BB Tommi Heinonen

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Hauska parivaljakko on kyllä nämä utti ja tommi. Toinen elää 28h vuorokausirytmiä ja nukkuu jotain 10h ja toinen sitten nukkuu 3h yössä. Hyvin kait tuo kimpassa treenaus näköjään silti sujuu.?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hauska parivaljakko on kyllä nämä utti ja tommi. Toinen elää 28h vuorokausirytmiä ja nukkuu jotain 10h ja toinen sitten nukkuu 3h yössä. Hyvin kait tuo kimpassa treenaus näköjään silti sujuu.?
Kyllä. Putosin, kun Tommi selosti että heräsi neljältä pelaamaan tietokonetta :D

Utti+Tommi on huikee kombo!
Todella viihdyttäviä nää pari pätkää, ihan timanttia.

Zone-sarja -42%
Huh mikä raskas tulee expossa..artturi,ovaskainen,raatikainen,kille,tommi kiva kyllä nähdä miten tuomarit noi sijoittaa :)
Lisäksi Kohosen Toni joka voipi yllättää kaikki, on sen verran pyöreää pattia joka puolella. Ahosen toni jos saisi kerrankin itsensä kuntoon niin tulee olemaan melkosen kova. Ahodrlla ei puutu mitään muuta kuin se kunto lavalle, lihakset tuntuu olevan ja malli jne.
On kyllä mielenkiintoisimmat SM kisat varmaan kymmeneen vuoteen...

Mihin unohditte Aaltosen Ramin!! Tulee sekoittamaan pakkaa!!

Mihin unohditte Aaltosen Ramin!! Tulee sekoittamaan pakkaa!!

Meinasin itse kirjoittaa aivan samaa jo pari viikkoa sitten. Paksuutta jos on tullu edes himpun verta lisää, niin hätyyttelee kärkipaikkoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä nuo tommin treeniliikkeet on niin älyttömän puhtaan näköisiä! Ei tule niitä huonoja toistoja yhtään, vaan samanlaista pumppausta loppuun asti. Kaikissa videoissa mitä tommilta oon nähnyt niin toistuu tämä sama. Älyttömän puhtaasti tekee liikkeet.

Jos tosiaan 15kg on takonut lisää lihaa parissa vuodessa niin kova on suoritus. Eiköhän se lavalla sitten nähdä.

Mitä videoiden ja blogin perusteella oon käsittäny ni pari tuntia yössä :D käsittämätöntä kyl et se silti jaksaa puksuttaa tollasia treenimääriä

Luulis jo noin vähien unien vaikuttavan todella negatiivisesti kehitykseen... Ihmeellistä, ettei tuolla tasolla perusasiat ole kunnossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom