sanoppa muuta... kumma juttu ku ei saaha suljettuun laitokseen tuommosia valopäitä, vai eikö riitä perusteet vangihtemiseen tuon jantterin kohallaOikeesti pelottavaa et tollasia liikkuu vapaallajalalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoppa muuta... kumma juttu ku ei saaha suljettuun laitokseen tuommosia valopäitä, vai eikö riitä perusteet vangihtemiseen tuon jantterin kohallaOikeesti pelottavaa et tollasia liikkuu vapaallajalalla.
samaa mietin mä, mut toi ei vissiin ollut se pallopuiston kauppa missä se on käynyt aina sekoilee?
Joo Pallopuiston kauppa, ja näköjään on käynyt uhkailemassa mun entisen työpaikan lapsia...päiväkoti sentäs säästyi tulipalon vahingoilta onneksi:wtf:Mun mielestä toi oli just se sama kauppa!
Onkohan toi höynis oikeesti tärähtänyt vaiko vaan huomion kipeä?:wtf:Juttuja kyllä kuulee lähes joka päivä kuinka se käyttäytyy omituisesti mutta onko niissä perää sitten...Toi ei jaksa enää edes säälittää, onneks en asu sen kanssa samassa talossa, voisin vähintäänkin sanoa aika pahasti:curs:
Pitkään tullut seurattua Höynän kirjoittelua sfnettiin ja ihmeteltyä miten sitä ei ole saatu jo aiemmin hoitoon tai telkien taakse.
Viheraho on toinen tapaus. Se taitaa olla kohtalaisen vaaraton, mutta sitäkin.. öö.. vit.. sanavalmiimpi.Onks tää se sama jätkä, joka kulkee aina kamera mukana?
''Minuun henkilönä kohdistuneet hyökkäykset (Tommi Höynälänmaa)''
http://www.elisanet.fi/tohoyn/aineisto/hyokkaykset.html
Onks tää se sama jätkä, joka kulkee aina kamera mukana?