Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Halme nyt on vaan tuollainen julkisuudenhakuinen pelle.
Mistä vetoa niin ylihuomisen seiskassa on taas "Tony Halme katuu tekojaan"
"Halme: Aloitan uuden elämän" "Tony Halme: otan oppia virheistäni".

:kakka:
Sehän taisi jo kerran tulla uskoon :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No hei, siitä on jo kuusi vuotta (KLIK). Eihän kukaan enää tuollaisia muista, joten miksei voisi tulla uudestaankin uskoon.

No eikai toi nyt niin erikoista ole? Ja ei siitä oo mitään tietoo että onko ollu sen kummemmin piri/kokkelipäissään. Oon kuullu sellasestakin että joku sai ajokieltoo ja merkinnän kun löytyi kannabiksesta merkkejä, ja oli poltellut useampi päivä sitten. Ja ei ajanut pössyis. Teistäkin osa polttelee, vaikka nyt niin tuomitsette. Toki pilvi ja piri ym painii eri sarjas mutta kuitenkin. Voitu pysäyttää vaan muuten, ja sit laitettu nuolemaan tikkaria eli huumetestiin kun nähty kuka kyseessä.

No Halme on jokatapaukses lujaa elänyt mies, ja teistäkin jotka nyt mollaatte, niin osa teistä väsyy ja sairastuu samalla tavalla tohon ikään mennessä. Raskas elämäntyyli tekee ton. Halme on sairas, eläkkeellä, happivaje teki tehtävänsä jne. Mitä ihmettelemistä siinä on. Hyvä että ihmisillä on ihanteita ja periaatteita, en tunne ainuttakaan joka silti ihan täysin eläis niiden mukaan. Tunteeko joku muu? Mä tunnen monta jotka on sellasia asioita vastaan mitä silti tekevät. Hyvä mun mielestä kannustaa muita silti esim huumeettomaan elämään, vaikka itse käyttäiskin. Ei kai sekään olis hyvä että jokainen käyttäjä vaan suosittelis kovii huumeita nuorille jne? Ihan liian moni tekee sitäkin

Uskomatonta, et jotkut jaksaa viel puolustella Halmeen toilailuja. Se, että joku on ollut joskus kuuluisa ja hyvä jossain ei oikeuta häntä millään tavalla tekemään laittomuuksia. Kannabishan näkyy testeissä jopa muutaman viikon eikä ne testit pysty ainakaan vielä kertoa, että milloin kyseistä ainetta on käytetty. Piri, jos se nyt sitä veti, näkyy veressä maksimissaan 48 tuntia.

Mun puolest on ihan sama vaikka Halme menehtyis omissa toilailuissaan, kunhan ei vie muita mukanaan.

Piri, jos se nyt sitä veti, näkyy veressä maksimissaan 48 tuntia.

Omakohtaisia kokemuksia? Halmehan sanoi että "edellisenä iltana veti pari viivaa", eikö se muka tajunnu että näkyy? Jos vetää kovan kännin ni ei sillonkaan oo ajokunnossa vielä aamulla. Kyllä nää hommat meni naurettavalle tasolle jopa Halmeeltakin. Missä on Timo Soini nyt vaikka mies ei enää eduskunnan penkkejä painakkaan.

Omakohtaisia kokemuksia? Halmehan sanoi että "edellisenä iltana veti pari viivaa", eikö se muka tajunnu että näkyy? Jos vetää kovan kännin ni ei sillonkaan oo ajokunnossa vielä aamulla. Kyllä nää hommat meni naurettavalle tasolle jopa Halmeeltakin. Missä on Timo Soini nyt vaikka mies ei enää eduskunnan penkkejä painakkaan.
Mitä vittua Soini tähän liittyy!

Hyvä että ihmisillä on ihanteita ja periaatteita, en tunne ainuttakaan joka silti ihan täysin eläis niiden mukaan. Tunteeko joku muu? Mä tunnen monta jotka on sellasia asioita vastaan mitä silti tekevät. Hyvä mun mielestä kannustaa muita silti esim huumeettomaan elämään, vaikka itse käyttäiskin.

Et puhu nyt Halmeesta. Halme hakkui aikanaan muita kovaan ääneen ja väitti itse olevansa parempi. Se täysin eri asia. Niin kovaan ääneen mies paasasi, ettei sitä ihan heti unohdeta. Nyt mies vetää siis ihan "oikeitakin" huumeita. Mitähän hän seuraavaksi tekee. Tulee ulos kaapista?

Kyllä on Halmetta kunnioitus Halmetta kohtaan nyt mennyt lopullisesti. Aina saatana selittämäs kuinka huumevastainen muka on ja sit ite ajelee koksu päissää tuol pitkin poikin. Täys urpo. Samassa kastissa Muhammet Rantalaisen kanssa.

Te ootte vittu vain kateellisia. Halme on saavuttanut niin paljon, että kyllä sitä voi vaikka loppu elämän perseillä. Aina löytyy näitä "ymmärtäjiä". Tuo jätkä on ollut mun silmissä aina pelkkä paskan puhuja ja nykyään se on täys nolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom