Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä threadissa myös näitä kiihkomielisiä Halmeen puolustajia liikkeellä. Miksi sitä ei saa sanoa, että Halme on mokaillut ja ei ole elänyt puheidensa mukaan? En tarkalleen muista, mitä yleishyödyllistä Halme on saavuttanut, että niiden ''saavustusten'' nojalla voitaisiin antaa anteeksi kokkelipäissä ajelu? Tony ei välttämättä parhaimpia kortteja saannut elämäänsä, mutta itse on paikkansa pohjalle järjestänyt. Roskalehdet repii Tonyn sekoilusta kaiken irti, mutta ei niitä lehtiä ole ennenkään kiinostanut, onko sellainen ''oikein''.

Sääli ilmaisee mun mietteitä parhaiten Tonya kohtaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli aika tyhmää luulla, että Halme olisi saanut suurista puheistaan huolimatta jotain erityista aikaan eduskunnassa. Halmeen elämä noin muuten vuoden 2003 jälkeen on ollut kieltämättä inhimillistä tragediaa.

Oli aika tyhmää luulla, että Halme olisi saanut suurista puheistaan huolimatta jotain erityista aikaan eduskunnassa. Halmeen elämä noin muuten vuoden 2003 jälkeen on ollut kieltämättä inhimillistä tragediaa.

no ei kai kukaan tosissaan uskonu että se äijä jotain eduskunnas saa aikaan.. mutta siinä laskee viimeisetki arvostuksen rippeet ku mukamas huumeille on jyrkkä EI ja kas kummaa, kotoa löytyy amfetamiiniä omaan käyttöön :D

Ei pakkisjugendilla ole oikeastaan mitään eroa parjaamiinsa demareiden/(lisää itse joku puolue) äänestäjiin. Suu vaahtoaa ja suuret puheet on ne mitkä eniten kiinnostaa. Vaikka onhan Halmeella huomattavasti enemmän saavutuksia mitä keskiverto akateemikolla. Olihan se silloin joskus trikoot päällä viihdeohjelmassa, ja neekereitäkin sanoi pistävänsä turpaan.

Oikeastaan jos otettaisiin Halmeen nimi pois uutisista ja pantaisiin vain "herra x" niin voisi olla kovasti eri äänensävy. Luulen että Halmetta puolustavat olisivat kovaan ääneen huutamassa saunan taa.

Miksi arvostit miestä joka hämäsi äänestäjänsä luulemaan että hän tekee eduskunnassa jotain ihmetöitä?Siinähän oli alusta alkaen selvä että Halme ei ymmärtänyt Suomen poliitiikasta tai eduskunnan työstä hölkkäsen pölähtämää.Tämänhän se itsekkin joutui myötämään aika nopeasti kun ei tajunut nistä valiokuntien hommista yhtään mitään.Ainoa asia mistä sai suunsa auki oli jatkuva lässytys veteraaneista siinäkin asiassa oli ihan pihalla.Vastenmielinen roinaa ja huumeita käyttävä väkivaltainen paska joka ratsasti sotaveteraaneilla eduskuntaan idioottien äänillä.

Mitä vittua? Jos mies sanoo jotain, niin kyllä mä siihen kerran luotan. Sitten se totuus paljastuis ja toista saumaa ei tule.

Jokainen tavallisella järjellä varustettu ihminen ymmärtää, että aivan täyttä paskaa se vaalipuheissaan höpötti. Ei kai nyt jumalauta kukaan oikeasti tätä miestä uskonut? Mä kuvittelin, että ne oli protestiääniä.

Vaikka onhan Halmeella huomattavasti enemmän saavutuksia mitä keskiverto akateemikolla.

Oho... Enpä olisi uskonut. Tarkoitat varmaan ihan vain keskivertaista akateemisen koulutuksen (siis yliopistotasoisen) saanutta:

Akateemikko eli akatemian jäsen on Suomessa arvonimi, jonka tasavallan presidentti myöntää erityisen ansioituneille tieteen- ja taiteenharjoittajille. Vuosina 1947—1969 niin sanotussa vanhassa Suomen Akatemiassa oli kaksitoista akateemikon virkaa (neljä luonnontieteellistä, kolme hengentieteellistä, kolme taiteellista, kaksi vaihtuvaa), joiden haltijat velvoitettiin harjoittamaan ja edistämään omaa tieteellistä tai taiteellista alaansa. Vuodesta 1972 akateemikko on ollut valtiollinen arvonimi.

Miksi arvostit miestä joka hämäsi äänestäjänsä luulemaan että hän tekee eduskunnassa jotain ihmetöitä?Siinähän oli alusta alkaen selvä että Halme ei ymmärtänyt Suomen poliitiikasta tai eduskunnan työstä hölkkäsen pölähtämää.Tämänhän se itsekkin joutui myötämään aika nopeasti kun ei tajunut nistä valiokuntien hommista yhtään mitään.Ainoa asia mistä sai suunsa auki oli jatkuva lässytys veteraaneista siinäkin asiassa oli ihan pihalla.Vastenmielinen roinaa ja huumeita käyttävä väkivaltainen paska joka ratsasti sotaveteraaneilla eduskuntaan idioottien äänillä.

Halme kyllä sai ihan aitoa kiitosta tuosta sotaveteraanien lääkekorvausten vai mikä hautausmaksu se olikaan hoitamisesta, joka silloin oli ihan selkeä epäkohta, että ei nyt ihan sentään täysin sukkaa kuluttanut vain siellä.

Pitäisi pistää johonkin laitokseen tällä hetkellä. On todella vaarallista jos miehellä on pistooli ja parisataa ammusta, ja siihen kun lisää vielä huumeiden käytön.

hienon uran teki nuorena ja mahdollisuudet olivat vaikka mihin. hänellä oli myös hyviä ajatuksia ja puhetaidot aikoinaan huippuluokkaa. hyvä tyyppiesimerkki mihin huumeet ja lääkkeiden väärinkäyttö johtaa= ihmisraunio.

kuntoutuminen myös päihteistä mahdotonta kun itse ei näe mitään haittaa niissä. kohta viiskymppinen mies ja selittää, että hyvää ne kamat tekee ja rauhoittaa. aika säälittävä tarina, joka loppuu varsin huonosti niin kuin arvata saattaa. toivottavasti ei ota muita mukaan kun lähtee tästä ajasta.

hienon uran teki nuorena ja mahdollisuudet olivat vaikka mihin. hänellä oli myös hyviä ajatuksia ja puhetaidot aikoinaan huippuluokkaa. hyvä tyyppiesimerkki mihin huumeet ja lääkkeiden väärinkäyttö johtaa= ihmisraunio.

kuntoutuminen myös päihteistä mahdotonta kun itse ei näe mitään haittaa niissä. kohta viiskymppinen mies ja selittää, että hyvää ne kamat tekee ja rauhoittaa. aika säälittävä tarina, joka loppuu varsin huonosti niin kuin arvata saattaa. toivottavasti ei ota muita mukaan kun lähtee tästä ajasta.

Tässäpä Halmeen tapaus hyvin lyhyesti ja ytimekkäästi ilmaistuna. Mahdollisuuksia oli vaikka mihin ja tuloksiakin tuli hyvin (nyrkkeilyn SM, kansanedustaja, kirjailija ym ym) mutta päihteet tuhosivat kaiken.

Tässäpä Halmeen tapaus hyvin lyhyesti ja ytimekkäästi ilmaistuna. Mahdollisuuksia oli vaikka mihin ja tuloksiakin tuli hyvin (nyrkkeilyn SM, kansanedustaja, kirjailija ym ym) mutta päihteet tuhosivat kaiken.

ludvig borgaa unohtamatta. Olihan tuo joskus jotain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom