Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eka linkki ei toiminu,mutta arkistosta löyty sama pätkä.

hahahaaaa,vittu tuota halmetta:hyper:

jätkä papattaa ku papattimatto pikkupoikana:lol2:

ei se oo kyllä täyspäinen,saatana!

Toimi mulla, kun painoin oikeaa nappia ja valitsin "play in Real Player".

:offtopic:
Tuolta seiska-tv:n arkistosta kun "vahingossa" avasin matti ja mervi torinossa pätkän niin lähtee niin hyvin se nykäsen murjaisu: "näköjään jossei ole alkoholisti niin ei voi pärjätä tässäkään lajissa, eikä kyllä missään muussakaan urheilulajissa." Tulee masan suusta ku apteekin hyllyltä ja vakavalla kokemuksen rintaäänellä. Vois vaikka sanoa että asiantuntijan näkemyksellä ON painoarvoa.

Sen verran vielä aiheeseen liittyen että Tony taitaa harmi kyllä olla mennyttä miestä. Ymmärtääköhän se ite että sen puheesta ei saa ainakaan ton haastattelun perusteella ajoittain mitään tolkkua. Jotenkin ne pienet naurunpurskahduksetkin kuulosti ihan sellaselta hullun hirnumiselta.
Ihan pahaa kattella kun ihminen tuolla tavalla lyhyessä ajassa romahtaa.
No, tony on tiensä valinnut ja kantaa nyt seurausten painolastia.

gianasisters sanoi:
:offtopic:
Tuolta seiska-tv:n arkistosta kun "vahingossa" avasin matti ja mervi torinossa pätkän niin lähtee niin hyvin se nykäsen murjaisu: "näköjään jossei ole alkoholisti niin ei voi pärjätä tässäkään lajissa, eikä kyllä missään muussakaan urheilulajissa." Tulee masan suusta ku apteekin hyllyltä ja vakavalla kokemuksen rintaäänellä. Vois vaikka sanoa että asiantuntijan näkemyksellä ON painoarvoa.

Sen verran vielä aiheeseen liittyen että Tony taitaa harmi kyllä olla mennyttä miestä. Ymmärtääköhän se ite että sen puheesta ei saa ainakaan ton haastattelun perusteella ajoittain mitään tolkkua. Jotenkin ne pienet naurunpurskahduksetkin kuulosti ihan sellaselta hullun hirnumiselta.
Ihan pahaa kattella kun ihminen tuolla tavalla lyhyessä ajassa romahtaa.
No, tony on tiensä valinnut ja kantaa nyt seurausten painolastia.

tässä kohti repesin:lol2:
halme on niin pilleripöhnässä,että voi jee!!!

mies puhuu,hitto,kaikki sanat putkeen ilman mitään taukoa.armoton porina varmaan ku muutaman oluen ottaa...

sekin on niin että kun se yrittää lääkkeistä eroon,niin todellisuudessa ne korvataan toisilla ja tonin tapauksessa ihan selvästi sekoittavilla:lol2:

eiku pressaksi vaan!!!

siis tonyhan on pameissaan tuossa pätkässä koska häntä vieroitetaan pameilla muista lääkkeistä, se on fakta. tonyn sönkkäämisen uskon johtuvan jostain aivovauriosta tms.. minkä hän sai silloin kun oli se ase episodi. eli mies sönköttää vaikkei olis lääkkeissäänkään, valitettavasti.

Eikö tässä vaiheessa voi jo eduskunnassa vaihtaa varaedustajan paikalle.

Luulisi että diagnooseja ovat tehneet ammattitaitoisemmatkin tahot kuin iltlapiltapläivälehdet.

neutraali sanoi:
tonyn sönkkäämisen uskon johtuvan jostain aivovauriosta tms.. minkä hän sai silloin kun oli se ase episodi. eli mies sönköttää vaikkei olis lääkkeissäänkään, valitettavasti.

Sen ase episodin jälkeen tuo puhe tosiaan meni paljon huonommaksi.

Ihan normaalin olonenhan se oli. Puhe oli vaan hiukan nopeeta höpöttämistä, joka johtuu varmaankin pääosin tämän hetkisestä lääkityksestä, mutta aivan sama Tony Halme siellä oli juttujen takana kuin aina ennenkin..

Pakko myöntää, että nauratti aika lailla tuo Tonyn puhe.
Toisaalta mielialalääke-koukussa on suomalaisia ihan pirusti. Henk.koht. kokemusta on. Ja vieroitus niistä on todella vaikeaa. Ei käytännössä voi tehdä yhtään mitään. Eli ei se kyllä ole naurun asia vaikka itseäkin tuo video huvitti.

Fatso sanoi:
.... Nykäsen Masalla Joonas & Ruben showssa,,.. :)

"Mä oon niinku ulkona, tai siis en sillain ulkona..., siis mä oon pihalla, ....eiku en siis sillain pihalla..., oon niinku fyysisesti pihalla..." :jahas:

-edit- Jaa, taidan olla itse pihalla eiku ulkona... Ylläolevahan oli Tuomas&Juuso shöyssä.

Mie kun olin kattovinani että Mattipa on ryhdistäytynyt. Luulin että se olis jopa ihan selvinpäin.

Joo, harmi kun puheesta ei saa selvää. Ei ne aivot ole ihan top conditionissa Tonylla enää:( Se on vaan 70% Halme enää.

Road sanoi:
Mie kun olin kattovinani että Mattipa on ryhdistäytynyt. Luulin että se olis jopa ihan selvinpäin.

Saattoipa jopa ollakkin, mutta tuo "lause" oli semmoista perinteistä Mattia.

"...Mä lupaan taistella loppuun asti mun äänestäjien puolesta ja mä takaan, että jos peli menee kovaksi niin mua ei kanneta eduskunnasta pihalle yhtä helposti kuin Vennamoa..."

Tässä varsin hilpeä lainaus Tony Halmeen wikiquoten sivulta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom