Toistojen määrä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minä oon kuullut/lukenut että pohkeet tarttee enemmän toistoja kuin muut, samoin ranteet enemmän kuin hauikset käsivarresta ojentajat vähiten. Itsellä ei massa liian helposti tartu sarjat on kylläkin pääasiassa 15+ tai 1-6.

Hyvä threadi. Tuli ihan uutta ja varmasti tärkeää tietoa eri lihas soluista ja niiden aktivoimisesta :) Itse tein alkuaikoina 15 toiston sarjoja lähes joka liikkeessä, juurikin sen hyvän tuntuman ja pumpin takia, jonka luulin olevan juuri merkki siitä että nyt kasvetaan ja nopeasti mutta eipäs ollutkaan :D Heti kun vaihdoin pääliikkeiden toistoväliä 4-6 niin jo alkoi tapahtumaan niin massan kasvatuksessa kuin voimassa! Edelleen tulee myös tehtyä noita pidempiä sarjoja,mutta pääosin apuliikkeissä.

Hyvä threadi. Tuli ihan uutta ja varmasti tärkeää tietoa eri lihas soluista ja niiden aktivoimisesta :) Itse tein alkuaikoina 15 toiston sarjoja lähes joka liikkeessä, juurikin sen hyvän tuntuman ja pumpin takia, jonka luulin olevan juuri merkki siitä että nyt kasvetaan ja nopeasti mutta eipäs ollutkaan :D Heti kun vaihdoin pääliikkeiden toistoväliä 4-6 niin jo alkoi tapahtumaan niin massan kasvatuksessa kuin voimassa! Edelleen tulee myös tehtyä noita pidempiä sarjoja,mutta pääosin apuliikkeissä.

Sitä kun pitäisi huomioida, että se lihasmassa kulkee hyvin pitkälti käsikädessä voimatasojen kasvattamisen kanssa. Se voima ei pelkästään ole se juttu, koska ei bodarin tartte hermotella mitään penkkiykkösiä jne, mutta peruskauden voimatreeni on hiton hyvää treeniä lihojen kasvattamiseen.

Back
Ylös Bottom