Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Mun mielestäni vertaus nykäseen oli hyvä. Nykäsellä on kovemmat meriitit mutta silti juuri mäkikultia ei muisteta.

Se, että joku toinen dokaa enemmän ja hänestä ei kirjoiteta "paskaa" ei muuta sitä, että halme vaikuttaa kaikkine lausuntoineen naivilta ja tekoineen pelleltä. Luuliko joku oikeasti koskaan, että bingobangoista ja perseeseen vedottomuudesta puhumalla kukaan kollega ottaisi halmetta vakavasti?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Halmetta ei kukaan ota vakavasti. Ei ole koskaan ottanutkaan. Tai ehkä ottaa juuri tämä veijarin esiintuoma "vielä halmettakin säälittävämpi" ressukkaporukka josta ei lehdet kirjoittele, mutta ei niitä lasketa.

paksi sanoi:
No nyt se on jo joutunut hullujenhuoneelle. Ei hyvältä näytä. Taitaa olla Tompalla pikku krapula...

Montakohan päivää Halme on ollut sairaslomalla eduskuntauransa aikana? Saakohan tuollaista jostain selville? On tuo eduskunta kyllä suojatyöpaikoista parhain, kun huumeidenkäytön, alkoholismin, laittomien aseiden, ammuskelujen ja hullujenhuoneelle joutumisenkaan jälkeen sieltä ei saa kenkää.
halme sentään hakee saikkua, muut ovat poissa ilman syytä :)

ja halmeen ja nykäsen vertaaminen on kyllä kaukaa haettua, matti on kärsinyt alkoholismista siitä asti kun on korkannut eka pullonsa, tony ei.

neutraali sanoi:
halmeen ja nykäsen vertaaminen on kyllä kaukaa haettua, matti on kärsinyt alkoholismista siitä asti kun on korkannut eka pullonsa, tony ei.

En usko, että tonikaan on ensimmäistä kertaa pappia kyydissä. Halmeen ja nykäsen vertaaminen on ehkä kaukaa haettu, mutta kyllä on vertaaminen muihinkin. Vertaamatta keneenkään Toni on valitettavasti aina ollut enemmän uhoaja kuin tekijä. Sitten kun alkaneella kaudella pitäisi seistä sanojensa takana niin (nyrkkeilykehän ulkopuolella) se ei enää onnistukaan ja aikuinen mies alkaa selitellä ja syytellä kuin kakara. Se on minusta naurettavaa. Jos itse pystyn tälläisenä looserina seisomaan sanojeni takana ja olla lausumatta liian suuria, niin miksei tonikin?

PekkaSS sanoi:
Sanoin, että ei kannata välittää koko asiasta. :)

En mä meinaa mitään. Ei ole semmonen asia, jota mun kannattais miettiä....

Juuri nämä lässyttäjät, joilla ei ole asioista mitään käsitystä tai omia perusteltuja mielipiteitä, ovat suurimpaan ääneen esittämässä "systeemi on mätä" -julistuksiaan. Samaan porukkaan näyttää uppoavan Halmeen katteeton uho.

NHB sanoi:
Juuri nämä lässyttäjät, joilla ei ole asioista mitään käsitystä tai omia perusteltuja mielipiteitä, ovat suurimpaan ääneen esittämässä "systeemi on mätä" -julistuksiaan. Samaan porukkaan näyttää uppoavan Halmeen katteeton uho.

Mä luulin että nämä "lässyttäjät, joilla ei ole asioista mitään käsitystä tai omia perusteltuja mielipiteitä" ovat aika vahvasti siellä vastapuolella(tässä Halmetta vastaan eivät Halmeen kannattajia)

NHB sanoi:

En mä ole tietääkseni esittänyt mitään "suureen ääneen".

Kummastuttaa vaan miten ihmiset on vetäneet Halmeesta herneet nenuun, että jokaisessa Halme-threadissa on tota vittuilua.

Se on uhonnut ja puhunut paskaa, joo. Se on sen tapa, se kertoo sitä kirjoissaankin. Se on kuitenkin vaan yksi ihminen siellä eduskunnassa. Se on vaan tehnyt sen virheen, että se on kuvitellut voivansa vaikuttaa siellä paljonkin.

P.S en oo amis

veijari sanoi:
Hyvä sun kannalta. Mutta yritän vain saada ihmisiä käsittämään että on monia muita samanlaisia ja pahempiakin tyyppejä kuin Halme ja Nykänen he eivät vain koskaan ole olleetkaan mitään joten heistä ei kirjoitella lehdissä. Luulisi aikuisten ihmisten tietävän että maailma ei rajoitu siihen mitä lehdessä lukee.

Ei onneksi kirjoitella lehdissä, sillä nykyistä, monen lehden suosimaa paskajournalismia on jo yli tarpeen.

Ja mitä sitten, vaikka olisikin samanlaisia ja pahempiakin tyyppejä? Ei se vähennä Halmeen "pelleyttä" ja typeryyttä, eikä minun tai monen muunkaan tarvitse arvostaa heitä sen enempää/ vähempää kuin Halmettakaan.

PekkaSS sanoi:
Koko systeemi on niin täyttä paskaa,... , ...eduskunnassa esitykset tyyliin ihmiselle ja eläimelle oikeus rekisteröidä parisuhteensa ja oikeus adoptoida lapsia, menee aina läpi.

Nyt on näytön paikka: perustele, miksi tai miten "koko systeemi on niin täyttä paskaa?"

Ja tiesitkö, että kansanedustajien näkemykset heijastavat ns. yleisen mielipiteen näkemyksiä? Tällä tavoin on helpompi varmistaa itselleen etuja, tässä tapauksessa jatkopesti.

Mikkis sanoi:
Ja tiesitkö, että kansanedustajien näkemykset heijastavat ns. yleisen mielipiteen näkemyksiä? Tällä tavoin on helpompi varmistaa itselleen etuja, tässä tapauksessa jatkopesti.

En tiennyt. Kyllähän se kansanedustaja voi hymyillä kauniisti ja laukoa kliseitä tyyliin: "kannatan sosiaalista oikeudenmukaisuutta", "ääni minulle on ääni hyvinvoinnille" jne.

Veikkaanpa, että moni suomalainen ei äänestäisi ehdokasta, joka sanoo suoraan niin, että KAIKILLE äänestäjille tulee selväksi ko. ehdokkaan kannattavan esim. homojen adoptio-oikeutta, seksuaalivähemmistökiintiöitä, lisää tukia, luksusomakotitaloja, hienoja kouluja jne. maahanmuuttajille, kehitysavun radikaalia nostoa, hirmuisia veroja ym.

Eikös se ole myös pitkälti niin että eduskunnassa yksittäinen edustaja äänestää muun puolueen kannan mukaan, eikä niinkään omantunnon.

Julkisuuskuva, jonka perusteella ihmiset äänestää, on sitten oikeista suhteista ja ehdokkaan pelisilmästä kiinni.

Totta vitussa jokainen suomalainen haluaa oikeudenmukaisuutta ja hyvinvointia, mutta eri näkemyksistä on kuitenkin käyty sotia...

Mutta, jos mä olen yksinkertaisen pääni sisällä sitä mieltä, ettei nykyisenmallinen demokratia oikein toimi, niin eipä kyllä toimi despotiakaan. Eli jos on jonkinlainen keskitie, niin se on muiden päänvaiva...:david:

veijari sanoi:
Mä luulin että nämä "lässyttäjät, joilla ei ole asioista mitään käsitystä tai omia perusteltuja mielipiteitä" ovat aika vahvasti siellä vastapuolella(tässä Halmetta vastaan eivät Halmeen kannattajia)

:hyper: aika hyvä läppä!

PekkaSS sanoi:
Veikkaanpa, että moni suomalainen ei äänestäisi ehdokasta, joka sanoo suoraan niin, että KAIKILLE äänestäjille tulee selväksi ko. ehdokkaan kannattavan seksuaalivähemmistökiintiöitä,

Mitä ovat seksuaalivähemmistökiintiöt?

Halmeen ja Nykäsen vertaaminen on sisänsä turhaa. Nykänen on joskus saavuttanut jotain. Halme taas on aina ollut tuollainen isosuinen luuserireppana.

NHB sanoi:
Mitä ovat seksuaalivähemmistökiintiöt?

Hyvin suvaitsevainen ajatus siitä, että työpaikalla pitäisi työntekijöistä tietty määrä olla homoja/lesboja. Vrt. sukupuoli ja vähemmistökiintiöt:)

veijari sanoi:
Diipadaapadai

Heh.

Ei mut kerroppa mitä yleishyvää Halme on oikeasti saanut aikaseksi. Voinhan mäkin ihailla kaveria, joka uskaltaa syödä lämpimät koirantortut autotieltä kiihdyttävän bussin edestä. Mut se ei oo yleishyvä teko. Ainakaan mun mielestä. Ja kerroppa mikä on käytännön toteutuksen ja paskanpuhumisen suhde tällä "selkärankaisella". Taitaa mennä tuhannesosien puolelle. Mielummin olis saavuttamatta sitten niin yhtään mitään.

Saat sä sitä ihan vapaasti fanittaa, mutta turha toimia puolestapuhujana.

Neuvostoliitto sanoi:
Halmeen ja Nykäsen vertaaminen on sisänsä turhaa. Nykänen on joskus saavuttanut jotain. Halme taas on aina ollut tuollainen isosuinen luuserireppana.

Hmm... No, Halmehan on lähtöisin vaikeista oloista; isästään hän ei muista mitään, äitinsä oli alkoholisti, Tonya ja hänen veljeään kiusattiin köyhyyden takia.

Minun mielestä ainakaan kovin monesta tuollaisesta pikkupojasta ei tule ehkä yhtä aikansa suosituinta ammattipainijaa Japanissa ja Amerikassa, ammattinyrkkeilyn raskaan sarjan mestaria, henkivartiaa tai Hollywood mainosten ja elokuvien "näyttelijää", poliitikkoa jne... Sinä et varmaankan tämmöisiä asioita arvosta, mutta kyllä Halme nimen omaan on lähtenyt sieltä perhe helvetistä ja vaikeista oloista itse etsimään parempia mahdollisuuksia.

Halme sentään uskaltaa ottaa asioita esille,monet ei uskalla sitäkään.

Monen kermaperseen, jolla on ihanat vanhemmat, ja jotka ovat saaneet kaiken haluamansa, on varmasti helppo arvostella toista ihmistä "luuserireppanaksi, joka ei ole saanut mitään aikaan".

Wildemar sanoi:
Heh.

Ei mut kerroppa mitä yleishyvää Halme on oikeasti saanut aikaseksi. Voinhan mäkin ihailla kaveria, joka uskaltaa syödä lämpimät koirantortut autotieltä kiihdyttävän bussin edestä. Mut se ei oo yleishyvä teko. Ainakaan mun mielestä. Ja kerroppa mikä on käytännön toteutuksen ja paskanpuhumisen suhde tällä "selkärankaisella". Taitaa mennä tuhannesosien puolelle. Mielummin olis saavuttamatta sitten niin yhtään mitään.

Saat sä sitä ihan vapaasti fanittaa, mutta turha toimia puolestapuhujana.
lahjoittanut mm ottelu palkkioita sotaveteraaneille.
Neuvostoliitto sanoi:
saavutuksia on monenlaisia. matti on saavuttanut paljon urheilun saralla. tony on saavuttanut kans paljon urheilun saralla, mutta myös työ elämässä.

neutraali sanoi:
lahjoittanut mm ottelu palkkioita sotaveteraaneille.

Mmm'kay, muuta? En oo ite pahemmin noista kuullut, joten listaa vaan kehiin. Meinaa juttujen perusteella vois kuvitella tapahtuneen paljonkin. Myös kansanedustustehtävissä.

Wildemar sanoi:
Mmm'kay, muuta? En oo ite pahemmin noista kuullut, joten listaa vaan kehiin. Meinaa juttujen perusteella vois kuvitella tapahtuneen paljonkin. Myös kansanedustustehtävissä.
ei käytä kansanedustajan taksi etua eli ei kuluta huvikseen veronmaksajien rahoja niinkuin moni muu edustaja:) . onhan se tehnyt paljonkin yleis hyödyllisiä tekoja, varmasti löytyy lasten kummien puolesta esiintymistä(rahankeruuta) yms...

Wildemar sanoi:

Minkä ihmeen takia, tavallisen suomalaisen, viinaan menevän, "pullistelevan", Tony Halmeen pitäisi tehdä jotain maailmaa mullistavaa "yleishyvää"? Halme on ihminen, eikä varmasti ole tehnyt yhtään vähemmän yleishyvää kun sinäkään. Kyllä, kuulit aivan oikein, vertaa häntä sinuun. Kun kerran kokoa ajan vaadit toisilta jotain helvetin listaa, ja ite nariset siellä kuin mikäkin :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom