Tonnikala vs tonnikala - mikä onkaan parasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slowmo21
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mitähän mulla on ollut... Vielä puolivutta sitten söin vain tonnoa ÖLJYSSÄ, mutta sitten jonkun "kehoituksesta" vaihdoin veteen. ja tottunut olen, vaikka aiemmin suurinpiirtein oksensin vedessä olevat tonnot. Edelleen mietinh kuitenkin, että kun sitä rasvaa on saatava ja suurin osahan siinä purkissa on KASVISÖLJYÄ (kaikki?!) niin miksei ottaisi niitäkin öljyjä (ainakin osa valuttamalla) koska muutenkin sitä öljyä lisäilee iltapaloihin??!??! sitten ei ainakaan tarvis miettiä että tuleeko tarpeeksi öljyä per päivä. VAI?

ai niin. oma suosikki on pirkka; suht halpaa ja hyvälaatuista. joskin syön myös niitä piniä purkkeja, jotka on 3:n pakkauksissa. teen usein sillai että ostan niitä tonnikalaa satay EI KUN MIKÄ _KASTIKE? ;D ;D -kastikkeessa olevaa ja jaan sen ison purkin kahtia ja lisdään molempiin osiin pienen purkin vedessä olevaa tonnoa ja on hhjyyyvää ja tulee mun kokoiselle tarpeeksi kerta-annoksena prodea.

se mitä mietinj on just se METALLIN imeytymine siihen kalaan.. noooh... kaikesta saa kaikkea ja mitään ei sais syödä ettei jotain epäterveellistä muka sais ... :eek:

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom