Toistot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ahoy
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Oiskos jollakin tarjota tietoja noista voiman, massan ja kesto reenien toistoista ? :worship:
Itse en ole oiken perillä niistä ja tarvitsisin vähän niistä toistoita tietoa että vois alkaa itelleen ohjelmia rakentelemaan :)

Ja muista että viidellä toistolla tai alle tulee vain voimaa mutta ei grammaakaan lihaa ja yli kaksitoista kasvattaa vain aerobista ilman habaa!!:D

Eli tuo 6-12 on oikein hyvä eikä pahasti perään jää 6-8 tai 8-10;)

8-10 olen todennut erittain hyvaksi! En kylla jaksa uskoa etta jos aloittelija tekisi esim. 5x3-5 ettei muka yhtaan tulisi lihaa!!! Oonko aivan váárássá!!

Kiitos vastauksista ;D Kertoisitteko että monta sarjaa noit kannattaisi aina massaa , kestoa ja voimaa kohden ? :thumbs:

8-10 olen todennut erittain hyvaksi! En kylla jaksa uskoa etta jos aloittelija tekisi esim. 5x3-5 ettei muka yhtaan tulisi lihaa!!! Oonko aivan váárássá!!

Et ole väärässä ja mikäli viittasit omaan postaukseeni niin kyseessähän oli taiteenlaji nimeltään "ironia" joka tässä tapauksessa oli tarkoitettu nälvimään erinäisiä maagisia toisto/sarjamääriä.:) Totuushan on että kannattaa jaksottaa raskaampaa kuin kevyempääkin settiä ohjelmistoonsa.

Et ole väärässä ja mikäli viittasit omaan postaukseeni niin kyseessähän oli taiteenlaji nimeltään "ironia" joka tässä tapauksessa oli tarkoitettu nälvimään erinäisiä maagisia toisto/sarjamääriä.:) Totuushan on että kannattaa jaksottaa raskaampaa kuin kevyempääkin settiä ohjelmistoonsa.
Viittasin postiini mutta kyseista taiteenlajia en harrastanut "tietoisesti" :) Olen kanssas taysin samaa mielta noista toistoista.:kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Treenaa tuntuman mukaa..jos kulkee treeni niin antaa mennä vaan.ei kannata lopettaa tiettyyn rajaan:rock:

Ei ole mikään raudan kanssa heiluminen rakettitiedettä. Tietyt perusasiat haltuun ja sitten kovaa treeniä. Teet siltä kun tuntuu hyvältä. Koitat erilaisia vaihtoehtoja, noi jutut on osittain yksilöllisiä. Järkevintä on ehkäpä vaihdella toistomääriä: Tehdä vaikka kahtena päivänä viikossa 6-12 ja yhtenä alle 6 rykäyksiä. Eiköhän se miellyttävä treenitapa sieltä löydy, progressiivisuus on tärkeää, melkeen kaikessa urheilussa.

Suositut

Back
Ylös Bottom