Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä taida nyyssiksen selkää voittaa vaikka todella kova selkä onkin.No on kyl Suomen hienoin tuplahauikset takaa sekä leveä selkä takaa ihan heittämällä ja kunto oli todella kireä ja näyttävä nyt kyllä! Mahtavaa Toni
Ei kyllä varmaan ihan ensi vuonna vielä, tai ainakin luulen että kehitystä tarvitaan nyt vähintäänkin samaan malliin kuin ennen ja enemmän keskityttävä vielä siihen mallin hiomiseen. 2021 se varmaankin tulee olemaan se pro debyytti sittenMeinaako Kohonen pro debyyttiä ensi vuonna tehdä, mutta tuossa kuiteki ensi vuoden kisakalenteria.
Onkos tuossa jotain vaatimuksia, että pitää kisata tietyin väliajoin tai jotain?Ei kyllä varmaan ihan ensi vuonna vielä, tai ainakin luulen että kehitystä tarvitaan nyt vähintäänkin samaan malliin kuin ennen ja enemmän keskityttävä vielä siihen mallin hiomiseen. 2021 se varmaankin tulee olemaan se pro debyytti sitten
Kyllä tähän jotain varmasti pitää tuben puolelle nyt ruveta keksimään. Koitan etsiä henkilöä joka hoitas tuota puolta kun olen siinä itse vähän kohelo tosiaan.Myöhäiset onnittelut Kohoselle täältäkin. Hienoa olisi nähdä jonkunlaista videokerrontaa tai vlog-tyylistä lihatalkoista tai ainakin suunnitelmista pro-puolta ajatellen.
Sehän riippuu hyvin pitkälle siitä, miten se hyödyttää taloutta kun puhutaan ”että kannattaa statuksen ja näkyvyyden kannalta”. Sanotaan näin kannattaa JOS se vaikuttaa talouteen, muuten se on ainoastaan kokonais efortista pois jonka voisi suunnata kehitykseenKyllähän tuo näkyvyydenkin puolesta nyt pro -statuksella olisi hyvä aktivoitua videoiden muodossa.