Toimiiko...?!

juu ei Fastin krea oikein tunnu tepsivän toivotulla tavalla minunkaan kohdalla.oiskohan annostus sitte liian vähäinen n.3tlsk päiväsä.
-paino ei oo pahemmin noussu
-toisaalta sarjamäärät tuntuis nousseen
-ei oo pakki kylläkään menny sekasin:urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Swordmaster
juu ei Fastin krea oikein tunnu tepsivän toivotulla tavalla minunkaan kohdalla.oiskohan annostus sitte liian vähäinen n.3tlsk päiväsä.
-paino ei oo pahemmin noussu
-toisaalta sarjamäärät tuntuis nousseen
-ei oo pakki kylläkään menny sekasin:urjo:

Kerroppa mikä olisi mielestäsi "tepsivä ja toivottu" tapa? Mihin olisit tyytyväinen? Kreatiini tuo sen 1-2 toistoa raskaisiin sarjoihin lisää,ei se mikään ihmeaine ole. ja annostus on ihan ok.

fastin krea "toimii" ainakin mulla, tehon huomaa salilla kyllä. painosta on vaikee sanoa ku on dieetti päällä. Annostus on läski, eli jotain 10-15g/pv.

mutta närästystä toi fast aiheuttaa. oon käyttäny joitain muita merkkejä (joita en nyt muista) aiemmin, en muista tämmöstä närästystä. onko esim. twinlabia kokeilleilla esiintyny närästystä?

Originally posted by timbe
Onko kukaa kokellu tällästä kreaa?

Optimal X-Rate Creatine-XR

100% puhdas kreatiinimonohydraattijauhe
Pakkauskoko: 500g purkki

Annostusohje:
Tankkaa 5 grammaa kreatiinia 4 kertaa päivässä 5-7 vuorokauden ajan. Ylläpitoannos 5 grammaa kreatiinia 1-2 kertaa päivässä.

Annostusohje2:
Kuten edellä + 35g dekstroosia / kerta-annos

500g purkki:

Hinta: 17,90e 106,42mk

2x 500g purkki:

Hinta: 28,00e 166,68mk

Ei oo ainakaa paha hinta... mietin vaan että kumpaa tilaan, Fastia vai tota?!
Mul on tota XR:ää ja aattelin et jos teistä joku tietäis et miks helkkaris se sisältää lyijyä ja arsenikkia?! Siin lukee jotain
Lyijy <10PPM
Arsenikki <1PPM

Eli paljo on yks "PPM":confused:

Originally posted by Legsa
Mul on tota XR:ää ja aattelin et jos teistä joku tietäis et miks helkkaris se sisältää lyijyä ja arsenikkia?! Siin lukee jotain
Lyijy <10PPM
Arsenikki <1PPM

PPM = parts per million :david:

Originally posted by Legsa
Lyijy <10PPM
Arsenikki <1PPM

Lyijyllä saadaan lisättyä tehokkaasti kehonpainoa ja suurina annoksina myös erittäin nopeasti eli tuo on hyvä gaineri. Arsenikin ansiosta suusta alkaa valumaan vaahtoa ja adrenaaliinia alkaa erittymään monisataa kertaisesti verrattuna kreatiiniin,jossa arsenikkia ei ole. Kreatiinia kannattaa ottaa erityisesti ennen treeniä,jolloin rauta nousee kevyemmin. Hikipyyhkeeseen on muuten kätevä pyyhkiä kyykkytreenin jälkeen ympäristöön roiskunut kuola. :thumbs:

Fastin kreatiini ei toimi ainaskaan mulla. Kai se jollakin voi toimia mutta mulla ei ainaskaan. Twinlab potkii kyllä, mikähän siinäkin on että se potkii mutta fast ei?:david:

Itse olen käyttänyt Fastin kreatiinia (5tl/päivä) ja dekstroosia.. Ihan hyvin on toiminu.

Minä myös! Kävelen 8 kilometriä tunnissa aamukävelyilläni, eli keskicoopernopeus on 1600m... tosin kreatiini"kuuri" on päällä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom