Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun sitä videokysyntää on tullut joka tuutista ja palajon niin kamerat ja vermeet on tilattu, makso sen verran perkele että nyt on sitten tehtävä :D
Elikkä heittäkäähän jotain ideoita, aiheita yms niin on helepompi ruveta vääntämään noita pätkiä kun edellisistä on jo aikaa ja mies hiukan ruosteessa.
Mm Mike on erittäin avuliaana tyyppinä luvannu editoida meikäläisen videoita, kun miultahan se ei perkele vaan luonnistu, iso kiitos siitä Mikelle, siistiä jälkeä on siis ainakin sen osalta tulossa!
No valta-osa ei jaksa katsoa niitä pitkiä treenivideoita ja mä puhun kokemuksesta, about vajaa 1000 videoita kuvanneena.Itse tykkään kattoa sellaisia treenivideoita, joissa saa kuvan mitä siellä oikeasti tehdään. Sellaiset missä kuvataan toisto sieltä, toinen täältä ei sytytä. Sitten ruokavideot ja asiavideot, esim q&a kiinnostaa.
Varmasti totta.No valta-osa ei jaksa katsoa niitä pitkiä treenivideoita ja mä puhun kokemuksesta, about vajaa 1000 videoita kuvanneena.
Ja itselläkin on se, että sellaisten kenen treeneistä ei nyt niin kauhean kiinnostunut ole, niin ei jaksa katsoa mitään kokonaisia treenipätkiä. Taas sellaisten joiden tekemistä seuraa enemmän kuin mielellään niin jaksaa kyllä.Varmasti totta.
Tollanen on just tosi hyvä missä selostat esim just tän progen ni ne on vielä paljon mielenkiintosempia kun pääsee kiinni niiden juoneen. Ja muutenkin se video minkä Pöyhiän kanssa just teit ni ihan helmii ne pikku jutustelut.Mä nyt välillä noita kyykkyjuttuja kuvaan ja lauantaina Antti Vähä kuvaa mun kyykyn ja teen siitä introssa selostuksen mikä tää proge nyt edes on. Eihän ne sillai kiinnosta, mutta kun nyt erilaista matskua tekee paljon, niin se on vähän oma pointti.
Tästä tulee varmasti reissusta palatessa sitten matskua koska nyt ainut mitä mietitään on kropan palautuminen edellisestä urakasta ja kaiken ns normalisoiminen vuoden loppuun.Tässä Kohosen tapauksessa tällä hetkellä kiinnostaa itseäni kuinka on tarkoitus parantaa sitä pakettia.Teillä on varmaan Pulkkisen kanssa joku suunnitelma jossa on aikataulut jaksotuksineen mietitty.Tästä olis kiva kuulla miten se etenee sekä treenin että ruokailun suhteen,lepojaksot ja kevennysten ajoitus kiinnostaa myös,tuskin menee perstuntumalla?
Eli hommaa SD kortinlukija, maksaa kympin tai jotain. Sitten siirrät kortilta kokonaisen videon filet koneelle. Koneelle asennat Drop boxin ja heität sitten sinne ne filut netin kautta pakettina. Pakkaat videot zipiksi ja sinne droppiin ne. Linkki sitten mulle ja mä editoin ja värikorjaan ne kasaan. Vippaan sitten sulle takaisin valmiin videon, tai annat tunnarit ja uppaan sun kanavalle suoraan. Koodaa kun kerkeet mulle ennen matkaa, niin nopsaan selitän kameran suljinajat videota varten jne.Tästä tulee varmasti reissusta palatessa sitten matskua koska nyt ainut mitä mietitään on kropan palautuminen edellisestä urakasta ja kaiken ns normalisoiminen vuoden loppuun.
Lauantaina meillä lähtö kuukaudeksi thaimaaseen niin sieltä on tarkoitus polkaista parikin jaksoa varmasti pihalle, katsotaan sitten riittääkö minun vanhankansan kielellä sanotut atk-taidot saada noita pätkiä mikelle asti sieltä reissun päältä vai tuleeko ne ulos vasta tammikuussa.
Kamera tosiaan saapui eilen ja siihen olen tässä koittanut tutustua, on se vehje tuokin piruvie.
Automaattitoiminnolla kuva tulee jo näppärästi
Pahottelut pattayalta. Vaikka kuvailtu on niin videoita saadaan todennäkösesti tuben puolelle vasta tammikuussa ellei seuraavassa majoituksessa ole wifissä potkua reilusti enemmän kun tässä nykyisessä.
Todella hitaat on yhteydet