Petkele
Originally posted by gnut
mä syön halvinta mitä hyllyltä löytyy koska en oo neiti
OIKEIN! sitähän saakin paljon enemmän...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by gnut
mä syön halvinta mitä hyllyltä löytyy koska en oo neiti
Originally posted by Yade
Nousivatkos muuten tunarin hinnat EU:n myötä vai miten? Muistelisin vain hamasta lapsuudestani eli joskus 90-luvulta ;) tunaria saaneen tyyliin 5 purkkia kympillä.. On meinaan niin sikamaisen kallista nykyään, että pitää käydä useammin katsastamassa katiskat järvestä...
Originally posted by Slowmo21
Itsekin olin kuullut, että hiutaleissa olisi myös ei-niin-hyviä osia kalasta. Onko tosiaan näin?
Originally posted by phy73
Rainbow luxuskalaa vedessä paloina..nam!!
Originally posted by Kimmo
Vedin opiskeluaikana yhden talven aikana varmaan rekkalastillisen
noita halpatonnikalapurkkeja, ja nyt jo pelkkä tunan haju saa melkein laatan lentämään.
Originally posted by Yade
Nousivatkos muuten tunarin hinnat EU:n myötä vai miten? Muistelisin vain hamasta lapsuudestani eli joskus 90-luvulta ;) tunaria saaneen tyyliin 5 purkkia kympillä.. On meinaan niin sikamaisen kallista nykyään, että pitää käydä useammin katsastamassa katiskat järvestä...
Kyllä! tuo abba tonnikala on kyllä hyvää. mutta kallistakin.. mun porukat tykkäävät tuosta ja aina kun äippä tuokin ko. tonnikalaa, niin se jo illalla ihmetellä: "no mihinkäs minä ne tonnikalat laitoinkaan?" :DOriginally posted by msj81
abban tonnikama on parasta mutta kallista. yli kympin purkki.
Originally posted by mho
Niissä hiutaleissa on kalojen huonoimmat osat, ts kaikki se mitä jää jäljelle kun laadukkaampi tavara laitetaan paloina purkkeihin. Joskus olen löytänyt niistä palan puutakin, hiutaleet ei kyllä maistu.
Originally posted by mho
Niissä hiutaleissa on kalojen huonoimmat osat, ts kaikki se mitä jää jäljelle kun laadukkaampi tavara laitetaan paloina purkkeihin.
Originally posted by Zakk
Oisko esittää faktaakin tästä asiasta? Siis muuta kun omiin kokemuksiin perustuvaa.
Oisko esittää faktaakin tästä asiasta? Siis muuta kun omiin kokemuksiin perustuvaa.
Itse olen aina vetänyt halvinta mahdollista eli euroshopperia hiutaleina vedessä. Hyvin on maistunut ja ikinä en ole mitään epämääräistä huomannut. Empä kyllä ole niin tarkkaan tutkinutkaan, kun sekotan ne aina johonkin muuhun ruokaan, useimmiten riisiin tai pastaan.
Originally posted by Tomi77
Mistä muusta se hintaero voisi johtua?