Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kelattiin jos tehtäis Tommin kanssa jotain projektia dieetistä. Mutta sit taas ehkä Tommi sais ite tehtyä paremmin kun tuppaa olemaan niin, että jos mä sohlaan mukana, niin ketään ei vittuakaan kiinnosta. Podcastin ainakin teen.Ai perkale kun Tommilta sais ulos videoa kisaprepistä. Jotenkin ne ruokahommat fisunpaskoineen on jääny mieleen ja niitä kattelis mielissään lisääki!
Ilman muuta mukaan sohlaamaan, jos jotenkin helposti toteutettavissaKelattiin jos tehtäis Tommin kanssa jotain projektia dieetistä. Mutta sit taas ehkä Tommi sais ite tehtyä paremmin kun tuppaa olemaan niin, että jos mä sohlaan mukana, niin ketään ei vittuakaan kiinnosta. Podcastin ainakin teen.
Peukku tälle! Kaikki kontentti Tommista kelpaa oikein hyvin. Tommihan vois tehdä niinku Kohonen että laittelee sulle teidän yhessä tehtyjen juttujen päälle ite kuvaamaa hölynpölyä niin pysyy autenttisuus mukana joka enemmän tai vähemmän on Tommin persoonassa se juttu. Ainakin omasta ja äitin mielestä.Kelattiin jos tehtäis Tommin kanssa jotain projektia dieetistä. Mutta sit taas ehkä Tommi sais ite tehtyä paremmin kun tuppaa olemaan niin, että jos mä sohlaan mukana, niin ketään ei vittuakaan kiinnosta. Podcastin ainakin teen.
Joo eihän tuosta pääse kisoihin kuntoon ei sitten milläänOkei. (viittaus viimesimpään videoon)
viikko.jpg
keskustelu.pakkotoisto.com
Mä en tiedä millä kikalla se ysiin vedättää tätä menoa.Toivotaan että Tommi saa ittensä lauteille asti, mikä se tommin oletettu sarja on?
Kiitos jälleen kerran loistavasta podcasti sta!
Riihimäeltä.Mistäspäin Tommi muuten oli kun monessa paikassa nähnyt. Todella asiallinen ja asiantunteva kaveri. Noi Tommin kädet on kyllä ihan pirun kovat!