Toimiiko tallainen (erilainen) ohjelma?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
48
Olen tässä kohta kuukauden harjotellut seuraavan ohjelmarungon mukaisesti:

1. päivä: Rinta, olkapäät, selkä, vatsa
2. päivä: Hauis ja ojentaja (supers.), jalat
3. päivä: kuten 1. päivä, hieman eri liikkeet ja kevyemmin
4. päivä: kuten 2. päivä, hieman eri liikkeet ja kevyemmin
5. päivä: lepoa

ja tämänjälkeen taas kierto alusta..

Olen varsin aloittelija, joten ohjelmat eivät ole kovin "rankkoja", siksi en tunne tarvetta pidempään palautumiseen. Kuitenkin tämä on käsittääkseni siitä poikkeuksellinen ohjelma että lepopäiviä on vähän, joten haluaisin kuulla asiantuntevampia kommentteja. Tuntuu vaan toimivan yllättävän hyvin. Lisäksi haluan harjoitella mahdollisimman monena päivänä viikossa mielummin kuin muutamana päivänä kovemmin.

Muutos tai parannusehdotuksia? :confused:

jos toimii niin mikäs siinä :) kannattaa kyllä välillä kokeilla muunlaisiakin ohjelmia ja jakoja

itsellänikin on nyt 3 päivää treeniä putkeen, lepopäivä ja taas alusta. treenit
1.päivä: rinta, olkapäät, ojentajat, vatsa
2.päivä: selkä, hauis
3.päivä: jalat, vatsa

ja tähän mennessä toiminu ku tauti, lihaa tullu lisää mukavasti. jossain vaiheessa vaihdan taas systeemejä

Originally posted by Gradient

Olen varsin aloittelija, joten ohjelmat eivät ole kovin "rankkoja", siksi en tunne tarvetta pidempään palautumiseen. Kuitenkin tämä on käsittääkseni siitä poikkeuksellinen ohjelma että lepopäiviä on vähän, joten haluaisin kuulla asiantuntevampia kommentteja. Tuntuu vaan toimivan yllättävän hyvin. Lisäksi haluan harjoitella mahdollisimman monena päivänä viikossa mielummin kuin muutamana päivänä kovemmin.

No eikö nyt riittäisi jokainen lihasryhmä kerran viikossa? Se on just tätä, kyl mäkin alussa aattelin ettei voi riittää jokainen lihasryhmä vaan kerran viikossa mut kyl se vaan riittää. ja 4 päivää treeniä, 1 lepo ja taas sama alusta kuulostaa kyl aika tyhmältä. Treenaa vaikka:

1. rinta-olkapää