BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hämääkö kuvakulma vai onko olkapäiden kokoero oikeasti tota luokkaa?
Ne on nuo täyteaineet sellaisia ettei kehtaa samana päivänä laittaa molempiin No ei vaan kuva on vähän sivusta päin, kyllä ne aika identtiset on :)
Tulossa muuten tubeen leikkaamattomana selkätreeni jiipeen sävellyksessä tässä lähipäivinä jos porukkaa kiinnostaa nähdä?

Ne on nuo täyteaineet sellaisia ettei kehtaa samana päivänä laittaa molempiin No ei vaan kuva on vähän sivusta päin, kyllä ne aika identtiset on :)
Tulossa muuten tubeen leikkaamattomana selkätreeni jiipeen sävellyksessä tässä lähipäivinä jos porukkaa kiinnostaa nähdä?

Ehdottomasti kiinnostaa. Jp:stä vaan materiaalia ulos, jos mahdollista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nimetön444.png

View: https://m.youtube.com/watch?v=gqbB8Pteyuc

Kiitos Tonille videosta. Sieltä tuli JiiPeeltä hyviä tipsejä selkätreeneihin.
Itse sattumalta kokeilin kulmasoutua samalla periaatteella kuin JiiPee opasti tekemään käsipainolla eli jalat koukussa ja takamus mahdollisimman taakse (jos oikein kuulin). Se vähän, mitä olen kokeillut, ei ole sattunut mun reippaasti madaltuneeseen nikamaväliin alaselässä. Samoin joku muu mainitsi kulmasoudusta käsipainolla, että jalat yhdessä sen takia, ettei tule turhaa kropan kiertoa.

Näyttää Toni kyllä perkeleesti Yatesilta tos mustavalko kuvassa. :D Kädet on lähes täysin samanmalliset kuin Dorianilla. Selkäkin leveää nätisti.

Suositut

Back
Ylös Bottom