BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
@Mike hei, vissiin sivuston linkitykset vituillaan kun kaivaan PETA:n foorumilta tavaraa Kohosen ketjuun. Niinku mestari tuossa jo sanoki, ni jutellaanko välillä vaikka hauiskäännöistä.

En, mutta lähtökohtaisesti on pyrkimys aina eettisyyteen kuluttajavalinnoissa. Monesti on käyminen loppunut jossain vaatekaupassa tai jonkun tuotteen ostaminen. Ajattelin, että sinua urheilijana edes sponsorien takia kiinnostaisi. Mutta kun et ole mitään väärää nyt tehnyt mielestäsi. Mulle pari kymppisenä nuorenakin on selvää että tollasissa eläintarhoissa ei käydä missä tiikereitä huumataan. Sinä olet osasyy siihen, miksi tuollainen paikka on auki, mutta et pysty sitä selvästikkään näkemään.

Juu, mutta minä tosiaan tunnen piston sydämessäni enkä puolustele tekemisiäni jos saastutan autoilulla yms. Päinvastoin, voin miettiä miten paljon voisin karsia ylimääräistä autoilua. On kuitenkin kaksi täysin eri asiaa puhua autoilusta ja eläintarhasta joka toimii epäeettisesti. Muutenkin aika kummallinen koko puheenvuoro, jätin melkein vastaamatta kun oli niin kummaa settiä.

Noh, en jatkaisi enää mielellään tästä aiheesta kun menee aivan offtopiciksi jo muutenkin. Oma fiilis vain meni myös siihen tiikerijuttuun, ja nimenomaan siihen asenteeseen kun aiheesta sanottiin. Vähän jos olis pelisilmää niin olis ees esittänyt että pitää moista vääränä ja pahoitellut seuraajille.
Kunnon ituhippi meininkiä. Ootko koskaan käyny missään eläintarhassa?

Hohhoijjaa tätä keskustelua, olipa puhe sit maahanmuutosta, eläinten hyvinvoinnista tai kovasta treenaamisesta niin olet jompikumpi ääripää.

Mut jos keskustelu tässä topicissa pysyis Tonissa ja hänen treeneistään

Jos puhutaan kasvatetuista isoista kissapedoista niin tiikeri koostaan huolimatta on jokseenkin "säyseimpiä" mitä tulee arvaamattomuuteen, tollee yleisesti. Mutta on tiettyjä ns sääntöjä mitä olisi hyvä tietää, yhtäkkinen selänkääntö saa tämmöisen saalistusaistit heräämään jos onnistuu sillä kiinnittää huomion. Eikä kai saisi muutenkaan näyttää liikaa pelkoa ja käyttäytyä kuin "saalis". Joten jos tämmösiin suhtautuu kauhunsekaisin tuntein niin parempi vain pysytellä safe zonella :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En, mutta lähtökohtaisesti on pyrkimys aina eettisyyteen kuluttajavalinnoissa. Monesti on käyminen loppunut jossain vaatekaupassa tai jonkun tuotteen ostaminen. Ajattelin, että sinua urheilijana edes sponsorien takia kiinnostaisi. Mutta kun et ole mitään väärää nyt tehnyt mielestäsi. Mulle pari kymppisenä nuorenakin on selvää että tollasissa eläintarhoissa ei käydä missä tiikereitä huumataan. Sinä olet osasyy siihen, miksi tuollainen paikka on auki, mutta et pysty sitä selvästikkään näkemään.

Juu, mutta minä tosiaan tunnen piston sydämessäni enkä puolustele tekemisiäni jos saastutan autoilulla yms. Päinvastoin, voin miettiä miten paljon voisin karsia ylimääräistä autoilua. On kuitenkin kaksi täysin eri asiaa puhua autoilusta ja eläintarhasta joka toimii epäeettisesti. Muutenkin aika kummallinen koko puheenvuoro, jätin melkein vastaamatta kun oli niin kummaa settiä.

Noh, en jatkaisi enää mielellään tästä aiheesta kun menee aivan offtopiciksi jo muutenkin. Oma fiilis vain meni myös siihen tiikerijuttuun, ja nimenomaan siihen asenteeseen kun aiheesta sanottiin. Vähän jos olis pelisilmää niin olis ees esittänyt että pitää moista vääränä ja pahoitellut seuraajille.
Olen sanonut että eläimien rääkkäystä tottakai pidän vääränä, mutta en minä anteeksipyyntöä ole kellekkään velkaa siksi että tosiaan kävin eläintarhassa niinkuin koko meidän matkaseurue ja todella monet muutkin suomalaiset.
Ja eipä minun sponsorit myöskään ole pahoittaneet mieltään, että olen käynyt eläintarhassa.
Vähän liian pitkälle rupeaa menemään tosiaan puheiden vienti tuon keikan takia.
En edes jaksa enää kommentoida asiaa tämän enempää.
Ikävää jos joku pahoitti mielensä, enempää en voi asialle tehdä

hula.png

Hulavanteella hauikset kasvuun :D

Mut toisaalta parempi että niistä puhutaan niin porukka tajuais jättää väliin noiden luona vierailut
Minä kävin Phuketissa eläintarhassa v 2009 ja pakko sanoa, että siitä vierailusta jäi erittäin paha mieli. Missään eläintarhassa olot eivät tietenkään vastaa luonnonoloja, mutta jos verrataan vaikka Korkeasaareen niin olihan tuo Thaimaan mesta ihan hirveä paikka monille eläimille. En edes haluaisi kirjoittaa tähän missä oloissa siellä eläinparkoja näin, mutta kaikesta paistoi ihmisen totaalinen välinpitämättömyys niiden hyvinvoinnista. On noita vastaavia eläinvankiloita varmasti muuallakin, mutta jos ne on edelleen semmoisia kuin mitä minä näin, niin eläinystävänä toivoisi, ettei kukaan noissa kävisi ja toimintaa siten tukisi. Eipä sitä vaan tule aina ajatelleeksi, en itsekään kun lipun tuonne ostin.

Mitäs jos tollanen tiikeri on vaikka jäänyt pentuna orvoksi esim. jos vaikka salametsästäjä ampunu emon. Ihminen sitten löytänyt pennut ja niiden hengissä selviämisen kannalta on ollut pakko "adoptoida" ne, jonka jälkeen ne eivät enää pärjäisi luonnossa, jonka takia ne on sitten sijoitettu esim. eläintarhaan?

Mitäs jos tollanen tiikeri on vaikka jäänyt pentuna orvoksi esim. jos vaikka salametsästäjä ampunu emon. Ihminen sitten löytänyt pennut ja niiden hengissä selviämisen kannalta on ollut pakko "adoptoida" ne, jonka jälkeen ne eivät enää pärjäisi luonnossa, jonka takia ne on sitten sijoitettu esim. eläintarhaan?
Tuossahan sä juuri kerroit miten homma toimii. Twistinä vaan se että tuo salametsästäjä työskentelee myös eläintarhassa.

Sitten niiden pitäisi saada elää mahdollisimman lajinomaisessa, virikkeellisessä ympäristössä. Jolloin eläintarhatiikerilläkin on tarmoa ja metsästysvaistoa. Ei normaalissa eläintarhassa tiikerin häkkiin kukaan mene, koska tiikeri tekisi äkkiä lopun tunkeutujasta.

Ihan tällainen sivuhuomautus/tieto. Maailmassa elää villinä noin 4 000 tiikeriä ja Jenkeillä on niitä lemmikkeinä noin 7 000 kappaletta, eli tiikereitä on pelkästään jenkeillä lemmikkeinä melkein tuplat mitä elää enää villinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom