Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Ja mitä tohon herran luotettavuuteen tulee, niin kyl mä luotan Tonyyn enemmän kuin kehenkään muuhun kansanedustajaan mm. nuorten syrjäytymiseen,huumeisiin ja rikollisuuteen liittyvissä asioissa. Kova se on puhumaan, mutta myös kova tekemään asioita.

Mitä vittua? :hyper: Nyt et voi olla tosissas, ethän?

Aika huonoa vittuilun yritystä Powderilta takasin tuohon Old_Schoolerin juttuun! :D Tais mennä hieman jauhot pöksyyn...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja mitä tohon herran luotettavuuteen tulee, niin kyl mä luotan Tonyyn enemmän kuin kehenkään muuhun kansanedustajaan mm. nuorten syrjäytymiseen, huumeisiin ja rikollisuuteen liittyvissä asioissa. Kova se on puhumaan, mutta myös kova tekemään asioita.

Kyllä mä Tonya arvostan paljon enemmän kuin yhtäkään tehdastyöläistä tai muuta perseenpyyhkijää. Niin meriittien kuin elämänasenteen puolesta.
Eduskunnasta ei siis mielestäsi löydy yhtään ainutta esim. perheellistä kansanedustajaa, joka kantaisi yhtä lailla huolta nuorten asioista ja jolla jopa saattaisi olla omakohtaista kokemusta omien lapsien kautta koskien nuorison ongelmia? Tai yleisesti ottaen henkilöä, joka murehtisi huumeiden ja rikollisuuden aiheuttamista seuraamuksista?

Ja mitähän asioita kaveri sai aikaiseksi? Selventäkääs nyt vähän.

Viimeinen kohta on jo niin surkuhupaisaa luettavaa, että voi serbien kevät. Miten tehdastyöläiset liittyvät millään tavalla asiaan? Ja miten ylipäänsä Halme rinnastetaan heihin? Perseenpyyhkijät? Wtf? Mulle kans samoja lääkkeitä.
Aika huonoa vittuilun yritystä Powderilta takasin tuohon Old_Schoolerin juttuun! :D Tais mennä hieman jauhot pöksyyn...
Kieltämättä haluaisin lisää nillittäviä vastineita siihen.

En ymmärrä Halmeen puolustelijoita, mutta hänen kirjansa olivat kyllä viihdyttäviä. Ensimmäisen luin kokonaan ja toista joskus kirjastossa 50 sivua, mikä on paljon minulle, sillä en yleensä lue muita kuin tietokirjoja. Myös Viikingin voimaoppaassa on hyviä heittoja. En tosin tiedä millaista niitä olisi lukea nyt, kun tietää että mies ei seisonut uhonsa takana.

Ite olen lukenut kaikki Halmeen kirjat.
Ne ovat roskaviihdettä, niissä ei todellakaan esitetä mitään fiksua.
Suurin osa on idoottimaista käyttäytymistä.
Ja kyllä siinä niitä bingobangobongoja hakattiin varsin paljon.

Nämä Halmeen puolustajat ovat jotain parikymppisiä kakaroita, joille toni oli heidän ollessaan kahdeksan vuotiaita jonkilainen batman isoissa horkkalihoissa ja trikoissa.
Sen ymmärtää, mutta kun kaverit vanhenee, niin on todella sääli jos Halme on vieläkin jonkilainen supersankari.
Vielä huolestuttavampaa on jos Halmetta pitää esikuvanaan.
Ei se siellä amerikan pellepainissakaan kovin pitkää uraa tehnyt.

Lukekaa hänen kirjoistaan se kohta missä hän depiksessä kirjoittaa lapulle varsin surullisia asioita, kuten mm. yritä elää yli 35-vuotiaaksi jne... kirjoitti se muutakin sille sen "elämänlapulle, mutten muista millään kaikkea, lukekaa ite.
Halme on kyllä nykyään sellainen surullisen hahmon ritari, kuten Matti Nykänen ja muutama muu entinen urheilija - Halmetta en tosin pidä urheilijana. Eihän hän itsekään pitänyt itseään nyrkkeilijänä.

Mitä vittua? :hyper: Nyt et voi olla tosissas, ethän?
Jospa tuo Lompocin teksti viittaakin muiden kansanedustajien nauttimaan luottamukseen, mikä ei ilmeisesti ole Lompocin mielestä kovinkaan korkealla. Toinen vaihtoehto on, että Lompocin ei tiedä ketään muuta kansanedustajaa... Ottaen huomioon, että näin paljon Halmetta fanittaa niin veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa.

En kyllä ymmärrä miten Tony Halmeen ura saadaan noin totaalisesti nollattua jotenkin nimimerkkien toimesta. Tottakai Tony Halme oli omallaan tavallaan merkittävä henkilö, minusta tästä käy hyvin todisteeksi tämä keskustelu mikä täällä velloo, on voimakkaita mielipiteitä puolesta ja vastaan.

Tuskin kukaan luuli, että Tony Halmeesta tulisi jokin merkittävä valtiomies ja, että tämä järjestäisi kuntien valtionosuusjärjestelmän parempaan kuntoon. Halme oli viihdyttäjä ja siinä melkoisen hyvä, hän veti katsomot täyteen ymmärtääkseni joka kerta. Puolet tuli katsomaan idoliaan ja toinen puoli sitä, että Halme saisi päihinsä, joka tapauksessa hän ei ketään kylmäksi jättänyt.

Voisi varmaan sanoa, että jos Halme olisi kuollut 2003 kesänä niin hänen elämänsä olisi ollut melkoisen täydellinen kreikkalainen tragedia. Tykkäsipä hänestä tai ei niin uskon kyllä, että Halme jää suomalaisen populäärikulttuurin historiaan. Tuskin toista samanlaista tulee ihan heti tähän maahan, hyvässä ja pahassa omassa sarjassaan Suomessa.

Nämä Halmeen puolustajat ovat jotain parikymppisiä kakaroita, joille toni oli heidän ollessaan kahdeksan vuotiaita jonkilainen batman isoissa horkkalihoissa ja trikoissa.
Sen ymmärtää, mutta kun kaverit vanhenee, niin on todella sääli jos Halme on vieläkin jonkilainen supersankari.
Vielä huolestuttavampaa on jos Halmetta pitää esikuvanaan.
Ei se siellä amerikan pellepainissakaan kovin pitkää uraa tehnyt.

Siis mitä säälittävää siinä on jos Halmetta fanittaa tai pitää esikuvanaan?

Ja siis itse fanitan / idolisoin sitä Tonya joka oli vielä täysissä sielun ja ruumiin voimissaan, enkä nää tässä mitään säälittävää. Tämä nykyinen Tony on toki varjo entisestään ja jollain tapaa säälittävä tapaus, mutta en silti miestä vihaa, vaikka en enää tätä nykyistä Tonya niinkään "fanita"

T: parikymppinen säälittävä kakara

Toni Halmeen dissaajat ovat oikeita perussuomalaisia (ei siis se puolue). Jos vaan joku tavalla tai toisella erottuu joukosta niin kyllä suomalaiset perseilijät pitää huolen että pellestähän vain on kyse.

Näitähän on pitkä rivi; Nykänen, Räikkönen, Palander,..... Halme,... jopa samaan joukkoon voi laskea Miken. En tarkoita että herrojen saavutuksia voi verrata keskenään vaan sitä että kyllä sitä saatanan kyykyttäjää aina löytyy. Eikö vois vain olla iloinen että meidänkin metsäkansasta löytyy tällaista porukkaa. Tai ainakin sopia että ne dissaa jotka on parempia.

Ymmärrän että jos joku UFC tyyppi nauraa Halmen ottelutaidoille mutta en vittu ymmärrä jos joku herra nettiviisas tekee saman ;)

Edit: tai rouva nettiviisas, näin tasa-arvon aikoina :D

Edit #2: enkä siis todellakaan laske itseäni Halme faniksi...

Mäkään en Halmea fanittele, mutta silti naurettavaa joidenkin tarve tehdä itsestään niin helvetin fiksuja dissaamalla täällä niitä, jotka Tonyn saavutuksia osaavat arvostaa. :thumbs:

Tonyn kirjat ovat oikeasti todella hyviä, hauskoja ja fiksuja teoksia. Suosittelisin kyllä jokaista lukemaan ne. Niissä kerrotaan myös aika hyvin se, että mitä varten jotkut ammattiurheilijat lopulta sortuvat huonoihin elämäntapoihin, kun selkääntaputtelijat lopulta häviävät.

Ja mitä tohon herran luotettavuuteen tulee, niin kyl mä luotan Tonyyn enemmän kuin kehenkään muuhun kansanedustajaan mm. nuorten syrjäytymiseen, huumeisiin ja rikollisuuteen liittyvissä asioissa. Kova se on puhumaan, mutta myös kova tekemään asioita.

Kyllä mä Tonya arvostan paljon enemmän kuin yhtäkään tehdastyöläistä tai muuta perseenpyyhkijää. Niin meriittien kuin elämänasenteen puolesta.

Ei saatana kun joku on kujalla. Onko tää nyt joku vitsi? :lol2:

Toni Halmeen dissaajat ovat oikeita perussuomalaisia (ei siis se puolue). Jos vaan joku tavalla tai toisella erottuu joukosta niin kyllä suomalaiset perseilijät pitää huolen että pellestähän vain on kyse.

Tavalla tai toisella? Eiköhän tässä ole Halmetta kritisoitu lähinnä hänen huume-, ase- ja muiden rikollissekoiluiden takia. Etenkin, kun ne ovat niin hurjassa ristiriidassa miehen suurten puheiden kanssa.

Mutta perseilijöitä tässä siis olemmekin ME, jotka arvostelemme moista käytöstä? Okei.

Ymmärrän että jos joku UFC tyyppi nauraa Halmen ottelutaidoille mutta en vittu ymmärrä jos joku herra nettiviisas tekee saman ;)

Ottelijoita ei saa arvostella ellei itse ole UFC:n listoilla? Saako elokuvia arvostella ellei ole ohjaaja tai näyttelijä? Saako taiteesta olla pitämättä ellei ole Picasso?

Tavalla tai toisella? Eiköhän tässä ole Halmetta kritisoitu lähinnä hänen huume-, ase- ja muiden rikollissekoiluiden takia. Etenkin, kun ne ovat niin hurjassa ristiriidassa miehen suurten puheiden kanssa.

Mutta perseilijöitä tässä siis olemmekin ME, jotka arvostelemme moista käytöstä? Okei.

Ottelijoita ei saa arvostella ellei itse ole UFC:n listoilla? Saako elokuvia arvostella ellei ole ohjaaja tai näyttelijä? Saako taiteesta olla pitämättä ellei ole Picasso?

Ei siinä mitään pahaa ole jos arvostelee miehen ristiriitaisia puheita, mutta kun se muuttuu siihen että koko mies ei ole koskaan saanut mitään aikaan (pellepainia harrastanut eikä kovin kummoiset saavutukset siinäkään - lukekaa miehen otteluhistoria !!!) ja itse asiassa kaikki jotka häntä puolustaa tavalla tai toisella on viistoista vuotiaita pentuja - se on sitä suomalaista perseilyä ;)

Ja saa Renny Harlinin elokuvista olla pitämättä mutta se että se muuttuu "Rennyhän on pelle, ei koskaan mitään hyvää tehnyt. Nytkin yrittää Mannerheim elokuvaa tehdä, onneksi epäonnistuu kun se on pelle koko jätkä" - se on sitä suomalaista perseilyä.

Ymmärsitkö pointin...

ps. "Hah, arvasin että Kimi saa kenkää Ferrarilta. Tuurilla on pärjännyt ja ärsyttävä naurettava narisija. Vielä kun jotenki menettäis rahansa tai tulis edes alkoholistiks" - tää on sitä suomalaista perseilyä...

