Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Joo ei ole enää Halmeella asiat kunnossa, jos on vuosiin ollut. Olisko jäävuoren huippu mitä tulee julkisuuteen tempauksista? :D

Kyllä nyt lähti iso osa rispektistä pois mitä tuota miestä kohtaan oli, mutta vielä on jotain jäljellä, onneksi :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se Tony vielä pohjilta nousee! Tai vaikka ei nousisi niin aina tulee olemaan yksi miun idoleista. Eli rispektiä vielä täältä päin tulee vaikka ikää on yli 15 wee.

Todellakin! Ei pysty käsittää kuka tolle antaa respectiä, jos on ikää enemmän kun 15 vee...

Hohhoijaa.. Et kyllä itse yhtään sen vanhemmalta kuulosta? Sekin on häpeämisen arvoinen juttu jos ei satasta penkkaa. En minäkään nyt mikään Halme fani ole mutta aivan älytöntä pilkkaamista sekin jätkä joutunut kokemaan. Tapanarkkarit ja naistenpuukottajatkin pääsee helpommalla. Ja miten kukaan jaksaa edes puida asiaa niin kovasti jos henkilö vituttaa. En minä ainakaan jaksa minnekkää foorumeille kirjotella tuhatta kertaa kuinka paska tyyppi Tukiainen on..

Ja vaikka Halme tekeekin toista ja sanoo toista, niin täytyy muistaa että joku ylimääräinenkin saattaa ottaa tyhjään päähänsä joitakin viisaita asioita mitä Halme on mennyt laukomaan. Enemmän nuorisoa Halme on kasvattanut kun yksikään muu kansanedustaja tässä maassa ja se on helvetti jo tittelin arvoinen asia!

Meitsi ei tajua sitä, että miksi vitussa se lopetti sen reenaamisen kuin seinään? Eihän Tony nyt 2000 luvun alussa mikään nollarasvakehari ollut, mutta kokoa ja voimaa oli vielä. Sitten yhtäkkiä täydellinen failure, ja äijästä ei ole kuin pää jäljellä.

Sitä päivää odottelen kun keltasessa lehdessä lukee: Tony Halme pahoinpideltiin parin tummaihoisen miehen toimesta...se olis aika niitti kaverille, joka on piessyt itse yli 10 jätkää kerralla aiemmin.

Hohhoijaa.. Et kyllä itse yhtään sen vanhemmalta kuulosta? Sekin on häpeämisen arvoinen juttu jos ei satasta penkkaa. En minäkään nyt mikään Halme fani ole mutta aivan älytöntä pilkkaamista sekin jätkä joutunut kokemaan. Tapanarkkarit ja naistenpuukottajatkin pääsee helpommalla.
No joo, kai tuota voi vähän sääliä...

Tai ei sittenkään, itsehän on hommansa kussut.

Hohhoijaa.. Et kyllä itse yhtään sen vanhemmalta kuulosta? Sekin on häpeämisen arvoinen juttu jos ei satasta penkkaa.

Katoitko videon ?

Se olis vastakommentti Halmeen kommenttiin videolla(sanoin penkkaavansa vielä 150)!

Käsitit siis kaiken aivan väärin.

:david:

Niin.. mitään hyväähän mies ei ole ikinä tehnyt. Ei muuta kun saunan taakse suoraan.
Ai niin, poistihan se huumeet kaduilta... tuolla perusteella saakin perseillä sitten loppuelämän.

Edit: eiku se taisikin vain luvata noin jos pääsee eduskuntaan.

Edelleenkin... tod moni pakkislainen ja varmaan jokunen tähän threadiinkin kirjoittavista on samas iässä vähintään samas jamassa, ja osa jo kasvaa horsmaa. Kaikella on hintansa, kuluttava elämä ja raskaat huvit, douppaus ja piristeet, bilehuumeet, viina...kyllä ne keski-ikään mennessä pehmentää pääkopan tai kropan tai molemmat. Siihen ei auta, vaikka kunnossa ja elämässä kiinni ollessaan uhotaan ja ollaan kuolemattomii ja ihmetellään että miksei loppuunpalanut ja sairas keski-ikäinen Halme enää treenaa jne..

Mulla ihan sellanen fiilis että suurinosa nyt Halmetta pilkkaavista ja vihaavista on aikoinaan jumaloinut Halmetta, mutta fanaaminen ja jumalointi on kestäny vaan niin kauan kuin sankari on ollu kondikses, iso ja vahva ja kaikkee. Voittajan puolella kiva olla, mutta kun sama henkilö väsähtää ja tippuu kovaa ja korkeelta niin sillon kääntyy vihaksi tilanne siitä syystä että tissiposkien omat fantasiat tippuu alas siinä samalla!!!

Mä en oo Halmetta fanannu ikinä, mutta enempi nykyisin jaksan antaa sille rispektii kuin sillon kun se kovas lääkitykses oli ns kunnossa jne. Noin kovan pudotuksen kokeneista on iso osa vetäny jojoon itsensä. Ja parikymppiset isin ja äitin siivellä elävät pakkisbodarit päättää päivänsä tai väsyy paljon pienempienkin vastoinkäymisten edessä, kunhan tulee se vaihe että ollaan omillaan ja pitää itse hoitaa laiffi ja asiat ja sotkut.

ELi antakaa nyt olla sairaan miehen rauhassa, Tony on Tony, ihan yhtälailla se on ollu pelle sillonkin kun oli iso, ja show ja illuusio pyöri! EI kukaan sillä elämäntavalla kovin vanhaks saa pidettyy korttitaloo pystyssä.

Ja jos joku on erimieltä niin lukekaa/lainatkaa koko mun teksti älkääkä lainailko jotain irrallisii lauseita.

Pitäis varmaan olla erikseen thread jossa haukuttais epäonnistuneita ja sairaita ja vammaisia ja konkurssin tehneitä ja kolarin ajaneita ja avio/avoliitosta eronneitä ja jätettyjä jne... paskahousujahan ne on kaikki :david: eiks niin

Edelleenkin... tod moni pakkislainen ja varmaan jokunen tähän threadiinkin kirjoittavista on samas iässä vähintään samas jamassa, ja osa jo kasvaa horsmaa. Kaikella on hintansa, kuluttava elämä ja raskaat huvit, douppaus ja piristeet, bilehuumeet, viina...kyllä ne keski-ikään mennessä pehmentää pääkopan tai kropan tai molemmat. Siihen ei auta, vaikka kunnossa ja elämässä kiinni ollessaan uhotaan ja ollaan kuolemattomii ja ihmetellään että miksei loppuunpalanut ja sairas keski-ikäinen Halme enää treenaa jne..

Mulla ihan sellanen fiilis että suurinosa nyt Halmetta pilkkaavista ja vihaavista on aikoinaan jumaloinut Halmetta, mutta fanaaminen ja jumalointi on kestäny vaan niin kauan kuin sankari on ollu kondikses, iso ja vahva ja kaikkee. Voittajan puolella kiva olla, mutta kun sama henkilö väsähtää ja tippuu kovaa ja korkeelta niin sillon kääntyy vihaksi tilanne siitä syystä että tissiposkien omat fantasiat tippuu alas siinä samalla!!!

Mä en oo Halmetta fanannu ikinä, mutta enempi nykyisin jaksan antaa sille rispektii kuin sillon kun se kovas lääkitykses oli ns kunnossa jne. Noin kovan pudotuksen kokeneista on iso osa vetäny jojoon itsensä. Ja parikymppiset isin ja äitin siivellä elävät pakkisbodarit päättää päivänsä tai väsyy paljon pienempienkin vastoinkäymisten edessä, kunhan tulee se vaihe että ollaan omillaan ja pitää itse hoitaa laiffi ja asiat ja sotkut.

ELi antakaa nyt olla sairaan miehen rauhassa, Tony on Tony, ihan yhtälailla se on ollu pelle sillonkin kun oli iso, ja show ja illuusio pyöri! EI kukaan sillä elämäntavalla kovin vanhaks saa pidettyy korttitaloo pystyssä.

Ja jos joku on erimieltä niin lukekaa/lainatkaa koko mun teksti älkääkä lainailko jotain irrallisii lauseita.

Pitäis varmaan olla erikseen thread jossa haukuttais epäonnistuneita ja sairaita ja vammaisia ja konkurssin tehneitä ja kolarin ajaneita ja avio/avoliitosta eronneitä ja jätettyjä jne... paskahousujahan ne on kaikki :david: eiks niin

Lainasin koko tekstin. Ite arvostin Tonya silloin kun hän meni eduskuntaan ja lupasi tehdä kaikkensa jotta tietyt asiat tässä valtakunnassa muuttuisi. Mitä tapahtui? Niinpä, ei mitään. Pelkkää sekoilua ym. Mies selittää kuinka on huumeita vastaan, silti itse vetää vipua ja kolaa ym. Melkoista kaksinaismoralismia.
Tällä hetkellä tunnen Tonya kohtaan lähinnä sääliä, mitä varmaan ei tulisi tuntea, ainakin jos Tonylta itseltään kysytään. Edelleenkin hattu nousee miehelle vanhojen saavutusten osalta, mutta oishan ton jatkon voinut hoitaa hienomminkin. Taisi kuitenkin loppupeleissä olla suu isompi kuin pallit.

Edit; ja mitä tulee tohon jojoon vetämiseen, niin Tony on liian narsistinen tekemään tuollaista ja muutenkaan ei ole mikään luovuttaja-tyyppi.

Lainasin koko tekstin. Ite arvostin Tonya silloin kun hän meni eduskuntaan ja lupasi tehdä kaikkensa jotta tietyt asiat tässä valtakunnassa muuttuisi. Mitä tapahtui? Niinpä, ei mitään. Pelkkää sekoilua ym. Mies selittää kuinka on huumeita vastaan, silti itse vetää vipua ja kolaa ym. Melkoista kaksinaismoralismia.
Tällä hetkellä tunnen Tonya kohtaan lähinnä sääliä, mitä varmaan ei tulisi tuntea, ainakin jos Tonylta itseltään kysytään. Edelleenkin hattu nousee miehelle vanhojen saavutusten osalta, mutta oishan ton jatkon voinut hoitaa hienomminkin. Taisi kuitenkin loppupeleissä olla suu isompi kuin pallit.

ihan samaa mieltä! Mutta olihan Tonyn laiffi hataralla pohjalla jo silloinkin kun hän meni eduskuntaan jne, ja todellakin oli vaan suuri suu silloin! Mutta niin on monella, tod monen ego ja itsetunto rakentuu suureltaosin douppauksen varaan! Kun vedetään testotasot normitasoihin niin kummasti tippuu statuskin, ja kilpailevien bodareiden on lähes toivoton päästä ikinä balanssiin kun douppii takana jopa kymmenii vuosii. Mun mielestä koko Tonyn ennen sairastumista ollut status oli valheellista, ja sen rakentamisella oli ollut kova hinta, mikä oli tulossa jokatapauksessa pian maksuun.. sääliä mäkin tunnen, mutta kun lasketaan kuinka kauan Tonyn douppaus sekä piristeiden käyttö oli kestänyt, niin on ihan luonnollista että laskut tulee. Nyt se oli harmittavan raju.

Sori, kiellosta huolimatta lainaan vain tämän kohdan koska se on mielestäni oleellisin. Mitään mainitsemistasi ryhmistä ei ole aihetta haukkua, mutta paskanpuhujia saa kyllä lytätä niin paljon kuin sielu sietää ja mitään muuta Halme ei enää aikoihin ole ollut. Halmeella on ollut aina kovat jutut, mutta aikoinaan se edes yritti myös seistä puheidensa takana hankalissakin paikoissa.

Nämä Halmeen lupaukset ennen kansanedustajauraa sekä niiden ja todellisen toiminnan ristiriita olivat aikanaan se piste, missä mun rispektit Halmetta kohtaan alkoivat tippumaan ("ensimmäistäkään taksimatkaa en tee veronmaksajien piikkiin" jne...)

Halmeen elämässään läpikäymät jutut huomioon ottaen mä en välttämättä jaksaisi tämänkertaisellekaan sekoilulle itsessään muuta kuin vähän pudistella päätäni, mutta nimenomaan nuo selitykset että "tämän ainoan kerran kokeilin, huumeille ehdoton ei" jne. nostavat kyllä vitutuskäyrän pilviin.

Lainasin koko tekstin. Ite arvostin Tonya silloin kun hän meni eduskuntaan ja lupasi tehdä kaikkensa jotta tietyt asiat tässä valtakunnassa muuttuisi. Mitä tapahtui?

Miksi arvostit miestä joka hämäsi äänestäjänsä luulemaan että hän tekee eduskunnassa jotain ihmetöitä?Siinähän oli alusta alkaen selvä että Halme ei ymmärtänyt Suomen poliitiikasta tai eduskunnan työstä hölkkäsen pölähtämää.Tämänhän se itsekkin joutui myötämään aika nopeasti kun ei tajunut nistä valiokuntien hommista yhtään mitään.Ainoa asia mistä sai suunsa auki oli jatkuva lässytys veteraaneista siinäkin asiassa oli ihan pihalla.Vastenmielinen roinaa ja huumeita käyttävä väkivaltainen paska joka ratsasti sotaveteraaneilla eduskuntaan idioottien äänillä.

Miksi arvostit miestä joka hämäsi äänestäjänsä luulemaan että hän tekee eduskunnassa jotain ihmetöitä?Siinähän oli alusta alkaen selvä että Halme ei ymmärtänyt Suomen poliitiikasta tai eduskunnan työstä hölkkäsen pölähtämää.Tämänhän se itsekkin joutui myötämään aika nopeasti kun ei tajunut nistä valiokuntien hommista yhtään mitään.Ainoa asia mistä sai suunsa auki oli jatkuva lässytys veteraaneista siinäkin asiassa oli ihan pihalla.Vastenmielinen roinaa ja huumeita käyttävä väkivaltainen paska joka ratsasti sotaveteraaneilla eduskuntaan idioottien äänillä.

Hienosti sanottu. Nimeä nyt ohimennen sitten joku "hyvä" kansanedustaja, vai olisitko kenties sinä kaikista paras?

Hienosti sanottu. Nimeä nyt ohimennen sitten joku "hyvä" kansanedustaja, vai olisitko kenties sinä kaikista paras?

He he kohenetaas tulta pikkasen.Mä olen melko varma että Astrid Thorsin äänestäjät ovat ihan tyytyväisiä hänen työhönsä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom