BB Tommi Heinonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jees haastattelu, mut mun hahmo kyllä hakkais sun hahmon (ja sit tulis vastavuoroisesti mulle turpaan elävässä elämässä ;) ).

On muuten oma taiteenlajinsa tuo hahmojen myynti, kaikenlaisten säätäjien kanssa saa vääntää...

Tuli sellainenkin jamppa, osuvasti لاتكدر مزاجي تراني عيناوي nimetty, joka suunnilleen uhkasi henkilökohtaisella jihadilla kun en suostunut myymään hahmoa samantien. :lol2:

Go Tommi go...
Heh, olit jo mun idoleita silloin kun Hyvinkäällä rikottiin kilpaa hiiriä Cannon Fodderin kanssa. Samat addiktiot täällä kehä kolmosen ulkopuolellakin yhä jyllää.
Harmi että käyt täälläpäin nykyisin niin harvoin, ja että en pysy sun kännynumeroitten perässä kun taitaa noi nykypuhelimet kestää liian vähän sun kyynärvarsien impulsseja ;)

Hengessä(issä) silti mukana!

On kyllä ihan hauskoja nää erinlaiset haastattelut.

Mulla on varmaan lyhin addiktio wowiin. Pelasin neljä päivää ja yötä kokoajan wowia, mutta kyllästyin sitte. :D

Mites Tommi, releasesta lähtien wowii piessy? Itse olen vähä aikaa ainaki poissa pelikentiltä, viime vuonna pidin 8kk tauon ja nyt pari kk sit taas lopetin, meni sisältö pelistä ku meidä kilta joka niitti progressii niin prkleesti kaatu. Pitää kattoo jos ens lisäosa on sen arvone et paiskaa "elämän" romukoppaan.

Niin, mis on raid progressit ja tykkäätkö pelata pvptä?

Heinonen 4 weeks out.

Ja tapansa mukaan Tommi ei tyytyväinen kuntoonsa, vaikka oikeasti, aivan törkeen kovassa kuosissa ja kisaan on aikaa kuukausi.

VG7G5605-10.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Perkele, voi vain kysyä milloin mies ON tyytyväinen kuntoonsa?! Mahtaako edes seuraava kuukausi tuoda halutun kunnon esiin.

Tommin standardit milloin ollaan kunnossa on aika superkovat :). On aina ollut. Tommille tsemppiä helvetisti täältä päin. Todella hienoa että olet tullut geimeihin taas mukaan.

Helvetin hienosti kiristynyt keväältä, kun näin viimeksi salilla! Tuuhan takasin treenaamaan sinne meidän salille, kun ei ole miestä näkynyt enää ;)

Tosi kireessä kunnossa. Mutta lihakset puuttuu. Pää on suhteettoman ison näkönen ja se ei oo koskaan hyvä asia. Mut kireys on rankka!

fuck the shit!

Tosi kireessä kunnossa. Mutta lihakset puuttuu. Pää on suhteettoman ison näkönen ja se ei oo koskaan hyvä asia. Mut kireys on rankka!

fuck the shit!

Lihakset puuttuu??? Nyt vähän suhteellisuudentajua. Tommi on menossa SM-kisoihin.
EI Mr Olympiaan! Herra Heinonen onkin ihme fakiiri, kun on voittanut SM tittelin kahdesti
ilman lihaksia....
Hieno kunto ja hieno mies.
Go for it Tommi.

fuck the shit!

WTF, dude!?

Lihakset puuttuu, WTF!?

Pää suhteettoman ison näkönen, WTF!?

Katotaankohan me nyt samaa kuvaa :)

Tsemppiä kisoihin Tommi! Kova kunto, vaikka itse sitä et taaskaan huomaa:)

WTF, dude!?

Lihakset puuttuu, WTF!?

Pää suhteettoman ison näkönen, WTF!?

Katotaankohan me nyt samaa kuvaa :)

Heh joo, Tommi on kyllä sellainen kaveri, että kilpailee aina todella viimeisteltynä, omaa todella kovan itsekritiikin. Kyllä Tommilla, ainakin kun hänet viimeksi näin oli myös lihakset tallella.
Mukava mies.

Todellakin on lihakset tallella, Tommin kivilihat ovat kyllä aika hyvällä mallilla. Miehen omat rimat ovat kyllä hävyttömän korkealla, niin vähättelevästi hän aina kunnostaan puhuu. Nyt voi olla, että nähdään Lahdessa parasta Heinosta koskaan, kova sarja, mutta finaalissa aika varmuudella.

Ja Tommin työmoraali on ihan älytön, mies treenaa vaikka 3 kertaa päivässä ja tekee kahta duunia valittamatta jos sikseen on. Ja aina yhtä leppoisalla päällä Tommi on kun tapaa, hieno mies.

BMF:n mielipide Nyyssölästä, joka kuitenkin on aika vitun kova kisaaja.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=990637&postcount=371

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom