Aika huonoa vittuilun yritystä Powderilta takasin tuohon Old_Schoolerin juttuun! :D Tais mennä hieman jauhot pöksyyn...
Tähänkin on hyvin yksinkertainen vastaus. Old_Schooler ei postissaan edes sen kummemmin vittuillut. Kunhan yritti esittää helvetin viisasta ja lämi hienoja sanoja lauseisiin ja kirjoitti tavallisesta poiketen. Lopulta kun luet sen viestin niin siinähän vain herra sivistynyt kertoo kuinka hauskaa se osuvaa se olisi löytää Halmeen kirja maitopurkin vierestä siwan kylmäkapista, sekä hienoilla sanoilla pilkkasi ylipäätään Tonyn kirjoja. Eli olisko tosta nyt pitänyt mun ottaa jotain todella suurena vittuiluna ja loukkauksena? Jos teistä ykskään on seuraanut mitä mä olen tänne kirjotellut niin en todellakaan ole mikään halme-fani, en narkomaani joka pitäisi toisten sunnuntainarkkareiden puolia, en ampumaaserikokseen syylistynyt myötätuntoinen tmv. Kunhan vain kerroin teille ketkä ette ole miehen elämää sen suuremmin seurannut mistään muualta kuin Iltalehden lööpeistä, että Tonylla oli myös helvetin hyviä ajatuksia ja toi asioita esille joista yksikään helvetin Tuomioja ei ikimaailmassakaan uskailti nokanvartta avata.
Miksi mun pitäisi Halmetta täälä itku kurkussa ja pää punasena teille 7-päivää lehden lukijoille puolustella? Mulla ei ole siihen mitään syytä eikä tarvetta. Mä katson äijän elämää ihan neutraalista kulmasta ilman turhia ennakkoluuloja. Se mikä mulla ja Tonylla on ehkä yhteistä on ajatukset. Kirjoja lukiessa kun Halme otti kantaa poliittisiin asioihin niin tuli olo kuin olisi itse osan lauseista sanellut. Koska osa teistä ei todellakaan ajattele samoin kuin Halme, ette myöskään voi ymmärtää että osa niistä asoista oli todellakin sellaisia joista ei kukaan olisi tullut niin kuuluvasti ääntään nostamaan kuin Halme. Kuinka moni muu kansanedutaja olisi haukkunut Halosen niin suoraan lesboksi kuin Halme, ei kukaan. Eduskuntaan ei todellakaan tarvita mitään vanhasia ja niinistöjä mumisemaan, vaan sinne tarvitaan vahvoja mielipiteitä joita ei sovi tippaakaan kaunistella. Onkohan täälä yhtäkään joka vinkuu että halme oli paska jätkä ja on myös ohi mennen käynyt haukkumassa somaleita tuola Lappeenrannan raiskaus - ketjussa. Kumpi mieluummin olisi tekemässä maahanmuuttopolitiikalle jotain, Thors vai Halme (voiko tässä joku enää olla mun kanssa erimieltä) ??
Viimesimmät Halmeen tapahtumat meni just niinkuin hän itse kirjassaan kuvasikin kuin helposti noissa hommissa käy noin. Kukaan ei voi Tonya noiden viime tapahtujien osalta kehuskella, ei tippaakaan, mutta niin moni teistäkin apinoista kun quottaa näitäkin posteja, jättää kokonaan ottamatta kantaa niihin positiivisiin asioihin joita Halme teki/ideoi ja vastaa vain johonkin yhteen lauseeseen, jotta saataisiin Halme lytättyä täysin ja unohdettaisiin mitä mies joskus oli. Niinkuin ekassa postissa tähän trediin sanoin, niin kyllä on Halmetta enemmän kolan takia haukuttu kuin yhtäkään muuta tapanarkkaria tai naistenpuukottajaa. Ei ne Halmeen hyvät teot katoa mihinkään vaikka se kuinka vetäisi sitä kokkelia viikonloppusin. Eikä se Halmeen idea oikeudenmukaisesta Suomesta todellakaan ollut mitenkään räätälöity Tonylle sopivaksi, vaa teille kaikille nillittäjilekkin, ettei teidän lapsia raiskaa joku piripäinen naapuri. En kiellä etteikö se Tony tosiaan nykyään voisi itsekkin olla vaikka se lapsia raiskaava piripäinen naapuri, mutta enemmän silmiä Halme sai kirjoillaan auki kuin niitä sulki.
Muutenkin joiltakin paistaa läpi katkeruus, en vain keksi että mistä! Oletteko joskus kulkeneet Halmeen jumala armahtaa - minä en paidat päällä ja joutuneet siitä kyynelehtien luopumaan. Kyllä paskanpuhujia tässä maassa, jokaisen teidän naapurissa ja suurimmassa osassa teistä kirjottajistakin riittää. Näin ollen Halme ei poikkea yhtään sen enempää kusettajasta kuin kukaan muukaan ja ihan turha siitä mitään numeroa tehdä. Toinen asia tuo kansanedustaja johon jo otinkin kantaa. Kukaan ei voi sanoa ettäkö Tony olisi ollut paska kansanedustaja. VARSINKAAN JOS VERTAAT NOIHIN MUIHIN KA:IIN! Eli jos haukut Tonyn niin hauku jokanen muukin. Kirjailijana Halme teki muutaman ihan ok:n kirjan joissa kertoi juuri siitä mistä takakansi lupasikin, eli jos ei juoni kiinnostanut niin vittuako sitä menit ostamaan ja tulit tänne haukkumaan? Biisit oli mun mielestä ihan paskoja, mutta kai niistäkin joku diggasi kun platinaa vai mitä kultaa ne nyt myikään, eli ens kerralla kun otat tähän kantaa niin muista että joka jätkä osaa tehdä paskoja biisejä mutta harvempi myy niillä platinaa. Piripäitä tästäkin maasta löytyy aivan tarpeeksi ja suurin osa teistäkin kadulla sellasen nähdessään vetää tennarit kireemmälle ja luikkii paskat housussa karkuun ettei hullu huumehörhö vaan tuu moralla huitomaan ja viemään masseja. Niihin verrattuna Tony on niin harmiton äijä että on se mukava kun täälä uskalle kaiken lopun rohkeutenne kerätä yhteen ja haukkua niillä tuumasilla sormillanne.
Eli ei mulla jauhot kalsareihin mennyt, en vaan jaksa kertoa teille katkerille internetinsotureille tätä asiaa tuhatta kertaa. Muistakaa ottaa jokaseen mun lauseeseen kantaa älkääkä poimiko sitä yhtä lausetta. Kyllä narkkari on aina narkkari, mutta niilläkin on menneisyys. Muistakaa se kun itse sitä viimestä kokaviivaa imette.