Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulis jo noin vähien unien vaikuttavan todella negatiivisesti kehitykseen... Ihmeellistä, ettei tuolla tasolla perusasiat ole kunnossa.
Puhumattakaan "esimerkistä" mitä tahtomattaan antaa eteenpäin. Taas moni salijannu ajattelee, että "Tää on kai sitä säkrifaissia sitten ja kyllä minäkin koska HC!?" ja ruuvaa herätyskellon aiemmaksi jotta kerkee painamaan päivän punttitreenin #1 ennen töitä/koulua.Luulis jo noin vähien unien vaikuttavan todella negatiivisesti kehitykseen... Ihmeellistä, ettei tuolla tasolla perusasiat ole kunnossa.
Meinaat että joku tieten tahtoen nukkuu pari timmaa yössä? :D Univaikeudet on tosi vittumainen riesa ja silloin kannattaa vaan nostaa hattua jos ihminen pystyy silti toimimaan arjessa ja viemään eteenpäin asioita mistä tykkää. Eiköhän tommi oo kaikkia mahollisia temppuja yrittänyt saadakseen enemmän unta.
Joo, sellasen käsityksen tosta oon saanut. Jos äijällä on univaikeuksia (ilmeisesti tunnet paremmin?), niin ei niitä ainakaan sillä ratkaista, että herätään keskellä yötä pelaamaan tietokoneella. Tää on vaan mun näkemys.
No, toisaalta, jokainen tekee kuten lystää.
Joo, sellasen käsityksen tosta oon saanut. Jos äijällä on univaikeuksia (ilmeisesti tunnet paremmin?), niin ei niitä ainakaan sillä ratkaista, että herätään keskellä yötä pelaamaan tietokoneella. Tää on vaan mun näkemys.
No, toisaalta, jokainen tekee kuten lystää.
Missä säkissä jengi oikeesti elää? Luuletko et sil herätyskello piippaa yöllä et herää pelaamaan? Jotkut ei saa unta/herää parin tunnin jälkeen ja kun se jatkuu vuosia niin siinä varmaan jo oppii tietämään sen myös et on ihan turha jäädä sinne sänkyyn makoilemaan ku ei se uni tule kuitenkaan enää. Itselläkin ollu joskus hetkittäisiä uniongelmia ja ne on kyl niin hajottavia et oksat pois ja sen takia arvostanki tommia viel enemmän ku se pystyy silti treenaamaan kahdesti päivässä + kaikki aerobiset. Itseltä ne jäis kyllä väliin samassa tilanteessa
Näppärää kun ukkelit käy lukee omia threadejä pakkiksella ja vastaa blogissa asioihin mitkä aiheuttaa monta sivua vääntöä.Noniin Tommi laittoikin juuri blogiin asiaa tuosta unettomuudestaan.
Näppärää kun ukkelit käy lukee omia threadejä pakkiksella ja vastaa blogissa asioihin mitkä aiheuttaa monta sivua vääntöä.
Ehkä se loppuis ny si!