Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Siis eiks Matti sanonu ihan selvästi, että se hoitaa kuntoaan haravoimalla ja olemalla mahdollisimman paljon pihalla? Johon sitten lisäs (läpällä?), että "Siis en ole ulkona kuvioista vaan olen pihalla" tjsp.

Älkääs nyt haukkuko prkl. Ite ainaki olin tyytyväinen Matin puolesta, kun oli niin skarpin ja hauskan olonen. Ihan muuta, kuin sillon Joonas ja Ruuben (tai jotain sellasta) ohjelmassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nor sanoi:
Siis eiks Matti sanonu ihan selvästi, että se hoitaa kuntoaan haravoimalla ja olemalla mahdollisimman paljon pihalla? Johon sitten lisäs (läpällä?), että "Siis en ole ulkona kuvioista vaan olen pihalla" tjsp.

Älkääs nyt haukkuko prkl. Ite ainaki olin tyytyväinen Matin puolesta, kun oli niin skarpin ja hauskan olonen. Ihan muuta, kuin sillon Joonas ja Ruuben (tai jotain sellasta) ohjelmassa.

No voi elämä. Oliko tuo haukkumista prkl? Ilmeisesti olin ainoa, jonka mielestä se kyseinen kohta oli hauskaa sössötystä. Ei todellakaan sanonut noin selvästi ja mutkattomasti kuin tuossa sinun esimerkissä. Sanoihan jompikumpi juontajistakin, että tästä taisi tulla uusi Matin lentävä lausahdus. Muutenhan se oli ihan kyllä skarppina, mutta sama se minulle. Halmeesta kai tässä muutenkin pitäisi jaaritella.

Eipä tuo puhe enää paljoa eroa Ozzy Osbournen omasta.

Halmeen haastattelu tän viikon Seiskassa pelasti mun päivän. :)

"Olin kaksi vuotta pakkoraittiina, ja se ei ollut kivaa. Elämäni oli tylsää, kun ei ollut päämääriä: on mukava odottaa vappua ja juhannusta ja..."

Mukavaa, että miehellä on päämääriä!
Ja tää oli kans aika hupaisa:

"Onko sinulla alkoholiongelmaa?
- Ei. Niin kauan kuin ei vahingoita toista, saa tehdä mitä haluaa."

Aika harmittomiahan suurin osa noista puistojen juopoistakin on...

jos haluatte olla nauramatta niin katsokaa 00.30 mtv3 alkava PONTEROSA

ameriikan ihme ja hyvä näyttelijä Tony Halme!!!!

on niin huono,että pakko katsoa uudestaan:lol2:

ponterosa on hyvä ja halme on vanha oma itsensä. heittelee muutamia hyviä spiikkejä siinä :). kokoakin on vielä tonyssa hyvin noihin aikoihin :rock:

neutraali sanoi:
ponterosa on hyvä ja halme on vanha oma itsensä. heittelee muutamia hyviä spiikkejä siinä :). kokoakin on vielä tonyssa hyvin noihin aikoihin :rock:

Samoilla linjoilla neukkiksen kanssa:rock:

Meitsi ainakin kattoo Ponterosan. :D

"Sori, mulla oli justii muna kädessä" :D:D
Wanha mutta naurattaa silti :P

paras kohta koko leffassa on se kun s.kinnunen rupeaa piipittämään siellä leirintä alueella siitä kun halme heittää sille, että tuo sun tankkis(s.kinnusen vaimo) ois voinu jättää muutaman sata korvapuustia syömättä, kinnunen hermostuu entisestään ja sanoo halmetta apinaksi jolloin halme nousee portaikolta ja heittää sille: vitun mikkihiiri, sulla on tasan 30sekuntia aikaa häipyy tai mä väännän sun pääs sun perseeseen. :D:D .

halme oikein nauttii roolistaan siinä kohtaa :D. ponterosa on hyvä, oon varmaan 10kertaa kattonu läpi sen :hyper:

Koneella on ollu tuo Ponterosa jolloin katoin sen 100 kertaa läpi, nyt oli mukavempi kattella hieman parempaa kuvanlaatua. "paskat tehän ootte häämatkalla".

neutraali sanoi:
paras kohta koko leffassa on se kun s.kinnunen rupeaa piipittämään siellä leirintä alueella siitä kun halme heittää sille, että tuo sun tankkis(s.kinnusen vaimo) ois voinu jättää muutaman sata korvapuustia syömättä, kinnunen hermostuu entisestään ja sanoo halmetta apinaksi jolloin halme nousee portaikolta ja heittää sille: vitun mikkihiiri, sulla on tasan 30sekuntia aikaa häipyy tai mä väännän sun pääs sun perseeseen. :D:D .

halme oikein nauttii roolistaan siinä kohtaa :D. ponterosa on hyvä, oon varmaan 10kertaa kattonu läpi sen :hyper:

Toi on kyllä koko leffan paras kohta. :) Helvetin hyvin rytmitetty vielä tuo viimeinen lause; "tai mä, väännän sun pääs, sun perseeseen". :D

Muuten toi leffa ei niinkään jaksa innostaa, vaikka siinä jotain hauskoja kohtia onkin. Näytteleminen on niin onnetonta, että siitä lähtee eniten pisteitä.

Halmeen puhe muuttui kyllä selvästi sen ampumisepisodin jälkeen, mutta ei se missää vaiheessa ollut läheskään noin sekavaa mitä tuossa uudessa videossa.

Tässä video, joka on kuvattu oikeudenkäynnin jälkeen 2004:
Video

"Loppu elämä selvänä"

Tony ennen sairaalareissuja 2003:
Video

"Paa tiliskivet taskuu, ettet lennä suoraa vittu tonne Helsinkiin saakka"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom