseesi ajatuksen.

Suositut

Back
Ylös Bottom