Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on nyt 3 jakoinen, minkä vedän viikossa läpi kaks kertaa eli käyn 5- 6 krt viikossa. Löysin netistä sellasseen ohjelman, millä vedettiin ekalla treeni viikolla 6x3, seuraavalla 8x3 ja viimesellä 10, 9, aina positiiviseen loppuun asti. Aloittelija osiot on käyty jo läpi ja aikalailla koko pakkis, kun on aikaa ollut vaihdossa kun olen. Ruokajutut on...no, sitä mitä saa, saksalainen ruokavalio ei ole mikään kevyin, mutta pääosin kyllä sanoisin, että oon onnistunu pitää hyvässä ryhdissä.
Tavoitteena on lähinnä massaa ja voimaa, niinko varmaa aika monella :D.
Vedätkö siis samana treenikertana lyhyitä ja pitkiä sarjoja? vai eri kerroilla?
E: itse lihaksen muotoa ei siis voi muuttaa treenitavoilla/sarjapituuksilla, ainoastaan niiden kokoa. Muoto on määrätty pitkälti geeneissä ja lihaksen muu ulkoinen muoto riippuukin sitten siitä koosta ja lihaksen päällä olevan rasvan määrästä.
Joo taisin muotoilla sanomani vähän huonosti, mutta Nikula hienona miehenä väänsi rautalankaa
Kai sitä oppii vähän ajan kanssa käyttämään paremmin kohdelihaksia liikkeissä. Lihaksillakin on eroja, itselläni tulee runkkupenkilläkin jotain nelosia tehdessä hirveä pumppi rintalihaksiin, vaikka esim. pohkeita en ole koskaan pumppiin saanut.
rintaa treenaamalla sitten taas ei tunnu missään, oli painoja kiinni kuinka paljon vaan.