AT sanoi:Höh.. Noi videot ei toimi mulla =|
Jos tota paskaa välttämättä haluaa katsoa niin sitten realplayer asennukseen.
Tais olla Tony pameissa tai jossain, niin kamalaa sönköttämistä oli toi haastattelu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AT sanoi:Höh.. Noi videot ei toimi mulla =|
gianasisters sanoi:
Tuolta seiska-tv:n arkistosta kun "vahingossa" avasin matti ja mervi torinossa pätkän niin lähtee niin hyvin se nykäsen murjaisu: "näköjään jossei ole alkoholisti niin ei voi pärjätä tässäkään lajissa, eikä kyllä missään muussakaan urheilulajissa." Tulee masan suusta ku apteekin hyllyltä ja vakavalla kokemuksen rintaäänellä. Vois vaikka sanoa että asiantuntijan näkemyksellä ON painoarvoa.
Sen verran vielä aiheeseen liittyen että Tony taitaa harmi kyllä olla mennyttä miestä. Ymmärtääköhän se ite että sen puheesta ei saa ainakaan ton haastattelun perusteella ajoittain mitään tolkkua. Jotenkin ne pienet naurunpurskahduksetkin kuulosti ihan sellaselta hullun hirnumiselta.
Ihan pahaa kattella kun ihminen tuolla tavalla lyhyessä ajassa romahtaa.
No, tony on tiensä valinnut ja kantaa nyt seurausten painolastia.
neutraali sanoi:tonyn sönkkäämisen uskon johtuvan jostain aivovauriosta tms.. minkä hän sai silloin kun oli se ase episodi. eli mies sönköttää vaikkei olis lääkkeissäänkään, valitettavasti.
Fatso sanoi:.... Nykäsen Masalla Joonas & Ruben showssa,,..
Road sanoi:Mie kun olin kattovinani että Mattipa on ryhdistäytynyt. Luulin että se olis jopa ihan selvinpäin.