Toimiiko...?!

Ikä
42
Onko kokemuksia Fastin kreatiinistä jotta toimiiko vai ei...oon meinannu hankkia mut tehosta olis vielä hyvä tietää...--->

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tostahan on ollut vaikka kuinka paljon juttua että eikun ettimään, mutta mun kokemuksien perusteella ei ole paras vaihtoehto. Jos rahaa on niin osta esim. Twinlabbia. Niinku Make sano et joillain voi toimia...

Vedin tuota jonkin aikaa, ja passi sekasin tms.. Väkipakolla pystyis varmaan käyttään.. mutta ei. Ja tämä oli vain minun henkilökohtainen kokemus, en yleistä.

Kreatiinin vaikutusta?

Sattusko joku muuten tietää sellast hommaa, että kun kreanhan pitäis voiman lisäks parantaa kestävyyttäki, nii mulla oli tossa viime syksynä cooperin tulos jotain 1230:david: ja nyt tänää kun juostiin taas nii se oli jotenki kohonnu 1800:n! Mä oon vetäny vaan yhen aerobisen päivän tässä viime perjantaina ja massaaki on tullu pari kiloo lisää viime syksylt ja kaiken lisäks mä vetelin sillon viime syksynä kaikis liikkeis kympin sarjoi mut nyt parin viime kuukauden ajan oon tehny perusliikkeet 4-5 toistoja ja apuliikkeet 6-8. Ei kai siin sit muuta selitystä oo ku et Krea on vörkkiny? Voimataso ainaki on lähteny nousuun.

sori viel et tää on vähän off-topic:(

Re: Kreatiinin vaikutusta?

Originally posted by Legsa
Sattusko joku muuten tietää sellast hommaa, että kun kreanhan pitäis voiman lisäks parantaa kestävyyttäki, nii mulla oli tossa viime syksynä cooperin tulos jotain 1230:david: ja nyt tänää kun juostiin taas nii se oli jotenki kohonnu 1800:n! Mä oon vetäny vaan yhen aerobisen päivän tässä viime perjantaina ja massaaki on tullu pari kiloo lisää viime syksylt ja kaiken lisäks mä vetelin sillon viime syksynä kaikis liikkeis kympin sarjoi mut nyt parin viime kuukauden ajan oon tehny perusliikkeet 4-5 toistoja ja apuliikkeet 6-8. Ei kai siin sit muuta selitystä oo ku et Krea on vörkkiny? Voimataso ainaki on lähteny nousuun.

Ottamatta kantaa fyysiseen kuntoosi.Joo lisää kestävyyttä,mutta ei tuollaista kestävyyttä.Kreatiini lisää käsitykseni mukaan maksimivoima-kestävyyttä eli jaksat esim. 100kg penkistä ilman kreatiinia 6-7 toistoa,mutta kreatiinikuurin ansiosta tulee 8 toistoa eli toi ainakin itsellä koviin sarjoihin toiston pari lisää,placeboa tahi ei. Eli tuollaista anaerobista kestävyyttä ei aerobista.

Joopa joo

Joo en mäkään enään osta sitä fastin kreaa. Joka kerta kun sitä otti niin tuli paska olo.
On muuten paljon karkeempaa kamaa ku monet muut.

Suosittelen mieluummin jotain näistä: nutriplus, tai kane, twinlab tai scitec(jos enää saa)

Mulla on kyllä nää yllämainitut kreat toiminut ihan hyvin, fasti ei niinkään. Onhan se halpaa...........

Sori, en halua olla mitenkään vittumainen mutta sitähän melkein kävelee 1230m 12 minuutissa...No 1800 metriin kai pitää ottaa jo muutama juoksuaskel:rolleyes:

Kreatiinista sen verran että sen vaikutus perustuu nimenomaan lyhytkestoisiin suorituksiin, karkeasti sanottuna sekunnista kymmeneen sekuntiin kestävissä.

Re: Re: Kreatiinin vaikutusta?

