Tony Halme

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sham69
  • Aloitettu Aloitettu
neutraali sanoi:
toivottavasti tony voittaa matsin ja vielä tyrmäyksellä.
Jos Halme voittaa niin kyllä se tulee nimenomaan tyrmäyksellä. Tony kun ei ole varsinaisesti ole mikään tuulennopeita iskusarjoja ryöpsäyttelevä pistenyrkkeilijä :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikkeen se kansanedustajien aika siis riittää paitsi kansan edustamiseen. Vrt. Mikko Alatalon laulukeikat jne.

Toivottavasti tuo matsi ei johda yhtä rankkoihin toipumishulinoihin kuin edellinen.
 
Halmeella on asennetta. Ensimmäinen kansanedustaja joka puolustaa kansanoikeutta kehässä! Muut kerkiää ainoastaan kestittäviksi.
 
blashyrkh sanoi:
Kaikkeen se kansanedustajien aika siis riittää paitsi kansan edustamiseen. Vrt. Mikko Alatalon laulukeikat jne.

.
:david: on niillä työ ajatkin vai pitääkö kansanedustajan perehtyä kokoajan työhönsä siis vapaallakin, mun mielestä ei.
 
Suostuikohan Halme matsiin pikaistuksissaan? Toivottavasti tämä ei ole niitä surullisenkuuluisia uhoamisia, jotka itse unohtaa autuaasti, kunnes joku koputtaa olkapäähän: "Hei, muistatsä sullon matsi tiistaina" - "Ööh...Mitäh? ...Ai...Vittu!"
 
uzbatah sanoi:
Luin salilla joskus jostain lehdestä että Tonyn pää ei kestäis enää yhtään iskua, mut kattoos nyt.

Niinhä ne on lekurit kuulemma sille sanonu ettei pää kestä enään iskuja. Toivottavasti ei telo itseään sen enempää. Nähtäväksi jää kuinka käy.
 
efuman sanoi:
Niinhä ne on lekurit kuulemma sille sanonu ettei pää kestä enään iskuja. Toivottavasti ei telo itseään sen enempää. Nähtäväksi jää kuinka käy.


Tuskinpa tuosta tyhmemmäksi enää muuttuu vaikka kuinka päähän tulisi iskuja. Ja siitä Halmeen vaikutuksesta nyrkkeilylle lajina voi olla montaa mieltä. Oma mielipiteeni on se, että mies tuo lajille vain negatiivista julkisuutta. Kansanedustaja päättää lähteä vaihteeksi haastelemaan ja heti ollaan suomen kovinta kaveria. Tämä pelle laskee muiden nyrkkeilijöiden arvoa. Kaikki julkisuus ei ole hyvästä.
 
Siis halmehan on suomen kovimpia jätkiä... ja ainut kunnon nyrkkeilijä jonka tiedän... onneksi vihdoin tekee(?) kauan odottamani comebackin... matsissa käy niin että 1-3r
1,2...10 and you´r out! Halme voittaa ko
 
Spidey sanoi:
Tuskinpa tuosta tyhmemmäksi enää muuttuu vaikka kuinka päähän tulisi iskuja.

Niin no, ei ne lääkärit varmaa matsaamisen lopettamista suosittelekaan sillä perusteella onko äijän enää varaa muuttua tyhmemmäks :) Itse vähän epäilen että toi koko lääkärin lausunto on ihan höpöpuhetta, tai jos on vakavissaan halmeen pää todettu käyttökelvottomaksi kehässä niin uskon myös ettei hänelle ottelulupaa anneta.

veijari sanoi:
... ja ainut kunnon nyrkkeilijä jonka tiedän...

Minen tiiä miten halmetta voi sanoa kunnon nyrkkeilijäks, on se sen touhu niin kamalan kankian näköstä heilumista.
 
Minun mielestä jokaista ihmistä joka kiipee nuorattuun neliöön ottamaan matsia nyrkkeilysäännöillä voidaan sanoa nyrkkeilijäksi. Siinä tapauksessa jos sattuu voittamaan vielä Suomen ja Amerikan mestaruuden voidaan puhua jo hyvästä nyrkkeilijästä. Mutta tämähän on vain minun mielipide eikä kenenkään tarvitse olla samaa mieltä mutta itse kunnioitan kaikkia otteilijoita jotka ovat jotain onnistunut saavuttamaan.
 
Kyllä siitä on nyrkkeily kaukana kun halme riehuu kehässä. Iteki taisi sanoa että on huono nyrkkeilijä mutta hyvä tappelija. Noh tiedä siitäkään sitten. Kyllä mä saisin pataa niin että tukka lentää :)
 
Kaikki kunniotus sille että Halme on nostanut ammattinyrkkeilyn tietyllä tavalla valokeilaan. Harmi että hän teki sen suuta pieksämällä ,eikä nyrkkeilyllisillä ansioilla.
 
aisman sanoi:
Siinä tapauksessa jos sattuu voittamaan vielä Suomen ja Amerikan mestaruuden voidaan puhua jo hyvästä nyrkkeilijästä.

Nojoo, toi WBF-liiton "amerikan mestaruus" on lähinnä vitsi. Eli iha sama vaikkei koko titteliä ois olemassakaan, kukaan ei huomais :)
 
mxm sanoi:
Eipä tuo vastustaja ainakaan koolla juhli mutta varmasti nopeutta löytyy. Halme on kehässä ollut jäykkä ku paska ja turpaan tulis varmaan tässäkin ottelussa.

Siis täh?! 174cm pitkä?! Olen itse ton pituinen ja oon treenannut Halmen kanssa samalla salilla. En vi**u tosiaankaan nousisi kehään ko jättiläisen kaa :eek:
Onkos noissa Allan Grönforsin tiedoissa joku virhe....vai?
 
Koskakohan tuo matsi on tulossa ?
 
ehec sanoi:
Minen tiiä miten halmetta voi sanoa kunnon nyrkkeilijäks, on se sen touhu niin kamalan kankian näköstä heilumista.

En mä nyt ihan tosissani ollut... mutta onhan se menestynyt aika hyvin verrattuna muihin suomalaisiin nyrkkeilijöihin vaikkei mikään nopea taitonyrkkeilijä olekkaan. Kuten Halme itse sanoo "pistän kuin kanuuna ja tanssin kuin ruotsinlaiva"
 

Suositut

Back
Ylös Bottom