Toistojen toteutus?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nyt selaillut noita eri ohjelma vaihtoehtoja ja päätynyt siihen, että 1-jakoinen olisi näin aloittelijalle paras vaihtoehto. Nuo toistot noissa esimerkkiohjelmissa kuitenkin arveluttaa. Jos nyt esimerkiksi otetaan kahden viikon ajaksi toistot 8-12 niin kuinka tuo tulisi toteuttaa? Olen itse ymmärtänyt sen niin, että valitaan tuosta välistä joku toistomäärä esim.8 jolla tehdään 3 sarjaa. Sitten kun saa tietyllä painolla tuon 3*8, niin lisätään painoa ja tämän painon kanssa tahitaan sitten niin kauan, että tulee taas se 3*8? Kiitos vastauksista jo etukäteen!

en ihan ymmärrä kysymystä mutta esim. näin totetuteen toistot , valitaan liike esim. pystypunnerrus . ja sillä pitäisi tehdä 3*8 . alat tekemään toistoja 8 kertaa , sitten tauko taas 8 kertaa ,tauko ja vielä kerran 8 toistoa siinä tuli 3 sarjaa , niin tuli suoritettua pystypunnerruksessa 3*8 .
eli valitaan yksi paino määrä ja sillä suoritetaan 3*8 , eikä tarvi lisäillä tai vähennellä painoja

Valitset sellaiset painot joilla saat tehtyä sen 8 toistoa ja käytät samoja sarjapainoja kunnes niillä menee 12 toistoa. Kun se 12 menee, laitat lisää malmia tankoon sen verran, että toistot putoaa taas kahdeksaan. Ja tätä rataa eteenpäin.

Edit: Ja painoa voi laittaa lisää tankoon vaikka esim. 3*8-12:a tehdessäsi saisi joka sarjassa sitä 12 toistoa täyteen. Esimerkiksi jos saat kahdella ekalla sarjalla 12 toistoa mutta kolmannella jää 10 toistoon, ei muuta kuin pökköä pesään ja lisää limppuja tankoon. Tai miten nyt itsestä parhaimmalta tuntuu. Eihän tämä ydinfysiikkaa ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom