SUPERCARB 1kg -40%

BB Tommi Heinonen

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ai perkale kun Tommilta sais ulos videoa kisaprepistä. Jotenkin ne ruokahommat fisunpaskoineen on jääny mieleen ja niitä kattelis mielissään lisääki!
Kelattiin jos tehtäis Tommin kanssa jotain projektia dieetistä. Mutta sit taas ehkä Tommi sais ite tehtyä paremmin kun tuppaa olemaan niin, että jos mä sohlaan mukana, niin ketään ei vittuakaan kiinnosta. Podcastin ainakin teen.

Kelattiin jos tehtäis Tommin kanssa jotain projektia dieetistä. Mutta sit taas ehkä Tommi sais ite tehtyä paremmin kun tuppaa olemaan niin, että jos mä sohlaan mukana, niin ketään ei vittuakaan kiinnosta. Podcastin ainakin teen.
Ilman muuta mukaan sohlaamaan, jos jotenkin helposti toteutettavissa

Peukku tälle! Kaikki kontentti Tommista kelpaa oikein hyvin. Tommihan vois tehdä niinku Kohonen että laittelee sulle teidän yhessä tehtyjen juttujen päälle ite kuvaamaa hölynpölyä niin pysyy autenttisuus mukana joka enemmän tai vähemmän on Tommin persoonassa se juttu. Ainakin omasta ja äitin mielestä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mistäspäin Tommi muuten oli kun monessa paikassa nähnyt. Todella asiallinen ja asiantunteva kaveri. Noi Tommin kädet on kyllä ihan pirun kovat!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom