BB Tommi Heinonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sen verran oon pelihimoja rajoittanu, etten oo alkanu wowittaa (broidi wowittaa sit senkin edestä)..tosin vanhat warcarftit on koluttu huolella läpi. Hieno haastattelu.

Tommi on ihan best. Se on mun idoli. Sillä on aina ihan kipeitä juttuja ja se puhuu niin nopeasti ja aivan ihme fraaseilla, että mä ymmärrän ne ehkä vasta joskus illalla himassa?! Muista reenailla, TommiPommi!
Terv. MiniatyyriBodari.:)

Heh, hienoa välillä saada välillä muitakin puolia haastatteluissa esille. Itse tosin tullut myös WoWia välteltyä, nimenomaan liian suuren koukkuun jäämis riskin takia. Melkeinpä aivan sama että minkä viihdykkeen meikäläinen aloittaa, niin siinä on koukussa.

Lisää vaan näitä toisen puolen haastatteluja! Kovin on harvassa.

Hieno haastis! =) WoWia ei millään kyllä uskalla aloittaa kun 10 vuoden MUDaus putken sai katki aikoinaan :D

Haha, tää oli hyvä haastis! Kyllähän tota pelais itsekin, jos vaan olis aikaa näiltä muilta jutuilta.. tosin itse en wowiin kykenis jäämään koukkuun, ainakaan kovin helpolla. Varmasti toimii ku häkä dieetillä, ja ajatukset siirtyy ihan toisaalle.

Ps. Tommi saat anteeksi.. pidetään sitten joskus wowin hautajaiset porukalla, kun pelistä aika jättää. :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli kyllä hyvä ja omaperänen haastattelu!

Allekirjoittaneena en suosittele wowin pelaamisen aloittamista, kerran wowittaja, aina wowittaja.. :down:

Juu ei todellakaan kannata aloittaa. Aloitin sinä päivänä kun peli tuli myyntiin ja lopetin n. vuotta myöhemmin ja vieläkin tekee mieli aloittaa uudelleen. Onneksi olen saanut pidettyä itseni kurissa, sillä se on menoa kun pelin käynnistää...

Siinä on muuten karskein wowittaja mitä oon nähnyt :D

Onneksi oma addiktio ei kestänyt kuin muutamia kuukausia, enkä ole peliin koskenut pitkään aikaan. Enkä aiokkaan.

Eipä ole ikinä tullut pelattua Wowia. Muutamat työkaverit sitä hakkasi puolesta vuodesta vuoteen joskus kolmisen vuotta sitten. Irti pääsivät, yksi kyllä joutui polttamaan kaikki levyt ja hävittämään salasanat.

Jos jonkun nettipelin aloittaisin niin se olisi pokeri. Mutta eipä sitäkään ole tullut pelattua kuin leikkirahalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom