Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Poy
Kumpi on treenaamisen kannalta parempi öljyssä oleva vai vedessä oleva tonnikala. Itse tykkään enempi tosta öljyssä olevasta.
Onko toi öljy jotain sen kalan omaa ja onko tyydyttyneitä vai tyydyttämättömiä rasvoja?
Originally posted by Away
Minua kiinnostaisi myös samat asia..
Öljyssä olevassa on 100 g:ssa aika paljon vähemmän proteiineja mitä vedessä olevassa tonnikalassa! Jostain luin, että se olisi auringonkukkaöljyä tms., en tiedä sitten.
Originally posted by Poy
Kumpi on treenaamisen kannalta parempi öljyssä oleva vai vedessä oleva tonnikala. Itse tykkään enempi tosta öljyssä olevasta.
Onko toi öljy jotain sen kalan omaa ja onko tyydyttyneitä vai tyydyttämättömiä rasvoja?
Originally posted by aidan
No vetessä ny tietenkin. Ei sitä öjlytunaa saa millään alas. :D
Originally posted by Sumu
Mitenkäs ihmeessä tuo maku liittyy siihen treenaamiseen? Siitähän tässä alunperin piti olla kyse...
Originally posted by vitvall
rainbow:n tonnikala vedessä on ehdoton ykkönen.
halvempi kuin muut, 185g (vettä 40g) noin 50 senttiä muut noin euron. proteiinia 27g sadassa grammassa, muissa ei lue, finelin mukaan 22g sadassa grammassa.
Originally posted by Sumu
Mitenkäs ihmeessä tuo maku liittyy siihen treenaamiseen? Siitähän tässä alunperin piti olla kyse...