Tähänkin on hyvin yksinkertainen vastaus. Old_Schooler ei postissaan edes sen kummemmin vittuillut. Kunhan yritti esittää helvetin viisasta ja lämi hienoja sanoja lauseisiin ja kirjoitti tavallisesta poiketen. Lopulta kun luet sen viestin niin siinähän vain herra sivistynyt kertoo kuinka hauskaa se osuvaa se olisi löytää Halmeen kirja maitopurkin vierestä siwan kylmäkapista, sekä hienoilla sanoilla pilkkasi ylipäätään Tonyn kirjoja. Eli olisko tosta nyt pitänyt mun ottaa jotain todella suurena vittuiluna ja loukkauksena? Jos teistä ykskään on seuraanut mitä mä olen tänne kirjotellut niin en todellakaan ole mikään halme-fani, en narkomaani joka pitäisi toisten sunnuntainarkkareiden puolia, en ampumaaserikokseen syylistynyt myötätuntoinen tmv. Kunhan vain kerroin teille ketkä ette ole miehen elämää sen suuremmin seurannut mistään muualta kuin Iltalehden lööpeistä, että Tonylla oli myös helvetin hyviä ajatuksia ja toi asioita esille joista yksikään helvetin Tuomioja ei ikimaailmassakaan uskailti nokanvartta avata.

Miksi mun pitäisi Halmetta täälä itku kurkussa ja pää punasena teille 7-päivää lehden lukijoille puolustella? Mulla ei ole siihen mitään syytä eikä tarvetta. Mä katson äijän elämää ihan neutraalista kulmasta ilman turhia ennakkoluuloja. Se mikä mulla ja Tonylla on ehkä yhteistä on ajatukset. Kirjoja lukiessa kun Halme otti kantaa poliittisiin asioihin niin tuli olo kuin olisi itse osan lauseista sanellut. Koska osa teistä ei todellakaan ajattele samoin kuin Halme, ette myöskään voi ymmärtää että osa niistä asoista oli todellakin sellaisia joista ei kukaan olisi tullut niin kuuluvasti ääntään nostamaan kuin Halme. Kuinka moni muu kansanedutaja olisi haukkunut Halosen niin suoraan lesboksi kuin Halme, ei kukaan. Eduskuntaan ei todellakaan tarvita mitään vanhasia ja niinistöjä mumisemaan, vaan sinne tarvitaan vahvoja mielipiteitä joita ei sovi tippaakaan kaunistella. Onkohan täälä yhtäkään joka vinkuu että halme oli paska jätkä ja on myös ohi mennen käynyt haukkumassa somaleita tuola Lappeenrannan raiskaus - ketjussa. Kumpi mieluummin olisi tekemässä maahanmuuttopolitiikalle jotain, Thors vai Halme (voiko tässä joku enää olla mun kanssa erimieltä) ??

Viimesimmät Halmeen tapahtumat meni just niinkuin hän itse kirjassaan kuvasikin kuin helposti noissa hommissa käy noin. Kukaan ei voi Tonya noiden viime tapahtujien osalta kehuskella, ei tippaakaan, mutta niin moni teistäkin apinoista kun quottaa näitäkin posteja, jättää kokonaan ottamatta kantaa niihin positiivisiin asioihin joita Halme teki/ideoi ja vastaa vain johonkin yhteen lauseeseen, jotta saataisiin Halme lytättyä täysin ja unohdettaisiin mitä mies joskus oli. Niinkuin ekassa postissa tähän trediin sanoin, niin kyllä on Halmetta enemmän kolan takia haukuttu kuin yhtäkään muuta tapanarkkaria tai naistenpuukottajaa. Ei ne Halmeen hyvät teot katoa mihinkään vaikka se kuinka vetäisi sitä kokkelia viikonloppusin. Eikä se Halmeen idea oikeudenmukaisesta Suomesta todellakaan ollut mitenkään räätälöity Tonylle sopivaksi, vaa teille kaikille nillittäjilekkin, ettei teidän lapsia raiskaa joku piripäinen naapuri. En kiellä etteikö se Tony tosiaan nykyään voisi itsekkin olla vaikka se lapsia raiskaava piripäinen naapuri, mutta enemmän silmiä Halme sai kirjoillaan auki kuin niitä sulki.

Muutenkin joiltakin paistaa läpi katkeruus, en vain keksi että mistä! Oletteko joskus kulkeneet Halmeen jumala armahtaa - minä en paidat päällä ja joutuneet siitä kyynelehtien luopumaan. Kyllä paskanpuhujia tässä maassa, jokaisen teidän naapurissa ja suurimmassa osassa teistä kirjottajistakin riittää. Näin ollen Halme ei poikkea yhtään sen enempää kusettajasta kuin kukaan muukaan ja ihan turha siitä mitään numeroa tehdä. Toinen asia tuo kansanedustaja johon jo otinkin kantaa. Kukaan ei voi sanoa ettäkö Tony olisi ollut paska kansanedustaja. VARSINKAAN JOS VERTAAT NOIHIN MUIHIN KA:IIN! Eli jos haukut Tonyn niin hauku jokanen muukin. Kirjailijana Halme teki muutaman ihan ok:n kirjan joissa kertoi juuri siitä mistä takakansi lupasikin, eli jos ei juoni kiinnostanut niin vittuako sitä menit ostamaan ja tulit tänne haukkumaan? Biisit oli mun mielestä ihan paskoja, mutta kai niistäkin joku diggasi kun platinaa vai mitä kultaa ne nyt myikään, eli ens kerralla kun otat tähän kantaa niin muista että joka jätkä osaa tehdä paskoja biisejä mutta harvempi myy niillä platinaa. Piripäitä tästäkin maasta löytyy aivan tarpeeksi ja suurin osa teistäkin kadulla sellasen nähdessään vetää tennarit kireemmälle ja luikkii paskat housussa karkuun ettei hullu huumehörhö vaan tuu moralla huitomaan ja viemään masseja. Niihin verrattuna Tony on niin harmiton äijä että on se mukava kun täälä uskalle kaiken lopun rohkeutenne kerätä yhteen ja haukkua niillä tuumasilla sormillanne.

Eli ei mulla jauhot kalsareihin mennyt, en vaan jaksa kertoa teille katkerille internetinsotureille tätä asiaa tuhatta kertaa. Muistakaa ottaa jokaseen mun lauseeseen kantaa älkääkä poimiko sitä yhtä lausetta. Kyllä narkkari on aina narkkari, mutta niilläkin on menneisyys. Muistakaa se kun itse sitä viimestä kokaviivaa imette.

Halmeen vertailu itsenäisyyden ajan parhaimpaan Valtiovarainministeriin on.. No, epäkunnioittavaa Niinistöä kohtaan.

En muuten ihan ymmärtänyt viittaustasi Halmeen lesbokommenttiin, joka koski presidenttiämme; miksi Halosta pitäisi kutsua julkisuudessa lesboksi? Miksi Halosen seksielämää koskeva kommentoimatta jättäminen tekee Niinistöstä ja Vanhasesta mumisijoita?

Halmeen vertailu itsenäisyyden ajan parhaimpaan Valtiovarainministeriin on.. No, epäkunnioittavaa Niinistöä kohtaan.

En muuten ihan ymmärtänyt viittaustasi Halmeen lesbokommenttiin, joka koski presidenttiämme; miksi Halosta pitäisi kutsua julkisuudessa lesboksi? Miksi Halosen seksielämää koskeva kommentoimatta jättäminen tekee Niinistöstä ja Vanhasesta mumisijoita?

Eli siis et joko lukenut tekstiäni tai et vain ymmärrä lukemaasi. Jos vanhanen ajattelisi että Halonen olisi lesbo niin ei sillä ikinä olisi kanttia sanoa sitä kenellekkään. Ja ota nyt kantaa joka helvetin asiaan älä yhteen lauseeseen niinkuin 2kertaa postissani pyysin! Etkö sitäkään ymmärtänyt?

Minäkin olen jollain lailla pitänyt Halmeesta. Hänessä oli jotain sellaista liikuttavaa John Wayne- meininkiä ja vanhan ajan miehisyyden korostamista. Hyvä show-mies aikanaan.
Sitä Presidentti Halosen haukkumista hän kyllä pyysi anteeksi ja myönsi puhuneensa harkitsemattomasti.
Sen halvaantumisen jälkeen hän on mennyt aika huonoon kuntoon, kun tervehtymisen edellytys olisi täys-raittius. Siitä jäi kai joku pysyvä vamma ja on ikävä katsoa, kun ihminen polttaa kynttilää molemmista päistä. Hänellä saattaa kohta sydän tai joku muu pettää.
Minä en kuitenkaan syytä häntä mistään. Joskus elämä vain vie mukanaan. Käsittääkseni hänen törttöilynsä eivät ole koskaan vahingoittaneet toisia ihmisiä ja se on aika tärkeää. Kaikesta kärsii vain hän itse eikä kukaan muu.
Toivoisin, että hän löytäisi uuden suunnan elämälleen.

Tähänkin on hyvin yksinkertainen vastaus. Old_Schooler ei postissaan edes sen kummemmin vittuillut. Kunhan yritti esittää helvetin viisasta ja lämi hienoja sanoja lauseisiin ja kirjoitti tavallisesta poiketen. - -
Kuten "harvinaislaatuinen", "aikalainen", "kumuloitunut", "klassikko", "vauraus" ja "aapinen" vai???

Mä olen itse lukenut "Jumala armahtaa, minä en" ja "Viikingin voimaopas". En voi haukkua niitä missään nimessä paskoiksi kirjoiksi. Ihan mielenkiintoista omaelämänkertaa ja treenijuttua, ei siinä mitään.

Nämä Halmeen kritisoijat ja "dissaajat" vain yrittävät saada teitä Halme-idoleita ymmärtämään, että vaikka se Tony olisi hyppinyt kolmoisvoltteja painaessaan 200kg kireänä WWE ympyröissä, tehnyt 2000kg yhteistuloksen voimanostossa ja voittanut kaikkien maailman nyrkkeilyliittojen MM-tittelit raskaissa sarjoissa ja tyrmännyt kaikki vastustajansa ensimmäisissä erissä 30 sekunnin sisällä, niin siltikään nämä saavutukset - vaikka ne toki erinomaisia omilla aloillaan ovatkin - eivät poista sitä ikävää tosiasiaa, että Halmeen aikaisemmat puheet ja monet puheiden jälkeiset teot ovat niin pahassa ristiriidassa keskenään, että siitä äijästä voi aika rehellisesti käyttää nykyään luonnehdintoja: "Paskanpuhuja" tai "Pelle".

Eikö noi monet "dissaajat" kuitenki lähteny morkaan kaverin koko uraa? Vaikka Halme nykyään paskanpuhuja onkin, ei se sitä välttämättä aikaisemmin ollu. Elämä potkii päähän välillä jokaista.

Eli siis et joko lukenut tekstiäni tai et vain ymmärrä lukemaasi. Jos vanhanen ajattelisi että Halonen olisi lesbo niin ei sillä ikinä olisi kanttia sanoa sitä kenellekkään. Ja ota nyt kantaa joka helvetin asiaan älä yhteen lauseeseen niinkuin 2kertaa postissani pyysin! Etkö sitäkään ymmärtänyt?
Sillä että osaa käyttäytyä ei ole mitään tekemistä kantin kanssa.

Sillä että osaa käyttäytyä ei ole mitään tekemistä kantin kanssa.
Ja tämän jälkeen vielä mietitään miksi suomeen otetaan rekkalasteittan neekereitä? Ainiin eihän sanaa naapuri saa sanoa kuin neekerit itse. Älä tartu esimerkkiin vaan ajattele koko kuvaa. Halme ei hyssytellyt vaan sano mitä ajatteli ja ajatusten takiahan mun mielestä sielä kansanedustajan pallilla pitäisi seistäkkin eikä vain käydä painamassa "poissa" nappulaa. Hienosti ihmiset silti osaavat puuttua näihin turhiin yksityiskohtiin vaikka kuinka nätisti pyytäisi kommentoimaan mun koko näkemystä. Näin saadaan aikaan vain vitun turhaa keskustelua. Kaikkihan tietää että narkkari on paska jätkä joten eiköhän samantien puida onko Halme narkki vai ei niin päästään tästäkin aiheesta yli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom