- Ikä
- 42
Onko kokemuksia Fastin kreatiinistä jotta toimiiko vai ei...oon meinannu hankkia mut tehosta olis vielä hyvä tietää...--->
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Legsa
Sattusko joku muuten tietää sellast hommaa, että kun kreanhan pitäis voiman lisäks parantaa kestävyyttäki, nii mulla oli tossa viime syksynä cooperin tulos jotain 1230 ja nyt tänää kun juostiin taas nii se oli jotenki kohonnu 1800:n! Mä oon vetäny vaan yhen aerobisen päivän tässä viime perjantaina ja massaaki on tullu pari kiloo lisää viime syksylt ja kaiken lisäks mä vetelin sillon viime syksynä kaikis liikkeis kympin sarjoi mut nyt parin viime kuukauden ajan oon tehny perusliikkeet 4-5 toistoja ja apuliikkeet 6-8. Ei kai siin sit muuta selitystä oo ku et Krea on vörkkiny? Voimataso ainaki on lähteny nousuun.
sori viel et tää on vähän off-topic:(
Sattusko joku muuten tietää sellast hommaa, että kun kreanhan pitäis voiman lisäks parantaa kestävyyttäki, nii mulla oli tossa viime syksynä cooperin tulos jotain 1230 ja nyt tänää kun juostiin taas nii se oli jotenki kohonnu 1800:n! Mä oon vetäny vaan yhen aerobisen päivän tässä viime perjantaina ja massaaki on tullu pari kiloo lisää viime syksylt ja kaiken lisäks mä vetelin sillon viime syksynä kaikis liikkeis kympin sarjoi mut nyt parin viime kuukauden ajan oon tehny perusliikkeet 4-5 toistoja ja apuliikkeet 6-8. Ei kai siin sit muuta selitystä oo ku et Krea on vörkkiny? Voimataso ainaki on lähteny nousuun.
Joo, mä myönnän, ei ole mikään maailman paras kunto mulla:( mä holkkäsin aika hidasta tahtia suurimman osan ajast ja kävelin kans välil. Ota huomioon et elämän ekan aerobisen päivän vedin 3 päivää sitte, ja rupeen nyt panostaa niihinki jonki verran:whip: muuten ainaki armeijas voi tulla vähän kuumat paikatOriginally posted by PanaSync
Sori, en halua olla mitenkään vittumainen mutta sitähän melkein kävelee 1230m 12 minuutissa...No 1800 metriin kai pitää ottaa jo muutama juoksuaskel
nii mulla oli tossa viime syksynä cooperin tulos jotain 1230 ja nyt tänää kun juostiin taas nii se oli jotenki kohonnu 1800:n!
No mä koitin kuinka paljon kävellen pääsee tulos oli 1500m.Originally posted by Legsa
Sul on varmaa kolmen metrin jalat! Vai voisko se olla et oon laskenu väärin sillon?:DOriginally posted by Sauron
No mä koitin kuinka paljon kävellen pääsee tulos oli 1500m.
Sattusko joku muuten tietää sellast hommaa, että kun kreanhan pitäis voiman lisäks parantaa kestävyyttäki, nii mulla oli tossa viime syksynä cooperin tulos jotain 1230 ja nyt tänää kun juostiin taas nii se oli jotenki kohonnu 1800:n!
Originally posted by Antti
Kannattaa vaikka koittaa nostaa se cooper jonnekin kohtalaiselle 2800-tasolle.
Originally posted by Kraftwerk n
:lol2: Huumorimiehiä vissiin. Ota nyt huomioon , että tämä on kuitenkin kehoilupalsta ja tuo juoksukunto on kuitenkin niin suhteellinen käsite...
Sul on varmaa kolmen metrin jalat! Vai voisko se olla et oon laskenu väärin sillon?:D