BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

View: https://www.instagram.com/p/B4dSIIUgRMS/

Eivät yhtään parempaa kuvaa sitten valinneet tohon..

Jep, tossa kun viimein saa hengittää kunnolla ja on helvetin väsyny niin kisajärjestäjä käskee nostaa kortin ylös ja nappaa kuvan 😂
Mainitsin kyllä että vois vähän valita kuitenkin mitä julkaisee 😄
Sen verran tuli tietoa että kaikkien tuomareiden pistekorteissa olin ollut ensimmäinen

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kyllä varmaan ihan ensi vuonna vielä, tai ainakin luulen että kehitystä tarvitaan nyt vähintäänkin samaan malliin kuin ennen ja enemmän keskityttävä vielä siihen mallin hiomiseen. 2021 se varmaankin tulee olemaan se pro debyytti sitten :)
Onkos tuossa jotain vaatimuksia, että pitää kisata tietyin väliajoin tai jotain?

Myöhäiset onnittelut Kohoselle täältäkin. Hienoa olisi nähdä jonkunlaista videokerrontaa tai vlog-tyylistä lihatalkoista tai ainakin suunnitelmista pro-puolta ajatellen.
Kyllä tähän jotain varmasti pitää tuben puolelle nyt ruveta keksimään. Koitan etsiä henkilöä joka hoitas tuota puolta kun olen siinä itse vähän kohelo tosiaan.
Hyvähän se olis tuotakin puolta nyt viedä eteenpäin myös, se on aivan totta.
Pientä ideaa on mielessä

Kyllähän tuo näkyvyydenkin puolesta nyt pro -statuksella olisi hyvä aktivoitua videoiden muodossa. (y)
Sehän riippuu hyvin pitkälle siitä, miten se hyödyttää taloutta kun puhutaan ”että kannattaa statuksen ja näkyvyyden kannalta”. Sanotaan näin kannattaa JOS se vaikuttaa talouteen, muuten se on ainoastaan kokonais efortista pois jonka voisi suunnata kehitykseen

^Voisiko tuomarit olla höveliäämpiä antamaan pisteitä jos olisi kovinkin tunnettu henkilö somen puolella versus vaikka miten kovassa iskussa oleva mutta aivan "tuntematon" nimi somen ulkopuolelta? Eli vaikka suoranaisesti jotkut youtubet tms eivät välttämättä euroja lompakkoon tuo, mutta jos näkyväisyys ja tunnettuvuus kasvaa niin ei siitä varmaan haittaakaan ole kisalavoillakaan. Ja eikös noista Youtubeista esim ala sitä talouttakin tulla lompakkoon jos alkaa olla tilaajia ja katsojia tarpeeksi?

Suositut

Back
Ylös Bottom