Toisen tsemppaaminen treeneissä - hyötyä vai turhuutta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En itse tarvitse huutajia kyl vieree,mul net alkaa vaa naurattaa/hävettää, itseni pystyn pään sisäl tsemppaan semmosii suorituksiin et paikatki joskus hajoo ku ei tunne kipua. kohdistaa ajatukset sopiviin asioihin ;)

Kyllä se tsemppaus jeesaa. Ei vaadi mitään älytöntä karjumista tai litsareita, mulle riittää jo lähinnä se kun löytyy kaveri = varmistaja.
Usein tulee kysyttyä ennen sarjaa/sen aikana, että tuleekohan, meneekö nätisti (pysyykö tekniikka kasassa) ja näihin kun saa myönteiset vastaukset niin parempi tehdä.

Tänää yksin salilla törkeen väsyneenä juttelin itteni kanssa ennen sarjaa, että nyt vittu mennään eikä meinata.. sit kans mentiin ja tuli mitä piti :D

Pieni kannustus aina hyvästä. No enpä mä tiedä mistään mylvivästä "katsomosta" joten paha tuohon kommentoida. Tuskin ainakaan huonontaisi, ellei sitten tulisi suorituspaineita.

Hyvä varmistaja on helvetin tärkeä. Nimimerkki J_mp mulle viimeksi varmisti kun penassa maksimeita nostin, siis tästä on jo tovi aikaa, taisi olla 2008. Ei siinä tarvinnut karjua, mutta jos kaveri sopivasti kannustaa ja siihen voi luottaa, niin auttaahan se.

Jos haluatte sitä epämotivoivaa "kannustusta" niin ei muutakuin "Jonne Tervomaan - Luovutan - " soimaan ja takuulla jää enkat tekemättä. Tai sitten vituttaa niin huolella että nousee saatana kaikki enkat.

Suositut

Back
Ylös Bottom