Originally posted by PanaSync
Sori, en halua olla mitenkään vittumainen mutta sitähän melkein kävelee 1230m 12 minuutissa...No 1800 metriin kai pitää ottaa jo muutama juoksuaskel:rolleyes:
Joo, mä myönnän, ei ole mikään maailman paras kunto mulla:( mä holkkäsin aika hidasta tahtia suurimman osan ajast ja kävelin kans välil. Ota huomioon et elämän ekan aerobisen päivän vedin 3 päivää sitte, ja rupeen nyt panostaa niihinki jonki verran:whip: muuten ainaki armeijas voi tulla vähän kuumat paikat

nii mulla oli tossa viime syksynä cooperin tulos jotain 1230:david: ja nyt tänää kun juostiin taas nii se oli jotenki kohonnu 1800:n!

Jos tulokset on noin alakantissa kestävyyspuolella ni kannattais varmaan panostaa ihan reilulla kädellä aerobiseen. Ei siitä pidemmällä tähtäimellä ainakaan haittaa ole. Kannattaa vaikka koittaa nostaa se cooper jonnekin kohtalaiselle 2800-tasolle. Kun sen kerran nostaa, ni ei se sieltä enää paskatasolle tipu. Tämä kuitenkin vaan oma kokemus, joten suhtaudu varauksella.;)

No mä koitin kuinka paljon kävellen pääsee tulos oli 1500m.

Kun saat aerobisenkunnon järkevälle tasolle, niin se tulee näkymään punttitreenissäkin. (tämä on lupaus)

sori viel et tää on vähän off-topic:( [/B][/QUOTE]

Originally posted by Sauron
No mä koitin kuinka paljon kävellen pääsee tulos oli 1500m.
Sul on varmaa kolmen metrin jalat! Vai voisko se olla et oon laskenu väärin sillon?:D

Sattusko joku muuten tietää sellast hommaa, että kun kreanhan pitäis voiman lisäks parantaa kestävyyttäki, nii mulla oli tossa viime syksynä cooperin tulos jotain 1230:david: ja nyt tänää kun juostiin taas nii se oli jotenki kohonnu 1800:n!

Voix tosiaan noin huonoa kuntoa olla?! 1800 metriin ei edes tartte juuri juostakaan. Saatikaan sitten tuo 1230m.. 100m/min vauhtia. Kävellenkin pääsee nopeempaa.. :)

Originally posted by Antti
Kannattaa vaikka koittaa nostaa se cooper jonnekin kohtalaiselle 2800-tasolle.

:lol2: Huumorimiehiä vissiin. Ota nyt huomioon , että tämä on kuitenkin kehoilupalsta ja tuo juoksukunto on kuitenkin niin suhteellinen käsite...

Onko kukaa kokellu tällästä kreaa?

Optimal X-Rate Creatine-XR

100% puhdas kreatiinimonohydraattijauhe
Pakkauskoko: 500g purkki

Annostusohje:
Tankkaa 5 grammaa kreatiinia 4 kertaa päivässä 5-7 vuorokauden ajan. Ylläpitoannos 5 grammaa kreatiinia 1-2 kertaa päivässä.

Annostusohje2:
Kuten edellä + 35g dekstroosia / kerta-annos

500g purkki:

Hinta: 17,90e 106,42mk

2x 500g purkki:

Hinta: 28,00e 166,68mk

Ei oo ainakaa paha hinta... mietin vaan että kumpaa tilaan, Fastia vai tota?!

Re: Re: Re: Kreatiinin vaikutusta?

Originally posted by Kraftwerk n
:lol2: Huumorimiehiä vissiin. Ota nyt huomioon , että tämä on kuitenkin kehoilupalsta ja tuo juoksukunto on kuitenkin niin suhteellinen käsite...

No joo...eihän joltain sataviiskyt kiloselta jampalta voi odottaa samaa tulosta kuin esim 70 kiloselta. :)

Re: Re: Re: Kreatiinin vaikutusta?

Sul on varmaa kolmen metrin jalat! Vai voisko se olla et oon laskenu väärin sillon?:D

Itse juoksin tossa syksyllä 3100 ja kaverini (paljon aerobista urheilua kanssa harrastava) käveli krapulassa 1900. Ei uskaltanut juosta. Ripeästi kunnossa kävellen 2000 ei vaikea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom