BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkos toi lätkäpelaaja Ville Leino sulle sukua?
Leino_Ville040811
Ei ole sukua, mutta ollaan kyllä samalta kylältä ja pelattua kiekkoakin junnuna samoissa porukoissa sekä ulkojäillä :)

Onnea mitalista! Kuinka tyytyväinen kolmanteen sijaan olet? Heinosen ainakin jätit sitten kolmikon ulkopuolelle.
Kiitos! Kyllä tyytyväinen olen, mitalia lähdin hakemaan ja se sieltä tuli. Toki kun kuulin olevani kolmen joukossa niin toivoin vielä parempaa, mutta hyvälle tuntuu koska parempaan en olisi omalla tekemiselläni pystynyt :)

Onnittelut pronssista. Vapareita odotellessa kaveri tuumaili, että kukahan vetää raskaan parhaan vaparin ja heitin siihen, että eiköhän nuo velikullat Kohonen ja Ovaskainen parhaat vedä. Ja näinhän se menikin. Hieno kunto ja hauska vapari. Siitä on hyvä jatkaa. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onnittelut täältäkin Tonille ja kiitos muuten hyvistä videoista. Tässä vähän jälkijunassa katsellut noita vanhempia tuotoksia ja mukavalta tyypiltä vaikutat :)

Pakko sanoa, että Tonin estetiikka on kunnossa, omaan silmään sarjansa paras vaikkei massa ollutkaan samalla tasolla kärkikaksikon kanssa. Oli vaikuttava näky kun aika läheltä lavaa katteli, kiree ku perkele. Mirin!

Pakko sanoa, että Tonin estetiikka on kunnossa, omaan silmään sarjansa paras vaikkei massa ollutkaan samalla tasolla kärkikaksikon kanssa. Oli vaikuttava näky kun aika läheltä lavaa katteli, kiree ku perkele. Mirin!
Joo massaa pitää lisää hankkia tasaisesti, omaan silmään hauikset ja sweepit sitä kaipaa eniten. Sivuposeissa paksuus mielestäni on ihan ookoo mutta etu sekä taka-asennoissa leveys posettaessa häviää. Poseerauksissa on myös paljon harjoiteltavaa. Taotaan seuraavalla offilla saman verran lihaa kun edellisellä niin eiköhän nuo ongelmat ole sillä ratkaistu :D

Onnittelut Tonille sekä Niinalle Mitalleista ;)! Nyt vaan takomaan lisää lihasta. Oletteko vielä lyöneet lukkoon mitään seuraavia kisoja ?

Tonin ajatuksia ;

View: https://www.facebook.com/tonikohonenbb/videos/1016181461765425/

Kiitos kiitos :)!
Vielä ei suunnitelmia lukkoon lyöty, gurun kanssa juteltava asiasta, mutta haluan tuoda lavalle kovasti kehittyneen kokonaisuuden. Tarkoittaen siis, että lihasmassaa monta kiloa lisää. En halua lähteä sinne arvailemaan, että onko tämä paketti nyt huomattavasti parempi kuin viimeksi. Luulen että 2017 kevät tai syksy on seuraava tavoite ja tulisi sisältämään kisoja sitten suomen ulkopuolellakin :). Niinan suunnitelmista tiedänkin ja luulen että asia on aika pitkälle päätetty, mutta antaa Niinan itse kertoa asiasta kun näkee sen ajankohtaiseksi :)

Hei jos jollain on tai tiedätte mistä löytyy videoo pm-kisan finaalista niin linkatkaapa! Olis mukava nähdä kun en itse mistään löydä :)

Back
Ylös Bottom